דף הבית חוק ומשפט חוק ומשפט - אחר הוצאה לפועל עורך דין
הוצאה לפועל עורך דין
totach kidum 11/08/13 |  צפיות: 2288

כיום, אנחנו חיים בעידן מודרני. בעידן זה ישנם שינויים רבים הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינת החברה.

מבחינה טכנולוגית כולנו מכירים את השינויים היטב. אלו שנולדנו בשנות ה-90, זכו לראות את השינוי הניכר של המחשבים ושל הסלולאריים למשל.

מבחינה חברתית, השינוי התחיל בעשור האחרון. מדובר בשינוי ניכר באחוז הזוגות שמתגרשים. בגלל שמבחינת החברה הקבלה לגירושין כמעט ולא הייתה קיימת, כמעט ולא היו זוגות שפנו לקבלת גט, למרות הרצון הרב. חוץ מזוגות שלא התגרשו בגלל הקבלה שלהם בחברה.. היה חוסר תמיכה מוחלט מצד המשפחה. משפחות רבות הסתירו את הגירושים משאר חברי המשפחה. אפילו אני נתקלתי במקרה בו הזוג התגרש, והאם של בת הזוג הסתירה את הגירושים מהאחים שלה. אפילו כשהייתה חתונה לקרובת משפחה, היא הסתירה את הגירושים ואמרה שהבעל בעבודה. בני משפחה שמתביישים בגירושים ומסתירים את הגירושים של ילדיהם, פוגעים קשות בילדים. בתקופה כזו של גירושים, בני הזוג צריכים תמיכה מבני המשפחה. הרי חוץ מתהליך קשה מבחינה רגשית בגלל הפרידה מאדם שהיה קרוב אליכם עד מאוד ואפילו יש לכם איתו ילד משותף, מדובר בתהליך משפטי ארוך ומייגע. יש נושאים רבים לדון בהם בכל התקופה של הגירושים, שיכולה להימשך אפילו שנה. יש את נושא מזונות עורך דין צריך לייעץ לכם בו ולעזור לכם להגיע להסכם. ההגעה לפשרה בהסכם כזה יכולה להיות ארוכה ומייגעת, ולגרום לכם אפילו להתמוטטות עצבים.

למה בעצם נושא המזונות כל כך קשה ומורכב?

כשמדובר בגירושים, מדובר במצב רגשי מורכב כל כך וקשה עד מאוד לשני בני הזוג. בין אם מדובר בגירושים של בגידה או בגלל בן זוג אחד פגוע ושני שרוצה להתגרש, התהליך יהיה קשה רגשית לשני בני הזוג. פעמים רבות יש עצבים, כעסים וריבים לא פתורים, שבאים לידי ביטוי מול עורך הדין. בנושא המזונות, פעמים רבות האישה תנסה "להוציא" מהבעל כמה שיותר כסף. למעשה, הנושא הכספי לא יסתיים פה. נניח והגעתם להסכמה על סכום מסוים שאמור לכסות חודש שלם ולהשאיר אתכם בראש שקט, גם במהלך החודש הגרושה תדרוש מכם כסף. מדובר במצב קשה במיוחד מבחינה רגשית ומבחינה כלכלית.

בגלל פעמים רבות בהן בן הזוג צריך לשלם סכום שאינו יכול לעמוד בו, במקרים כזה מתערב הוצאה לפועל עורך דין שיטפל בנושא.

כמו שראינו, גירושים יכולים להיות קשים במיוחד. אז לפני שאתם פונים לנושא דיני משפחה עורך דין שיגשר ביניכם.. תנסו לסדר את החיכוכים ביניכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI