דף הבית חוק ומשפט נדל"ן ומקרקעין נדל"ן בארה"ב
נדל"ן בארה"ב
totach kidum 28/10/13 |  צפיות: 3287

נדלן בארהב יכול להפוך לחלומו הרטוב של כל משקיע, אך הוא יכול באותה קלות לסיוט הגדול ביותר של כל משקיע.

היה ולא עשית את שיעורי הבית שלך בצורה נכונה יכולת למצוא עצמך עם נכס שמפסיק כסף בצורה נוראית.

כמה נתונים על שוק הנדלן בארהב.

שכונות רבות בארצות הברית הן בעצם שכונות רפאים- מדובר במקומות אשר אינם אטרקטיביים לאוכלוסיה, מבחינת תוכניות מתאר אזוריות, חינוך, בריאות ואוכלוסייה.

לכן, למרות הבית ואפילו השכונה נראים מעולה, הדירה לא תהיה אטרקטיבית ותישאר ריקה לזמן לא מבוטל.

דבר נוסף שקיים בארהב, הוא החובה על שיפוצים כל תקופה מסוימת, דבר שמייקר את הדיור, בעיקר אם הדירה יושבת ריקה מספר שנים.

מחירי קסם זולים עם תשואות אסטרונומיות יהיו בדרך כלל חתול בשק ובדרך כלל יהיו הפסד כספי בגלל פרט שתגלו מאוחר מידיי בעסקה.

מס ירושה היא דרך של נוכלים להפיל את המשקיעים ברשת. מדובר בפיסת נדלן שתקבל לכאורה מאדם שנפטר, אבל יש מלכודת. הירושה מחויבת במס ברוב המקרים. כך יוצא שאתה משלם סכומים נוספים שלא ציפית להם- החוק שונה ממדינה למדינה בארהב.

הוצאות תפעוליות של הנכס יכולות לגבות עד שישים אחוז מהתשואה השנתית. כלומר אם השכרת את הדירה למשל ב100 דולר- הרווחת 1200 דולר בשנה. שישים אחוז, זאת אומרת עד 7200 דולר תצטרכו לשלם הוצאות.

לכן יש צורך אקוטי לבדוק את הנכס, להיעזר בארגון שמכיר את רזי השוק האמריקאי על מנת שלא תמצא את עצמך עם נכס ששואב ממך כסף ללא כל תשואה.

נדל"ן בארה"ב

נדל"ן בארה"ב, אינו נחלת העשירים עוד.

המשבר הכלכלי ב2007 הוביל את ירידת המחירים המרשימה ביותר שהייתה אי פעם בתחום הנדל"ן בארה"ב.

הדבר יצר פתח למשקיעים בעלי אמצעים פחותים יותר להשתלב בחגיגת המזומנים האמריקאית.

זו הזדמנות חד פעמית בהחלט להיות חלק מהגל העולה של רווחים שניתן לעשות בארה"ב. וסביר להניח שההזדמנות לא תחזור, לפחות לא בדור הקרוב.

השקעות בארה"ב

זה שנים רבות שארה"ב הופכת להיות מילה נרדפת לאפשרויות. האפשרויות מתבטאות בעובדה שהארץ הזו יכולה לתת לך הזדמנות להפוך את מזלך.

מעני לעשיר.השקעות בארה"ב הפכו להיות דבר מבוקש ביותר אצל המשקיע הישראלי.

המדינה נותנת לך את החופש לעשות זאת ומנסה להתערב כמה שפחות בנעשה מהבחינה הזו, להבדיל ממדינות שבהן קשה לדעת מה יוליד יום, כמו סין ורוסיה, ולכן השקעות בארה"ב הפכו להיות מבוקשות כל כך.

.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI