דף הבית ספורט וכושר גופני ספורט וכושר גופני - אחר גם לילד שלכם מגיע
גם לילד שלכם מגיע
ענת אמר 24/11/15 |  צפיות: 3537

אם הילדים שלכם כבר מספיק גדולים בשביל לבקש אופניים חשמליות, זה כנראה הזמן לשבת ולבחון את האפשרויות. מעבר לסכנות של החשמליות, ולעובדה שמדובר במוצר יקר שמרבית הילדים מבקשים רק בגלל לחץ חברתי, מדובר גם בסכנה נוספת - סכנת ההתנוונות.

במקום לקפוץ על ההזדמנות הנפלאה להספיק לדווש קצת, להוציא אנרגיה ולשרוף קלוריות, אנחנו נותנים לילדים שלנו את האופציה הקלה - האופציה להיות בדיוק כמו כולם ולא לעשות כלום. למי שאינו מעוניין לקנות לילדיו זוג חשמלי, ומעדיף אופניים אמיתיות, כאלה שפועלות בכוח השריר, ישנם קיים מספיק יבואני אופניים שמספיק דגמים איכותיים, אמינים וספורטיביים גם לילדים.

אופני שטח לילדים, יש כזאת חיה

ככל שמחלחלת ההבנה שאנחנו מגדלים כאן את דור ההמשך של הרוכבים והאתלטים בכלל, כך גובר הביקוש לאופניים איכותיים שיאפשרו לילדים להצטרף אלינו למסלולי רכיבה מאתגרים ומורכבים יותר. לכן, מי שרוצה להשקיע בזוג איכותי ולטווח ארוך יכול לבחור באופציה של אופני הרים שמתאימים גם לקטנטנים.

כמו בגרסת המבוגרים, גם כאן מדובר באופניים שמתאימים לרכיבת שטח אתגרית, עם הילוכים, בלמים קדמיים ואחוריים ומפרט עשיר. לעומת אופניים סטנדרטיות מסין מדובר כמובן בהוצאה משמעותית, אך אופניים אלה יחזיקו להם עד שיגדלו מספיק ויעברו לאופניים של הגדולים.

ישנם כמובן גם דגמים מקצועיים עוד יותר שמתאימים לרכיבת טריאתלון וכביש, אשר גם הם מגיעים בכל המידות. בחנויות המתמחות ברכיבה מקצועית ישמחו להציע לכם את האופניים שאתם אוהבים גם בגרסת הקטנטנים. השלימו את הציוד הדרוש בדגש רב על קסדה איכותית ומגינים ויש לכם פרטנר חדש לסינגלים שאתם מתכננים בסופ"ש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ענת אמר


 


מאמרים נוספים מאת ענת אמר
 
כך תבחרו מזגן מפוצל
30/05/16 | קניות
אומנם מאוד כיף לשבת ולהצטנן בקור המזגן בבית, אך יש לזכור שמזגן מגיע עם השלכות - עלות רכישת המזגן ולאחר מכן עלות הפעלת המזגן.

לאכול את יובל
זה חודש היום הולדת שלו, וכבר קיבלתם שיחה מלחיצה מהגננת המתריעה על התאריך המתקרב. אתם קולטים שגם השנה אתם עמוסים ואין לכם זמן להשקיע בעוגה.

גם לילד שלכם מגיע
מעבר לסכנות של החשמליות, ולעובדה שמדובר במוצר יקר שמרבית הילדים מבקשים רק בגלל לחץ חברתי, מדובר גם בסכנה נוספת - סכנת ההתנוונות.

על עוגיות והפתעות
30/09/15 | נשים - אחר
יש לנו חדשות טובות; הימים בהם הייתם צריכים לעבוד שעות על מסיבת יום הולדת כבר עברו. היום האינטרנט מלא ברעיונות פשוטים, מעשיים וזולים, וכבר אין דבר שצריך להכין.

עוגה כמו של קונדיטורים
גם אם אתם לא אופים מהמעלה הראשונה, יש משהו שאתם בטוח יכולים לעשות, למשל, לעצב עוגה בלתי נשכחת בלי ללכלך אפילו אצבע אחת....

רעיון לשדרוג עוגות
אז יש לנו משהו שאולי תשמחו להכיר, שיטה קטנה שיכולה לשדרג את העוגות, העוגיות או הקאפקייקס הבאים שתכינו. מוכנים?

להתנייד על אופניים בתל אביב
בדרך כלל, רכיבת אופניים היא בגדר אמצעי תחבורה. אולם, בשביל יותר ויותר רוכבים, לדווש זה התמכרות של ממש.

הטכנולוגיה החדשה לעיצוב עוגות
29/06/15 | תחביבים
היתרון הגדול בטכנולוגיה של תמונה אכילה לעוגה, הוא שאפשר לעשות דברים מרשימים של ממש בלי להתעסק עם בצק סוכר, עט אכיל, למעשה בלי להתעסק בלי כלום מלבד העוגה הפשוטה בתחתית.

מהם אופני כביש?
רכיבה על אופניים היא לא רק לילדים. אם אתם לא זוכרים את הפעם האחרונה בה רכבתם, כנראה שפספסתם את אחת הפעילויות המהנות ביותר שיש.

מי מפחד מאופניים?
10/06/15 | אופניים
יותר מדי אנשים עדיין לא הפנימו כמה אפשר לחסוך כאשר משתמשים באופניים. לא צריך כל הזמן, לא צריך לכל מטרה, אבל אם תנסו, אפילו לשבוע...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI