דף הבית אימון אישי אימון אישי ב ד י ד ו ת
ב ד י ד ו ת
אסיה 05/08/10 |  צפיות: 4360

ועל זה נאמר: נשמה באה לבד והולכת לבד . . . לא משנה כמה האדם יהיה מוקף במשפחה, חברים, מכרים ואינסוף אנשים, תמיד יהיו רגעי בדידות שאז לפתע הוא מרגיש שהוא נוגע בדבר האמיתי, באמת שלו עצמו עם עצמו. אלה הם רגעי קסם עמוקים מאוד במהותם בהם האדם מבין כל כך הרבה על עצמו ועל חייו וכל אשר סובב אותו. כמו במטה קסמים הוא מביט על החיים ממעוף הציפור וסופג, קולט, מפנים ויורדות תובנות חדות כתער, ונופלים אסימונים ואז הוא מקבל פרספקטיבה אחרת על כל הדבר הזה שנקרא חיים.

ולפתע, לפתע הוא מבין שהוא שחקן על במה ענקית, ולא משנה מול איזה קהל ישחק, הוא בעצם משחק את תפקיד חייו במופע משחק החיים. ורצוי וכדאי לו שיהיה אמיתי באמת עם עצמו, כי אלו הם חייו שלו. ולא משנה עם הקהל יאהב אותו או לא, זה תפקידו ועליו לשחק אותו הכי טוב שרק יכול, כי את הפרס האמיתי על משחק חייו יקבל תוך כדי מילוי תפקידו כאדם.

והפרס העוד יותר משתלם שעליו יש לעמול יומיום על מנת לזכות בו, הוא להיות אדם טוב. זה נשמע פשוט וקל לכאורה, אך זוהי מסתבר משימה מאתגרת בפני עצמה. כן, כן קל לומר להיות אדם פשוט, אך נסו לשבוע אחד או חודש שלם להיות אדם טוב. ומה זה בעצם להיות אדם טוב?! . . .

אה כן, זה לאהוב, לכבד, להעריך ולקבל את עצמך כמו שאתה עם המינוסים והפלוסים ובמקביל לעשות כן כלפי יתר בני האדם בדיוק, הלא נאמר: "ואהבת לרעך כמוך".

כיום כל אדם שני שאשאל אם אוהב הוא את עצמו יאמר לא יודע, אולי. כיום מרבית בני האדם בעולם כולו משחקים את תפקיד הקורבן, המסכן והאומלל. הם רוצים, חולמים ושואפים לקבל את תפקיד החזק, העשיר, המצליחן, אך הם רק רוצים, חולמים ושואפים ולא משילים מעליהם את תלבושת תפקיד הקורבן, המסכן, האומלל והמר גורל כי הם לא יודעים ולא מכירים אחרת. הם כן יודעים שבכדי לזכות בתפקיד רם מעלה וטוב יותר, עליהם לעקור ממקומם מה שנקרא אזור הנינוחות וללכת למחוזות אחרים לא מוכרים וגם בלתי צפויים, זה כמו ללכת אל הלא נודע. ויש גם להתמיד בנחישות ובעקשנות ולהתגבר על כל מה שיפריע להם בדרך.

ואז במחול השדים המטורף הזה של החיים, שוב מוצא עצמו האדם ברגעי בדידות בשתיקה רועמת. וכמו בתפקיד דרמטי טעון רגשות כשברקע קולות תופים רועמים בהדהוד וצלילי כינור רגישים חודרים אל הלב, ובעיניים דומעות למחצה נפתח לפתע הכתר. זהו חלקו העליון של הראש ממנו יורדות הבנות, תובנות וסרט חייו כאילו ורץ לנגד עיניו והוא רואה ומבין, נוגע באמת ומרגיש וחש אותה וכל גופו רוטט מכף רגל ועד ראש. כן זוהי הבדידות שמעמידה אותו מול המראה שמראה לו את האמת הכואבת ישר בפרצוף. זהו הכאב שחודר ללב ומפלח ומרטיט כל תא מתאי גופו.

זוהי הבדידות שמעצימה אותו ומביאה אותו להחלטות הכואבות המביאות לבחירות הטובות ביותר במשחק חייו. האדם מבין שהוא האחד והיחיד שבחייו היכול והמסוגל למלא את תפקידו הכי טוב מכל אחד אחר. זוהי התפנית, זהו המהפך והשינוי של 180 מעלות להם כל כך ציפה, חלם ושאף. כאן הבין האדם שלא משנה מה תפקידו, כשיישאר שוב לבד וירגיש בדידות, ידע כי ממעל אוהבים אותו ונותנים לו מתנה אינסופית של סגירת דלתות של תפקידים בלתי רצויים בחייו, ופותח דלתות חדשות המביאות אושר ושמחה וכל אשר עליו חלם.

בדידות = ב' ידידות כלומר, האדם צריך להיות בידידות א' עם עצמו ואז מוכן ובשל יהיה לידידות ב' עם הבריות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסיה

אסיה בוגרת המרכז הישראלי לחקר האנרגיה האוניברסאלית והאנושית ולימודי רפואה קבלית. אימון תודעתי והעצמה אישית.



 


מאמרים נוספים מאת אסיה
 
החיים הם סרט
סרטי אהבה, חיבוק, נשיקה רומנטיקה יפה, מוסיקת רקע מרגשת ונופים עוצרי נשימה, ואיך שנגמר הסרט "נוחתים" למציאות, לשגרה המונוטונית ומתרפקים על תמונות מהסרט שעוד נשארו בראש עם צביטה בלב, למה?!

קוד החיים
מי אנחנו באמת ולאן אנו הולכים? עידן אחר חוקי המשחק משתנים, קרחונים נמסים, ערים נמחקות יש לזה הסבר או סתם ביש מזל?

גמדים ופיות? כן!!!
גם היום בני האדם כאלה, ועוד הפכנו את זה למשהו מסתורי וקסום. מה קרה לנו? שמא משהו ישתנה במצב הקיים? . . .

ב ד י ד ו ת
אלה הם רגעי קסם עמוקים במהותם, במחול השדים המטורף הזה כמו בתפקיד דרמטי נוגע, מרגיש וחש אותה וכל גופו רוטט . . .

ובחרת בחיים
אותה שיחה גררה לפגישה בה הכרתי את יפעת יותר לעומק, ולמדתי שהיא בחורה מדהימה וכישרונית מאוד. היא חייכה ואמרה בהתרגשות "תודה לך. תודה לך על ההזדמנות להיות בת אדם עם כבוד." נפרדנו בחיבוק ידידותי וניצוץ של חיים בעיניה.

הדליקו לי את האור – הפייה הטובה
דייייייייייי! שקט, קצת שקט והבוקר עוד לא התחיל, מה יהיה בהמשך היום? וזה באמת יום בהיר ועוד עם שמש מדהימה, רק שהייתי עסוקה בלחץ עם הטון וחצי על הראש.

"האחד"
כל אשר קרה, קורה ויקרה יש לו תקדים כך או אחרת, ולא תמיד "נופל האסימון" ומבינים את זה באותו רגע, באותו מצב נתון, תמיד חכמים אחרי. כשאדם מחליט לצאת לטיול, הוא מצטייד במפת דרכים אשר בה הוא נעזר לאתר ולמצוא את מקום אליו חפץ להגיע.

משחק החיים
מביטה מהצד על חיי מוצפת ברגשות אהבה ועיניי רטובות בדמעות של אושר.
גם אותם רגעים קשים וכואבים והיו כאלה לא מעט.
החיים הם סרט קולנוע ואני השחקנית הראשית בתפקיד חיי.
הקהל מריע בכפיים סוערות ואני מודה ומכירה באהבה . . .


לדאוג = פתרון או אסון?
הדאגה הי כמו חום בגוף שמדליק נורה אדומה, ויש לעצור ולבדוק את המצב.
אם ידאג האדם, האם באמת זה ישרת אותו?!
האם באמת זה ישנה את המצב הקיים או את המציאות כולה?!
זה יעשה שינוי אחד בלבד במצב הבריאותי של הדואג.
האם יש עדיין מי מבניכם שחושב שדאגה זה דבר טוב? . . .


האור והחושך ומה שבניהם
"אני צריכה את עזרתך, נקלעתי למשהו רציני ואני פוחדת שיקרה לי ממשהו, תגידי לי בבקשה מה לעשות . . ." אני מתחילה לראות את התמונה ולקבל כמה דברים, האם מדובר ב . . . מה שהדליק לי נורה אדומה בסיפור ואם כי הזוי המקרה והוא שימוש ב . . .
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI