דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר מועצת החלב
מועצת החלב
דניאל אהרון 28/06/12 |  צפיות: 4453

מועצת החלב

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות. ראשית אני רוצה להודות לכם שאתם באמת קוראים את המאמרים האלה שלי על כל מיני דברים שאני מקווה שאתם נהנים מהם. שנית אני רוצה לכתוב לכם הפעם על מועצת החלב. למועצת החלב יש הרבה מקומות שאפשר לקשר אליהם אך אני תנחשו לאן רוצה לקשר אתכם... כמובן, למועצת החלב של דף הבית הראשון שלי. בהמשך המאמר אני אכתוב לכם גם כיצד תוכלו להיכנס דרך דף הבית הראשון שלי למועצת החלב של האתר אך אעשה זאת בהמשך וכעת אסביר לכם מה תוכלו למצוא שם במועצת החלב הזאת שכתבתי עליה כל כך הרבה ומה חינוכי וכיפי שם מאוד. לפני שאתחיל, אני רוצה לומר שזה רק מה שאני חושב ומאמין ולא מבוסס על דברים מחקריים. אולי (ואני מאמין שכן) הדברים הכתובים במועצת החלב עצמה אכן כן מבוססים, אבל מה שאכתוב כאן הוא רק מה שעלה לראשי ואין בכך ביסוס כלשהי, רק דעתי וידע אישי כללי שלמדתי מחיי ומקריאת חומרים באינטרנט ובספרים. כעת אתחיל.

במועצת החלב בקישור שהבאתי לכם שהוא מדף הבית הראשון שלי תוכלו למצוא המון דברים חינוכיים והרבה מאוד ידע על חלב ועל סידן וכל היתרונות שיש בצריכת חלב כל בסיס קבוע ובכמויות שמספיקות לאנשים רגילים וילדים ועוד דברים שיעשירו את הידע שלכם וגם אולי ישכנעו את ילדיכם לשתות יותר חלב ולצרוך יותר מוצרי חלב במידה והם לא עושים זאת ממילא. אני אישית חושב שאם תיכנסו יחד עם הילדים שלכם או אולי אפילו לבד אתם לא תוכלו להשתעמם בכלל בגלישה במועצת החלב כיוון שיש שם כל כך הרבה דברים כיפים והרבה מידע לשמוע ולהפנים ועוד ועוד דברים. אני בפסקה הבאה שהיא עוד שתי שורות בערך אכתוב לכם על מלא דברים כיפים שתוכלו לעשות במועצת החלב.

נתחיל מזה כי אתם יכולים להיכנס למשחקים של מועצת החלב ושלחק במלא מלא משחקים עם סידה ודן הילדים של מועצת החלב שעליהם אכתוב לכם מאמר אחר או אולי בעצם אישתי, נראה כבר. אז תחילה יש לכם את המשחקים שאני ממליץ ללכם ממש לשחק בהם שהם משלבים כמובן מוצרי חלב ודברים חלביים כמו גבינות וכאלה. דבר שני שתוכלו למצוא במועצת החלב זה הרבה סרטונים שמסבירים כיצד מיוצר חלב, מדוע הסידן חשוב ובריא לגוף שלנו ועוד דברים מעניינים במיוחד. בנוסף למשחקים והסרטונים, במועצת החלב יש חלק שתוכלו להיכנס בו ולראות דברים מדליקים במיוחד, כמו למשל כריכים יצירתיים שתוכלו להכין לילדים שלכם לבית הספר, או למשל כל מיני דברי יצירה שאפשר לעשות עם מוצרי חלב או למשל עם הקרטונים של החלב במקום לזרוק אותם ולזהם את הסביבה. בכל אופן, מועצת החלב כיפית ממש ואני ממליץ מאוד להיכנס אליה ולגלוש בה.

איך נכנסים? דרך ראשונה היא דרך הקישור שהבאתי לכם כאן, אך אם אתם סתם רוצים בלי שאתם קוראים את המאמר הזה תוכלו להיכנס דרך דף הבית הראשון שלי. בדף הראשי יש קוביה שכתוב עליה "ערוצים" ובתוכה קוביה קטנה שכתוב עליה "סידה ודן" עם ציור של שתי טיפות חלב, ליחצו עליה והנה אתם במועצת החלב.

תודה שקראתם את המאמר הזה שלי, היה לי ממש כיף לכתוב לכם עליו :)

להתראות בהמשך :)


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל אהרון


 


מאמרים נוספים מאת דניאל אהרון
 
דרגון פייבל
מאמר קצר על עולם וירטואלי דרגון פייבל

משחק אנגרי בירדס
מאמר על משחק אנגרי בירדס

משחקי כדורגל
מאמר על משחקי כדורגל

פסטיגל 2012
פסטיגל 2012 מאמר מעניין במיוחד

באבלס משחקים
באבלס משחקים מאמר מעניין

משחקי מכוניות
פוסט מעניין על משחקי מכוניות

משחקי איפור
מאמר על משחקי איפור שווים

משחקי בנות
מאמר על משחקי בנות באינטרנט

משחקי הלבשה
מאמר מרתק על משחקי הלבשה בדף הבית הראשון שלי

מועצת החלב
מאמר מעניין ומרתק במיוחד על מועצת החלב של דף הבית הראשון שלי
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI