דף הבית מתכונים ואוכל מתכוני מתוקים עוגה כמו של קונדיטורים
עוגה כמו של קונדיטורים
ענת אמר 21/09/15 |  צפיות: 3548

מסיבת יום הולדת מתקרבת בצעדי ענק? מחפשים משהו יצירתי שתוכלו להכין לילד? רוצים להפתיע אדם אהוב עם עוגה מיוחדת? יש לנו פתרון קטן ופשוט שיכול להפוך את המשימה הזאת להרבה יותר פשוטה....

לעצב תמונות לעוגה אישית, מקורית ומיוחדת

גם אם אתם לא אופים מהמעלה הראשונה, יש משהו שאתם בטוח יכולים לעשות, למשל, לעצב עוגה בלתי נשכחת בלי ללכלך אפילו אצבע אחת....

אם עוד לא שמעתם, הטרנד הכי חם בתחום העוגות הוא דף סוכר אכיל שמדפיסים על גביו תמונה שבוחרים. את הדף אפשר לגזור ולהדביק על כל עוגה שמכינים בבית. מכיוון שהדף משדרג את העוגה פלאים, העוגה מתחת, יכולה להיות העוגה הכי פשוטה בעולם.

איך זה עובד?

תמונות לעוגה הם לא המצאה חדשה, אבל עכשיו שכל מדפסת הזרקת דיו יכולה להדפיס כאלה, קל מאוד לעצב תמונה לעוגה בעיצוב מדליק. מדובר בתשובה פשוטה וזולה יחסית להכנת עוגת יום הולדת מיוחדת מבלי להיעזר בקונדיטוריה.

כל מה שאתם צריכים לעשות, זה רק לבחור את התמונה, לבחור את הגודל המתאים ולשלוח להדפסה. מפה, נותר לכם רק לדאוג לעוגה, קנויה או ביתית, להדביק את דף הסוכר ולקשט עם קצפת, סוכריות וקצת דמיון. אנחנו מבטיחים לכם שהתוצאה הסופית תתעלה על כל מה שדמיינתם, והכי חשוב - תהיה מהירה וזולה.

ומה לגבי העוגה?

האמת, שעם כזה ציפוי, העוגה פחות חשובה, היא רק צריכה להיות טעימה. לכן, מומלץ לא להתאמץ יותר מדי, וללכת על אפשרות פשוטה כמו עוגה בחושה או עוגת בוץ. העוגות האלה קלאסיות, טעימות ונוחות מאוד לציפוי.

אז לא משנה מה חוגגים ולמי, עוגה מגניבה היא מתנה שכולם אוהבים לקבל בכל גיל. חשבו על נושא המתאים לבעל השמחה ועצבו את דף הסוכר שלכם בהתאם...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ענת אמר


 


מאמרים נוספים מאת ענת אמר
 
כך תבחרו מזגן מפוצל
30/05/16 | קניות
אומנם מאוד כיף לשבת ולהצטנן בקור המזגן בבית, אך יש לזכור שמזגן מגיע עם השלכות - עלות רכישת המזגן ולאחר מכן עלות הפעלת המזגן.

לאכול את יובל
זה חודש היום הולדת שלו, וכבר קיבלתם שיחה מלחיצה מהגננת המתריעה על התאריך המתקרב. אתם קולטים שגם השנה אתם עמוסים ואין לכם זמן להשקיע בעוגה.

גם לילד שלכם מגיע
מעבר לסכנות של החשמליות, ולעובדה שמדובר במוצר יקר שמרבית הילדים מבקשים רק בגלל לחץ חברתי, מדובר גם בסכנה נוספת - סכנת ההתנוונות.

על עוגיות והפתעות
30/09/15 | נשים - אחר
יש לנו חדשות טובות; הימים בהם הייתם צריכים לעבוד שעות על מסיבת יום הולדת כבר עברו. היום האינטרנט מלא ברעיונות פשוטים, מעשיים וזולים, וכבר אין דבר שצריך להכין.

עוגה כמו של קונדיטורים
גם אם אתם לא אופים מהמעלה הראשונה, יש משהו שאתם בטוח יכולים לעשות, למשל, לעצב עוגה בלתי נשכחת בלי ללכלך אפילו אצבע אחת....

רעיון לשדרוג עוגות
אז יש לנו משהו שאולי תשמחו להכיר, שיטה קטנה שיכולה לשדרג את העוגות, העוגיות או הקאפקייקס הבאים שתכינו. מוכנים?

להתנייד על אופניים בתל אביב
בדרך כלל, רכיבת אופניים היא בגדר אמצעי תחבורה. אולם, בשביל יותר ויותר רוכבים, לדווש זה התמכרות של ממש.

הטכנולוגיה החדשה לעיצוב עוגות
29/06/15 | תחביבים
היתרון הגדול בטכנולוגיה של תמונה אכילה לעוגה, הוא שאפשר לעשות דברים מרשימים של ממש בלי להתעסק עם בצק סוכר, עט אכיל, למעשה בלי להתעסק בלי כלום מלבד העוגה הפשוטה בתחתית.

מהם אופני כביש?
רכיבה על אופניים היא לא רק לילדים. אם אתם לא זוכרים את הפעם האחרונה בה רכבתם, כנראה שפספסתם את אחת הפעילויות המהנות ביותר שיש.

מי מפחד מאופניים?
10/06/15 | אופניים
יותר מדי אנשים עדיין לא הפנימו כמה אפשר לחסוך כאשר משתמשים באופניים. לא צריך כל הזמן, לא צריך לכל מטרה, אבל אם תנסו, אפילו לשבוע...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI