דף הבית תיירות ונופש בתי מלון בתי מלון בתל אביב
בתי מלון בתל אביב
גלעד רימר 15/07/12 |  צפיות: 3668

בתי מלון בתל אביב – תל אביב, העיר שלא ישנה אף פעם, מציעה מגוון מאוד רחב של בתי מלון מכל הסוגים והמינים, מלונות בוטיק, אכסניות נוער, מלונות 3 כוכבים וגם מלונות יוקרה מהיוקרתיים והנחשבים בעולם.  כיצד יש לבחור בתי מלון בתל אביב?

ובכן מדבור על שאלה לא פשוטה, שאין עליה תשובה מוחלטת אחת. בתי מלון בתל אביב יש מכל הסוגים והמינים, והבחירה בבתי מלון בתל אביב צריכה להיות בהתאם לצרכים ולשיקולים השונים של כל אחד. בבואכם לבחור בית מלון עליכם להסתכל על מספר נתונים.

1. התקציב – אפשר לשרוף הרבה כסף על לינה בתל אביב, ואפשר גם כמובן להוציא כמה גרושים, כמובן שהתנאים שתקבלו יהיו בהתאם לתקציב שהעמדתם. בני נוער לרוב יסתדרו עם מלונות באיכות נמוכה יותר (מלונות פאר זה ממלא לא בדיוק מה שהפ מחפשים בגיל הזה), משפחות לרוב יעדיפו ללכת לבתי מלון בתל אביב שהם מעט יוקרתיים יותר.

2. מיקום: איך שנאמר, שנדל"ן המיקום הוא הכל, אז גם פה המיקום הוא הכל. בהתאם למה שאתה רוצים לעשות בל אביב, כך עליכם גם לבחור בתי מלון בתל אביב. רוב התיירים מעדיפים להתמקם במלונות הרבים שיש לתל אביב להציע על טיילת החוף שלה, חלק אחר מהתיירים, כאלו שבאים למטרות יותר עסקיות וקונקרטיות יעדיפו מלונות שנמצאים בקרבת מרכזי עסקים גדולים, על מנת לחסוך בזמני נסיעה וכל הקשור לכך.

מרבית בתי המלון בתל אביב ברמה של מעל ל3 כוכבים מציעים מספר שירותים מפנקים במיוחד, וכוללים ארוחת בוקר מפוארת, שירותי בריכה, טלוויזה בחדרים וכל המשתמשע מבית מלון בעיר מודרנית ושוקקת חיים כמו תל אביב. בתי מלון בוטיק בתל אביב מציעים אפילו חוויה מעבר לכך ולרוב מציעים חדרי מלון מפנקים ומרווחים ומאפשרים לך להנות מחוויה ייחודית.

לרוב, בתי מלון בתל אביב עובדים בשיטת ההזמדנות מראש ולא ניתן להגיע ולקחת חדר על בסיס מקום פנוי, וודאי לא בתקופת העומס של התיירים בחודשי הקיץ (יוני – ספטמבר), לכן מומלץ מאוד להזמין מקום מראש, במיוחד אם בכוונתכם להגיע לאחד מבתי המלון היותר יוקרתיים בתל אביב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גלעד רימר


 


מאמרים נוספים מאת גלעד רימר
 
אומנות הפיתוי - איך להתחיל עם בחורה
מאמר שמסביר על הבדלי הגישות בין הגישה הישירה והגישה העקיפה

חברות לבניית אתרים - למי הכי כדאי?
מה שכדאי לשקול לפני שפונים לחברות לבניית אתרים באינטרנט

מוצרי פרסום - למה כדאי לשים לב?
דברים שכדאי או שחשוב לדעת על מוצרי פרסום לפי שמזמינים אותם

בתי מלון בתל אביב
15/07/12 | בתי מלון
על מה כדאי להסתכל לפני שמחליטים על בתי מלון בתל אביב?

ניוזלטר
מדוע הניוזלטר זוכה לכזאת פופלריות? מבט פנימי

טיסה לברצלונה - למה העיר כל כך פופולרית?
קצת הסברים על טיסה לברצלונה

טיסה לני יורק
מה כדאי לעשות אחרי טיסה לניו יורק

טיסה ללונדון
למה כדאי לטוס ללונדון

מאמן אישי
הסברים כללים על תורת העבודה הנכונה שבה מאמן אישי צריך לנקוט.

עצות לרכישת רכב
עצות מועילות שיעזרו לכם בכל הקשור לרכישת רכב, ואיך לחסוך כסף כשקונים אוטו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI