דף הבית ביטוח ביטוח - אחר טיפים לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל
טיפים לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל
יגאל מור 28/10/11 |  צפיות: 2787

כאשר אתם טסים לחו"ל ביטוח נסיעות לחו"ל נהפך לחלק בלתי נפרד מהחבילה בדיוק כמו כרטיסי הטיסה או המזוודה. אולם אל לכם להתייחס לביטוח נסיעות לחו"ל כדבר שגרתי וסטנדרטי היות וכך תאבדו את המהות הטמונה בו. ראשית עליכם להבין כי ביטוח נסיעות לחו"ל הינו אישי ומותאם לכל אדם בנפרד בהתאם למצבו הבריאותי, יעד הטיסה ואופי הנסיעה, במידה ורכשתם ביטוח נסיעות מבלי להתייחס לנתונים אלו כאילו קניתם הרגע חתול בשק. מובאים להלן מספר המלצות וטיפים שיעזרו לכם להוציא מביטוח נסיעות לחו"ל את המיטב בכדי להפוך את החופשה שלכם לבטוחה ככל האפשר, אז שיהיה בהצלחה.

דבר ראשון כאמור מומלץ לבצע התאמה מושלמת ככל האפשר ליעד הטיסה ואופי הנסיעה, מוסכם כי טיול בערבות אוסטרליה או בהרי ההימלאיה שונה לחלוטין מבחינת הצרכים מאשר סיבוב שופינג בלונדון או בניו יורק. עם זאת בכל היעדים בעולם ביטוח נסיעות רצוי ומומלץ. לדוגמא בארה"ב מובטח לכם שירות רפואי טוב ומקצועי אך הדבר כרוך בעלות אסטרונומית שיכולה להגיע אף לעשרות אלפי דולרים ליום אשפוז, ומכאן נובעת במקרה זה חיוניותו של ביטוח נסיעות לחו"ל.

מנגד במדינות עולם שלישי השירות הרפואי אינו בסטנדרטיים המערביים וקיימת אפשרות שלא תוכלו לקבל את הטיפול הרפואי המיטבי במקום ואז יידרש להטיסכם ארצה להמשך טיפול רפואי בישראל, במקרה זה מומלץ לבדוק כי ביטוח הנסיעות לחו"ל כולל כיסוי בעבור הטסה רפואית לישראל וכן המשך טיפול רפואי בארץ והאם מדובר על גובה הכיסוי המקסימאלי או שניתן להרחיבו עוד.

כמו כן מומלץ לבחור את ההרחבות והכיסויים הרלוונטיים עבורכם לאופי הנסיעה, כלומר במידה ואתם מתכננים לעסוק בספורט חורף בגלישה או בסנובורדינג כדאי שתהיו מבוטחים ותרכשו הרחבת ספורט חורף ואם אתם מתכננים רפטינג, סנפלינג, טרקים, צניחה חופשית או כל פעילות אתגרית כזו או אחרת מומלץ לרכוש הרחבה של ספורט אתגרי. דעו לכם כי מרגע שעליתם על המטוס ויצאתם מגבולות ישראל אין עוד כל אפשרות לשנות את תנאי הפוליסה ולכן גם אם אתם לא מתכננים זאת מראש מומלץ בראש המקרים להוסיף הרחבה זו בכדי שלא להגבליכם בזמן הטיול. וחילופין במידה ואתם מודעים בדיוק לזמים שבהם תערכו את הפעילות האתגרית, אתם יכולים לבטח עצמכם רק לנקודת זמן בו בגין ההרחבה וכך לחסוך בעלויות הביטוח.

ביטוח נסיעות לחו"ל אינו ביטוח רטרואקטיבי משמע אינו חל לאחור, רבים מכם נוהגים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל רק אם עלייתכם למטוס או ביום האחרון ומדובר בטעות, מומלץ להזמין ביטוח נסיעות מיד עם רכישת כרטיס הטיסה היות ותוקפו מתחיל כבר כ-30 יום בטרם לעזיבתכם את הארץ, ומדוע זה רלוונטי? היות וביטוח נסיעות לחו"ל מכסה אף מקרים שבהם נאלצתם לבטל או לקצר את הנסיעה עקב מחלה, תאונה, אשפוז או מוות שאירע לכם או לקרוב משפחה מדרגה ראשונה.

במקרים אלו תידרשו לרוב לשלם קנס דמי ביטול לחברת התעופה, וכן בעתיד לרכוש כרטיס טיסה חלופי, ואז ביטוח נסיעות יכסה עבורכם הוצאות אלו, במידה וכמובן הייתם כבר מבוטחים בעת התרחשות האירוע.

אז קדימה תתחילו את החופשה ברגל ימין ותרכשו ביטוח נסיעות לחו"ל מותאם ואישי, בהצלחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יגאל מור


 


מאמרים נוספים מאת יגאל מור
 
כיצד לפעול במקרה של תאונת דרכים והפעלת ביטוח רכב
30/10/11 | ביטוח רכב
תאונות דרכים הפכו כבר מזמן למכת מדינה, מאות אלפי תאונות דרכים בשנה, נפגעים והרוגים, מתוך ניסיון להגן על עצמנו כמה שיותר אנו רוכשים ביטוח רכב, אך כשמגיע זמן האמת וצריך להפעילו רבים אינם יודעים כיצד לנהוג ומה לעשות.

טיפים לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל
כאשר אתם טסים לחו"ל ביטוח נסיעות לחו"ל נהפך לחלק בלתי נפרד מהחבילה בדיוק כמו כרטיסי הטיסה או המזוודה. אולם אל לכם להתייחס לביטוח נסיעות לחו"ל כדבר שגרתי וסטנדרטי היות וכך תאבדו את המהות הטמונה בו.

ביטוח רכב- כיסוי לנזקי רכוש, גוף ונפש
10/10/11 | ביטוח רכב
תאונות דרכים נהפכו למכת מדינה, אי אפשר יותר להתעלם מעובדה זו, מדי יום מתרחשות עשרות תאונות דרכים, פצועים ונפגעים בגוף ובנפש, נזק לרכוש ועוד, לצערנו מדובר בעובדה קיימת ולכן רצוי ככל האפשר להגן על עצמכם מפני סכנה זו וזאת באמצעות ביטוח רכב.

ענף ביטוח רכב בישראל
26/09/11 | ביטוח רכב
בישראל ענף ביטוח רכב מצוי תחת פיקוחו של המפקח על הביטוח הדואג למעשה לדרך ניהולן של חברות הביטוח ומוודא כי ציבור הצרכנים בישראל לא יקופח ויקבל את המגיע לו בהתאם לחוק. המפקח על הביטוח בודק את התנהלות סוכני הביטוח, עמידתן של חברות הביטוח בתקנות הביטוח ועוד.

השוואת תעריפי ביטוח רכב
19/09/11 | ביטוח רכב
צרכנות נבונה ונכונה נעשית באמצעות השוואת מחירים ושירותים ובחירת המוצר המעניק עבורכם את המענה האידיאלי, כך יש לנהוג גם במקרה של רכישת ביטוח רכב. ביטוח רכב מהווה הוצאה מהותית כמעט בכל בית בישראל ולכן יש להתייחס בכובד ראש לרכישת ביטוח רכב ולא לרכוש אותו כלאחר יד ללא כל בדיקה מעמיקה והשוואה בין הגופים המבטחים.

ביטוח נסיעות לחו"ל, שהייה בחו"ל אינה שלמה בלעדיו
שערי העולם פתוחים כבר לכל ואין כמו הישראלי שינצל זאת עד תום. מאות אלפי ישראלים טסים מדי שנה לחו"ל למגוון עצום של יעדים ואטרקציות, אך דבר אחד משותף לכל - ביטוח נסיעות לחו"ל. לא משנה מהו יעד הטיסה, סוג החופשה, מצבכם הבריאותי או גילכם ביטוח נסיעות לחו"ל הינו מוצר חובה שבלעדיו החופשה אינה מושלמת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI