דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אתרי משחקים משחקי הלבשה
משחקי הלבשה
דניאל אהרון 13/07/12 |  צפיות: 4778

משחקי הלבשה

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים,  במאמר זה אני רוצה לכתוב לכם על משחקי הלבשה מדליקים ומגניבים במיוחד שתוכלו למצוא בהמון אתרים שווים וכיפים ממש ולהביא לילדים שלכם לשחק בהם כמה שירצו וכך הם יוכלו להנות ממש ממגוון רחב במיוחד של משחקים ומשחקי הלבשה שווים במיוחד!  קיימים באינטרנט המון משחקי הלבשה שבהם צריך להלביש ולאפר ולעשות דמות מסוימת יפה במיוחד ולהלביש אותה בבגדים הכי יפים שאתם מוצאים לה בארון הבגדים וממבחר הבגדים שאתם מקבלים ולבסוף ללחוץ על סיום ולראות את התוצאה שקיבלתם - דמות יפהפייה במיוחד מעוצבת בבגדים יפים ממש שאתם בעצמכם בחרתם לה. במאמר הזה אני אתן לכם ולכן שתי דוגמאות למשחקי הלבשה שהבת שלי אוהבת מאוד לשחק בהם ואני גם אגיד לכם היכן היא מוצאת אותם, ואם יישאר לי זמן אכתוב לכם גם על סוג נוסף של משחק הלבשה שאחפש במיוחד כדי לכתוב לכם עליו.

משחק הלבשה ראשון שאני אכתוב לכם עליו שהבת שלי משחקת בו או לפחות כפי שידוע לי שיחקה בעבר הוא משחק הלבשה ברכבת. זהו משחק הלבשה מבין המון משחקי הלבשה, והוא סטנדרטי ורגיל, כמו המשחקי הלבשה שכיף לשחק בהם. במשחק זה מוצגת בפניכם דמות בשם סנדרה שהיא נמצאת ברכבת באמצע נסיעה לקראת הטיול שהיא מתכננת לעשות. במשחק עליכם להלביש אותה בבגדים הכי יפים שאתם מוצאים במבחר הבגדים ולשים לה תכשיטים ולעצב לה את השיער בצורה הכי טובה שאפשר! כאשר אתם רוצים לבחור פריט שהיא תלבש אתם פשוט צריכים ללחוץ עליו והוא יהיה עליה אוטומטית. לבסוף, כאשר תגיעו לסיום המבחר ושייגמרו כל הבגדים והתכשיטים סנדרה תוכל לצאת אל הטיול המדליק שלה עם בגדים מהממים במיוחד שהלבשתם אותה. זו דוגמה מצויינת למשחקי הלבשה כיפים ומהנים במיוחד ואני אכתוב לכם עכשיו על עוד דוגמה.

משחק הלבשה נוסף שאני כותב לכם עליו עכשיו הוא מאוד דומה לשאר המשחקי הלבשה שאתם מכירים והוא גם דיי דומה למשחק הלבשה ברכבת שכתבתי לכם עליו קודם לכן. למשחק זה קוראים "קונים ומתלבשים" ובו בעצם אתם מקבלים דמות מסויימת שהיא נמצאת בקניון מפואר עם המון חנויות בגדים ומבצעים מטורפים. עליכם לבחור לה את הבגדים בהם אתם רוצים להלביש אותה וגם את התכשיטים ואת העיצוב שיער שלה והכל הכל. זה מאוד דומה למשחק הקודם אך יש בו מבחר שונה של בגדים, דמות שונה להלביש, וגם זה בקניון ולא ברכבת!!

משחקי מלבשה אלו ומשחקי הלבשה נוספים ומשחקים באופן כללי תוכלו למצוא באתר דף הבית הראשון שלי שהוא אתר מדליק במיוחד. את שני המשחקים שכתבתי לכם עליהם הבת שלי לקחה מהאתר דף הבית הראשון שלי כמו עוד המון משחקים כיפים אחרים. אני ממליץ בחום להיכנס אליו.

אעלה מאמרים נוספים בהמשך על עוד סוגי משחקים ואולי גם דברים אחרים שילדים אוהבים. להתראות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל אהרון


 


מאמרים נוספים מאת דניאל אהרון
 
דרגון פייבל
מאמר קצר על עולם וירטואלי דרגון פייבל

משחק אנגרי בירדס
מאמר על משחק אנגרי בירדס

משחקי כדורגל
מאמר על משחקי כדורגל

פסטיגל 2012
פסטיגל 2012 מאמר מעניין במיוחד

באבלס משחקים
באבלס משחקים מאמר מעניין

משחקי מכוניות
פוסט מעניין על משחקי מכוניות

משחקי איפור
מאמר על משחקי איפור שווים

משחקי בנות
מאמר על משחקי בנות באינטרנט

משחקי הלבשה
מאמר מרתק על משחקי הלבשה בדף הבית הראשון שלי

מועצת החלב
מאמר מעניין ומרתק במיוחד על מועצת החלב של דף הבית הראשון שלי
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI