דף הבית אימון אישי אימון אישי מאמן אישי
מאמן אישי
גלעד רימר 29/05/12 |  צפיות: 3890

מאמן אישי

בין אם אתה מאמן אישי או שאתה עוסר בגישור משפחתי, אתה חייב לדעת איך להתנהל מול קונפליקטים. הרבה פעמים במהלך עבודתו נתקל מאמן אישי או אדם העוסק בגישור משפחתי במצב של קונפליקיט או עימות עם המטופל או המטופלים שלו. מאמן אישי חייב להיות מלומד בדרכי פתירת עימותים וניהול סיכונים.

עימות, ברמה הרגשית, הוא מצב בו אנחנו מביעיןם תסכול רגשי כלפי אדם או אובייקט חיצוני. הבעיה היא שהרבה אנשים נוטים להאשים את כל הסביבה שלהם חוץ מאת עצמם בכל הבעיות שלהם. תפקידו של מאמן אישי הוא לשנות את צורת ההסתכלות של הלקוח שלו על המציאות ולהסביר לו שזה לא ממש משנה מה אחרים עושים לו, הדבר הכי חשוב שמאמן אישי יכול ללמד את המתאמן שלו הוא שהבן אדם היחיד שיכריע מה יהיה לו בחיים זה הוא בכוחות עצמו ולא אף אחד אחר חוץ ממנו. ברגע שהלקוח יבין שהוא שולט על מצבו בחיים, הוא יוכל להתחיל לעבוד של שיפור עצמי אמיתי.

אותו רעיון תופס גם בתחום של גישור משפחתי. בני משפחה חייבים להבין שהם יכולים לשלוט רק בעצמם ולא במה שאנשים אחרים עושים ולהתמקד בלבצע שינוי עצמי, אין להם את היכולת לשנות את צורת ההתנהגות של בני המשפה האחרים. ברגע שמאמן אישי הצליח לבסס אצל המאומן או המאומנים את הרעיון שכל מה שקורה בחיים שלהם נמצא בשליטה שלהם, הוא יכול להתחיל לעבוד באמת ולהמשיך לשלב הבא.

אחרי שמאמן אישי משנה את כיוון החשיבה של המאומן שלו הוא צריך להתחיל לגרום לו לעבור למסלול של עשייה מתמדת לכיוון היעדים שלו. הדרך היחידה להשיג שיפור אמיתי וארוך טווח בחיים של כל אדם, הוא באמצעות עשייה. דיבורים זה נחמד הבעיה היא שלרוב אין להם מספיק השפעה בשביל ליצור שינוי אמיתי כן ואורך טווח. ברגע שבן אדם עובר ממצב של דיברוים לעשייה משהו משתנה במצב המנטלי שלו. זה כמו כדור שלג שצובר עוד ועוד תאוצה, בסופו של דבר, גם אם יהיו בדרך הרבה כשלונות, המאומן יצליח להגיע להצלחה, העיקר שהוא יהיה בעשייה מתמדת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גלעד רימר


 


מאמרים נוספים מאת גלעד רימר
 
אומנות הפיתוי - איך להתחיל עם בחורה
מאמר שמסביר על הבדלי הגישות בין הגישה הישירה והגישה העקיפה

חברות לבניית אתרים - למי הכי כדאי?
מה שכדאי לשקול לפני שפונים לחברות לבניית אתרים באינטרנט

מוצרי פרסום - למה כדאי לשים לב?
דברים שכדאי או שחשוב לדעת על מוצרי פרסום לפי שמזמינים אותם

בתי מלון בתל אביב
15/07/12 | בתי מלון
על מה כדאי להסתכל לפני שמחליטים על בתי מלון בתל אביב?

ניוזלטר
מדוע הניוזלטר זוכה לכזאת פופלריות? מבט פנימי

טיסה לברצלונה - למה העיר כל כך פופולרית?
קצת הסברים על טיסה לברצלונה

טיסה לני יורק
מה כדאי לעשות אחרי טיסה לניו יורק

טיסה ללונדון
למה כדאי לטוס ללונדון

מאמן אישי
הסברים כללים על תורת העבודה הנכונה שבה מאמן אישי צריך לנקוט.

עצות לרכישת רכב
עצות מועילות שיעזרו לכם בכל הקשור לרכישת רכב, ואיך לחסוך כסף כשקונים אוטו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI