דף הבית תיירות ונופש טיולים משפחתיים טיסה ללונדון
טיסה ללונדון
גלעד רימר 29/06/12 |  צפיות: 4584

טיסה ללונדון

טיסה ללונדון היא חוויה מסעירה לכל המשפחה. הפופלוריות הגבוהה של לונדון בעיני תיירים מאירופה, ארה"ב ושאר איזורי העולם יכולה להיות לנבוע מהמון סיבות שונות. נהוג לחשוב אבל שהפופולריות של לונדון והסיבה שכל כך הרבה ישראלים מתכננים טיסה ללונדון היא שהעיר מהווה מטורפולין שוקק שמשלב במקום אחד כמעט את כל האטרקציות התיירותיות שאדם יכול לתאר לעצמו.

העיר מאפשרת לכל אדם לחוות טיול שונה, ועדיין להנות בצורה בלתי רגילה. לונדון מהווה מרכז טכנולוגיה ואלקטרוניקה שוקק חיים, וכל חובב טכנולוגיה ימצא בקלות מה לעשות בעיר אחרי טיסה ללונדון. שלא נדבר על כך שרחוב אוקספורד המפורסם של העיר משלב את כל חנויות הטכנולוגיה והאלקטרוניקה הטובות ביותר האפשריות. אבל החוויה אחרי טיסה ללונדון לא נגרמת שם, יש בלונדון הרבה יותר לראות מטכנלוגיה ואלקטרוניקה.

לונדון היא אחת הערים העתיקות בעולם, ומהווה את בירתה של בריטניה מזה מאות שנים. חובבי ההיסטוריה והאטרקציות יכולים פשוטו כמשמעו לפסוע בעיר ובאותה נשימה לנסוע במוכנת זמן אל העבר. בלונדון מגוון אטרקציות מכל התקופות השונוטת בהיסטוריה של העיר. תוכלו לבקר במצודה, בה בוצעו הוצאות פומביות להורג עד לפני כמה מאות שנים, תוכלו ללכת ולראות את הביג בן או את כנסיית וסטמינסטר.  במידה ואתם מעוניינים בהיסטוריה שהיא קצת יותר מודרנית תמיד תוכלו לחפש אתרים יותר מודרניים מהסיטוריה היחסית "אחרונה" של העיר, חובבי מלחמת העולם השנייה ימצאו פה הרבה היסטוריה. אפשר לבקר במקלט הפצצות של צ'רצ'יל בזמן מלחמת העולם השנייה, לראות מבנים שהופגזו במהלך המלחמה, ובאופון כללי ניתן להגיד שטיסה ללונדון בהחלט יכולה לקרוץ לחובבי ההיסטוריה.

אבל לטיסה ללונדון יש מלכוד קל, מדובר בעיר מאוד יקרה. במידה ואתם מתכננים טיסה ללונדון כדאי שתכוננו לכך שאתם הולכים להיפרד מסכומים מאוד מכובדים של כסף עבור התענוג. ישנם מספר דרכים לחסוך בהוצאות לפני ובמהלך טיסה ללונדון, קודם כל מומלץ להמיר בארץ מראש מטבע, על מנת לחסוך עמלות המרה יקרות, בנוסף מומלץ להימנע כמה שיותר מאכילה בחוץ. עלות המסעדות בלונדון היא יקרה מאוד ומומלץ לקחת זאת בחשבון כאשר מתכננים טיסה ללונדון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גלעד רימר


 


מאמרים נוספים מאת גלעד רימר
 
אומנות הפיתוי - איך להתחיל עם בחורה
מאמר שמסביר על הבדלי הגישות בין הגישה הישירה והגישה העקיפה

חברות לבניית אתרים - למי הכי כדאי?
מה שכדאי לשקול לפני שפונים לחברות לבניית אתרים באינטרנט

מוצרי פרסום - למה כדאי לשים לב?
דברים שכדאי או שחשוב לדעת על מוצרי פרסום לפי שמזמינים אותם

בתי מלון בתל אביב
15/07/12 | בתי מלון
על מה כדאי להסתכל לפני שמחליטים על בתי מלון בתל אביב?

ניוזלטר
מדוע הניוזלטר זוכה לכזאת פופלריות? מבט פנימי

טיסה לברצלונה - למה העיר כל כך פופולרית?
קצת הסברים על טיסה לברצלונה

טיסה לני יורק
מה כדאי לעשות אחרי טיסה לניו יורק

טיסה ללונדון
למה כדאי לטוס ללונדון

מאמן אישי
הסברים כללים על תורת העבודה הנכונה שבה מאמן אישי צריך לנקוט.

עצות לרכישת רכב
עצות מועילות שיעזרו לכם בכל הקשור לרכישת רכב, ואיך לחסוך כסף כשקונים אוטו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI