דף הבית ביטוח ביטוח - אחר ביטוח נסיעות לחו"ל, שהייה בחו"ל אינה שלמה בלעדיו
ביטוח נסיעות לחו"ל, שהייה בחו"ל אינה שלמה בלעדיו
יגאל מור 16/09/11 |  צפיות: 2722

שערי העולם פתוחים כבר לכל ואין כמו הישראלי שינצל זאת עד תום. מאות אלפי ישראלים טסים מדי שנה לחו"ל למגוון עצום של יעדים ואטרקציות, אך דבר אחד משותף לכל - ביטוח נסיעות לחו"ל. לא משנה מהו יעד הטיסה, סוג החופשה, מצבכם הבריאותי או גילכם ביטוח נסיעות לחו"ל הינו מוצר חובה שבלעדיו החופשה אינה מושלמת.

ומדוע ביטוח נסיעות לחו"ל כה הכרחי? היות ומרגע שכף רגלכם חוצה את גבולות מדינת ישראל משמעות הדבר שרשויות המדינה אינן עוד אחריות על בריאותכם ואתם לבדכם. לכן מומלץ כי יהא מאחוריכם גוף כלכלי שיעניק גב ומענה לכל סיטואציה וצרה.

ביטוח נסיעות לחו"ל מותאם בהתאם למצבו הרפואי של המבוטח ויעד הטיסה. לכל יעד ישנו צרכים משלו ואין אחד זהה לאחר. לדוגמא שהייה בארה"ב שונה לחלוטין מבחינת רמת השירותים הבריאותיים מאלו הקיימים בהודו, אולם בשניהם הכרחי ורצוי להיות מבוטחים ומכוסים תחת ביטוח נסיעות לחו"ל.

בהודו בכדי לוודא קבלת טיפול רפואי איכותי ובמקרה הצורך אף להטיס את המבוטח להמשך טיפול רפואי בישראל ואילו בארה"ב למימון השירותים הרפואיים עצמם, אמנם מדובר בטיפול רפואי איכותי אולם עלותו אדירה ויכולה להגיע לעשרות אלפי דולרים ליום אשפוז ולכן חיוני שתהיו מכוסים מכל הפינות.

ביטוח הנסיעות הבסיסי המוצע מטעם הגורמים המבטחים מותאם לרוב עד לגילאי 75-85 ומיועד לאנשים בעלי מצב בריאותי תקין שאינם נוטלים תרופות באופן קבוע או סובלים ממחלה קיימת. במסגרת ביטוח בסיסי זה נכללים מגוון כיסויים הנחלקים לשלוש קבוצות עיקריות, הוצאות רפואיות ונלוות, ביטוח מטען וביטול או קיצור נסיעה.

בעניין הוצאות רפואיות פוליסת הביטוח לרוב כוללת כיסוי בגין אשפוז, רכישת תרופות, טיפולי שיניים דחופים, פינוי אווירי ממקום האירוע לבית החולים הסמוך, הטסה רפואית לישראל, המשך טיפול רפואי בארץ, ביטוח צד שלישי ואף במקרים מצערים העברת גופה לארץ.

ביטוח מטען מוגבל לרוב עד לגובה מסוים ומחולק לכבודה, דבר ערך, נזק לרכוש, איחור ואף שחזור מסמכים. במידה ואתם מעוניינים ניתן להרחיב ביטוח זה כך שיכול גם על מחשב נייד או מטען אחר אך הדבר כרוך כמובן בתוספת תשלום.

הקבוצה האחרונה במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל היא כאמור ביטול או קיצור נסיעה. ביטוח נסיעות לחו"ל אינו רטרואקטיבי ולכן חובה לרכוש ביטוח נסיעות מיד עם הזמנת כרטיס הטיסה ואין לחכות לרגע האחרון בטרם יוצאים מהארץ. במקרה ולמבוטח עצמו אירעה תאונה או שהוא נאלץ להתאשפז או חמור מכך נפטר חברת הביטוח מכסה את הוצאות דמי הביטול במידה וחברת התעופה עומדת על כך. כמו כן כיסוי זה תקף אף במידה ואירע לקרוב מדרגה ראשונה.

ביטוח בסיסי זה מוגבל לרוב עד 180 יום וכמובן שניתן להרחיבו כך שיכלול עוד מגוון כיסויים כדוגמת ספורט חורף לאלו מכם שמתכוונים לעסוק בסקי או בסנובורדינג, הרחבה לספורט אתגרי הכולל כיסוי עבור מגוון פעילויות אקסטרים כגון רפטינג, סנפלינג, בנג'י, צניחה חופשית ועוד. כמו כן במסגרת זו ניתן לכלול הרחבה של איתור, חילוץ והצלה במקרה וקיים חשש לגורלכם ונדרש להוציא משלחת חיפוש שתאתרכם ותשיבכם למקום מבטחים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יגאל מור


 


מאמרים נוספים מאת יגאל מור
 
כיצד לפעול במקרה של תאונת דרכים והפעלת ביטוח רכב
30/10/11 | ביטוח רכב
תאונות דרכים הפכו כבר מזמן למכת מדינה, מאות אלפי תאונות דרכים בשנה, נפגעים והרוגים, מתוך ניסיון להגן על עצמנו כמה שיותר אנו רוכשים ביטוח רכב, אך כשמגיע זמן האמת וצריך להפעילו רבים אינם יודעים כיצד לנהוג ומה לעשות.

טיפים לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל
כאשר אתם טסים לחו"ל ביטוח נסיעות לחו"ל נהפך לחלק בלתי נפרד מהחבילה בדיוק כמו כרטיסי הטיסה או המזוודה. אולם אל לכם להתייחס לביטוח נסיעות לחו"ל כדבר שגרתי וסטנדרטי היות וכך תאבדו את המהות הטמונה בו.

ביטוח רכב- כיסוי לנזקי רכוש, גוף ונפש
10/10/11 | ביטוח רכב
תאונות דרכים נהפכו למכת מדינה, אי אפשר יותר להתעלם מעובדה זו, מדי יום מתרחשות עשרות תאונות דרכים, פצועים ונפגעים בגוף ובנפש, נזק לרכוש ועוד, לצערנו מדובר בעובדה קיימת ולכן רצוי ככל האפשר להגן על עצמכם מפני סכנה זו וזאת באמצעות ביטוח רכב.

ענף ביטוח רכב בישראל
26/09/11 | ביטוח רכב
בישראל ענף ביטוח רכב מצוי תחת פיקוחו של המפקח על הביטוח הדואג למעשה לדרך ניהולן של חברות הביטוח ומוודא כי ציבור הצרכנים בישראל לא יקופח ויקבל את המגיע לו בהתאם לחוק. המפקח על הביטוח בודק את התנהלות סוכני הביטוח, עמידתן של חברות הביטוח בתקנות הביטוח ועוד.

השוואת תעריפי ביטוח רכב
19/09/11 | ביטוח רכב
צרכנות נבונה ונכונה נעשית באמצעות השוואת מחירים ושירותים ובחירת המוצר המעניק עבורכם את המענה האידיאלי, כך יש לנהוג גם במקרה של רכישת ביטוח רכב. ביטוח רכב מהווה הוצאה מהותית כמעט בכל בית בישראל ולכן יש להתייחס בכובד ראש לרכישת ביטוח רכב ולא לרכוש אותו כלאחר יד ללא כל בדיקה מעמיקה והשוואה בין הגופים המבטחים.

ביטוח נסיעות לחו"ל, שהייה בחו"ל אינה שלמה בלעדיו
שערי העולם פתוחים כבר לכל ואין כמו הישראלי שינצל זאת עד תום. מאות אלפי ישראלים טסים מדי שנה לחו"ל למגוון עצום של יעדים ואטרקציות, אך דבר אחד משותף לכל - ביטוח נסיעות לחו"ל. לא משנה מהו יעד הטיסה, סוג החופשה, מצבכם הבריאותי או גילכם ביטוח נסיעות לחו"ל הינו מוצר חובה שבלעדיו החופשה אינה מושלמת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI