דף הבית תחבורה ורכב תחבורה ורכב - אחר עצות לרכישת רכב
עצות לרכישת רכב
גלעד רימר 20/05/12 |  צפיות: 4144

האם כדאי לקנות רכב מיד ראשונה או יד שנייה?

מחקר שהתפרסם לא מזמן מגלה שורב הישראלים לעולם לא יקנו רכב מיד ראשונה, ורוב האוכלוסיה בכלל לא יכולה להתחיל לחשוב לעצמה על רכישת רכב ישירות מהיצרנית. כמו שזה תמיד היה, רוב הישראלים מסתובבים עם רכבים יד שניה, יד שלישית, ומטה. כל דגמי המכוניות(ולא משנה אם זה פורד, סוזוקי, טויוטה או כל דגם אחר של כלי רכב) יהיו תמיד זולים יותר מיד שנייה, השאלה היא לא האם המחיר יהיה זול יותר...אלא כמה זמן הרכב יחזיק, ומתוך הזמן הזה כמה הוא הולך לבלות במוסך?

ישנן הרבה דרכים לבחור רכב, וישנן הרבה דרכים לבחון את הרכב לנפי הרכישה. הדברים שחשוב לעשות קודם כל, הם לברר האם הרכב עומד בצרכים שלכם. אדם שצריך לנסוע באוטו שלו כל יום מתל אביב לחיפה, זקוק לסוג שונה של רכב ממישהו שנוסע כל יום 10 לעבודה הולך ו10 דקות חזור.

במידה והחלטתם לרכוש רכב מיד שנייה, ולאחרשבדקתם את השטח והחלטתם מה הדגם שהכי כדאי לכם (זה יכול להיות סוזוקי, טויוטה, פורד או דגם אחר), הגיע הזמן להתחיל לעשות סקר שוב. מומלץ לתפוס אנשים שחייבים להיפטר מהרכב שלהם בגלל שצצה להם נסיעה חשובה לחו"ל, הם עוזבים את הארץ או סתם פשוט חייבים להעיף את הרכב. לרוב תוכלו להיכנס עם האנשים האלו למשא ומתן שיוריד לכם את מחיר הרכישה בכמה אחוזים, או אפילו בעשרות אחוזים בחלק לא קטן מהמקרים.

אחרי שמצאתם רכב שמצא חן בעיניכם, סגרתם על מחיר שמתאים לכם, ואתם בגדול מבסוטים מהאוטו שעומד להיות שלכם, חשוב מאוד שתקחו את המוסך שמקצוען יבדוק אותו! כלי רכב יכול להסתיר הרבה חבלות, תקלות, וקילקולים שלא תופסים במבט ראשון. מכונאי אמין ומוסמך יוכל להביט ברכב שלכם, במנוע, שלדה, גלגלים צמיגים ולהגיד לכם בערך כמה מוסך הרכב עומד לראות בשנים הקרובות.

אומנם לא מדובר בהבטחה ועדיין יכול להיות שאחרי בדיקת מכונאי מוסמך ואחרי שתרכשו את הרכב, אתם תמצאו את עצמכם במוסך, אבל לרוב בדיקת מכונאי מוסמך תצמצם משמעותית את הסיכויים לכך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גלעד רימר


 


מאמרים נוספים מאת גלעד רימר
 
אומנות הפיתוי - איך להתחיל עם בחורה
מאמר שמסביר על הבדלי הגישות בין הגישה הישירה והגישה העקיפה

חברות לבניית אתרים - למי הכי כדאי?
מה שכדאי לשקול לפני שפונים לחברות לבניית אתרים באינטרנט

מוצרי פרסום - למה כדאי לשים לב?
דברים שכדאי או שחשוב לדעת על מוצרי פרסום לפי שמזמינים אותם

בתי מלון בתל אביב
15/07/12 | בתי מלון
על מה כדאי להסתכל לפני שמחליטים על בתי מלון בתל אביב?

ניוזלטר
מדוע הניוזלטר זוכה לכזאת פופלריות? מבט פנימי

טיסה לברצלונה - למה העיר כל כך פופולרית?
קצת הסברים על טיסה לברצלונה

טיסה לני יורק
מה כדאי לעשות אחרי טיסה לניו יורק

טיסה ללונדון
למה כדאי לטוס ללונדון

מאמן אישי
הסברים כללים על תורת העבודה הנכונה שבה מאמן אישי צריך לנקוט.

עצות לרכישת רכב
עצות מועילות שיעזרו לכם בכל הקשור לרכישת רכב, ואיך לחסוך כסף כשקונים אוטו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI