דף הבית אימון אישי אימון לרוחניות האור והחושך ומה שבניהם
האור והחושך ומה שבניהם
אסיה 15/07/10 |  צפיות: 4413

הלו, עניתי לצלצול הטלפון שחתך את השקט בו הייתי שרויה בעת כתיבת סיפור לילדים. הלו אסיה? נשמע קול רועד בהיסוס. מדברת, עם מי הכבוד? שאלתי. אני חיפשתי אותך הרבה זמן ולא הצלחתי לתפוס אותך, אני חושבת שאת יכולה לעזור לי, אני צריכה את עזרתך, אני נקלעתי למשהו רציני ואני פוחדת שיקרה לי ממשהו, אני משקשקת מרוב פחד. תגידי לי בבקשה מה לעשות, האם אני צריכה לעשות את  . . . הקשבתי לקול הרועד והמפוחד, הרגשתי את רעידות הפחד בגופי שלי, הבנתי שהיא חסרת אונים, אך קודם יש להרגיע אותה אחרת היא לא תקשיב לתשובתי אליה.

הקשיבי יקירה, אמרתי בקול רגוע ושליו. אני מבינה וגם שומעת את סערת הרגשות בה את נמצאת, אך בואי נבין במה מדובר וכך נדע איך לטפל. אני לא יכולה כל כך לתת פרטים כי אני פוחדת שיקרה לי משהו, נתבקשתי שלא לספר. הבנתי אמרתי בניסיון להרגיע אותה. אל תספרי מה שאינך יכולה, רק את מה שכן מותר לך.

נכנסתי לדבר שאני לא יודעת איך לצאת ממנו, ואני פוחדת שיקרה לי משהו נורא. אני אמורה להיפגש איתה והיא אמרה לי להביא כמה דברים ו . . . אני לא  יודעת מה לעשות אני פוחדת. תקשיבי יקירה אני מתחילה לראות את התמונה ולקבל כמה דברים, האם מדובר במעשה כשפים? דממה, אילו מחט הייתה נופלת הייתי שומעת אותה היטב. מיד הבנתי את סוד הפחד הנוראי שאחז את יעל (שם בדוי)

היא נפלה קורבן למי שקוראת לעצמה רואה נסתרות, והפחידה אותה שאם לא תעשה כך וכך פעולות, יקרה לה דבר נורא והיא חייבת לטפל, בזה בקמע שיפתח ויבטל וכו וכו. מה שהדליק לי נורה אדומה בכל הסיפור הזה, ולא הסתדר לי אם כי הזוי המקרה והוא שימוש בשקרים ומניפולציות וזאת, כדי להביא אותה למצב שתסכים לנדב פריטים אישיים שלה ולצרפם לקמע. אם רוחני האדם ומתקשר עם עולם הנסתר, מדוע יעשה שימוש בשקרים ובמניפולציות? חשבתי לעצמי בקול במטרה לפקוח את עיניה של יעל, כדי שתראה ותבין "שהתסבוכת הנוראית"  אליה נכנסה איננה כזאת כי כל חלקי הפאזל כאן מעידים על חוסר אמת וחוסר יושרה מינימאלי בין אדם לחברו.

רגע! נכון היא קטעה את דברי, נכון יש בזה משהו עכשיו כשאת אומרת את זה, היה גם גורם שלישי שהוסיף דברים שלא שמתי לב אליהם מרוב פחד, אבל עכשיו שאת  . . . יעל יקרה, אלו הם חייך ואין מתפקידי להחליט עבורך מלבד לייעץ, ועצתי אליך היא, הישמרי מאותה אחת והימנעי מעשיית הקמע כי אם אחוזת פחד את ברגע זה מאיומיה, מה מבטיח כי אותו קמע יהיה אכן קמע חיובי ולא יעשה את ההיפך ויסגור מזלך. העתיד כולו לפנייך ויש עוד מה לבנות ולעשות באלה החיים, האמיני בעצמך והעריכי עצמך, והימנעי מפיתויים כאלה. לא כל המצהיר כי רואה נסתרות הוא אכן כזה. ערב ראש חודש סיוון היום, ראי איזו השגחה יש לך ממעל. אמרת שחיפשת אותי משהו כמו חודש ודווקא היום מכל הימים כן הצלחת לצור קשר, שום דבר אינו קורה סתם. אני מרגישה שעוצמת הפחד ירדה מאוד, תשתי משהו חם ומתוק והכל ישב על מקומו בשלום. כן אני הרבה יותר טוב, כאילו וירדה לי אבן מהלב, השיחה איתך עזרה לי והרגיעה מאוד, תודה לך.

יעל יקירה, אינני מכירה אותך כמו שאינך מכירה אותי, הרשי לי לומר לך דבר מה חשוב בכל מה שקשור לתקשור ורוחניות. ישנם שני סוגי תקשור והם: האחד הוא תקשור מהחושך הגורם לפחד ולמעשי כשפים, דהיינו מאגיה שחורה. והשני הוא תקשור נקי לבן וטהור המגיע ישירות מהבורא ו\או ישויות אור חיוביות ולעולם אבל לעולם אינן מזיקות, גם אם המסר אינו חיובי הן יעבירו אותו בצורה שלא תגרום לפחד ואימה כפי שאת מרגישה ברגע זה.

אדם הקורא לעצמו רוחני ומתקשר עם האור, לא יכפה לעולם את דרכו על הבריות, ואסור לנצל את מצוקתם ובטח שלא להפחידם ולהכריח לעשות דברים כי אם לא, אז יקרה להם אסון חלילה. אוי לאלה הפועלים בזו הדרך כי אין היא מדרך הישר, ואין בה מן רוחניות כלל שהרי ברוחניות אין כפייה כלל וכלל, אלא רק הכוונה ומתן רמזים ותשובות לאותה נשמה המבקשת לדעת. וכל המתעסק עם קמעות ולחשים, רצוי שידע וישמור נפשו כי אם לא בקיא הוא ברזי הקבלה ואין הוא נקי וטהור באמונתו ובנשמתו, אזי עלול הוא לשלם מחיר שיגבה בחייו ו\או במותו והכל תלוי במידת מעשיו ועוד הנסתר מן העין, ורק לבורא עולם היכולת לראות ולדעת במסתרי נשמת האדם באמת. הנחיתי את יעל איך לבצע ניקוי אנרגטי ותרגיל הגנה מאנרגיות שליליות, וסיימנו שיחנו בנימה חיובית עם חיוך שלווה ורוגע. מצאתי עצמי עומדת מול החלון מביטה בכוכבים המנצנצים בשמיים השחורים, חושבת לעצמי איזו זכות נפלה בחלקי לסייע לבריות. איזו מתנה נפלאה ומבורכת לעסוק בנשמות. הרגשתי באותו רגע מוצפת ברגשות אהבה עצומים כמו אוקיאנוס, וכולי התרגשות על שהתאפשר לי להעביר לה ליעל רוגע ושלווה, חיזוק ואמונה בעצמה.

הבטתי בכוכבים וטיילתי בניהם כמו בוחרת את הכוכב האחד והיחיד שלי, והוא ניצב לידי כן הרגשתי בנוכחותו כשניגש אלי בחיוך ושאל, מחפשת משהו?. . . לא! את שלי כבר מצאתי ואני אוהבת ומעריכה אותו מאוד. החזרתי מבטי לשמיים והכרתי תודה על כל מה שיש לי באהבה.

כל הזכויות שמורות לאסיה ©


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסיה

אסיה בוגרת המרכז הישראלי לחקר האנרגיה האוניברסאלית והאנושית ולימודי רפואה קבלית. אימון תודעתי והעצמה אישית.



 


מאמרים נוספים מאת אסיה
 
החיים הם סרט
סרטי אהבה, חיבוק, נשיקה רומנטיקה יפה, מוסיקת רקע מרגשת ונופים עוצרי נשימה, ואיך שנגמר הסרט "נוחתים" למציאות, לשגרה המונוטונית ומתרפקים על תמונות מהסרט שעוד נשארו בראש עם צביטה בלב, למה?!

קוד החיים
מי אנחנו באמת ולאן אנו הולכים? עידן אחר חוקי המשחק משתנים, קרחונים נמסים, ערים נמחקות יש לזה הסבר או סתם ביש מזל?

גמדים ופיות? כן!!!
גם היום בני האדם כאלה, ועוד הפכנו את זה למשהו מסתורי וקסום. מה קרה לנו? שמא משהו ישתנה במצב הקיים? . . .

ב ד י ד ו ת
אלה הם רגעי קסם עמוקים במהותם, במחול השדים המטורף הזה כמו בתפקיד דרמטי נוגע, מרגיש וחש אותה וכל גופו רוטט . . .

ובחרת בחיים
אותה שיחה גררה לפגישה בה הכרתי את יפעת יותר לעומק, ולמדתי שהיא בחורה מדהימה וכישרונית מאוד. היא חייכה ואמרה בהתרגשות "תודה לך. תודה לך על ההזדמנות להיות בת אדם עם כבוד." נפרדנו בחיבוק ידידותי וניצוץ של חיים בעיניה.

הדליקו לי את האור – הפייה הטובה
דייייייייייי! שקט, קצת שקט והבוקר עוד לא התחיל, מה יהיה בהמשך היום? וזה באמת יום בהיר ועוד עם שמש מדהימה, רק שהייתי עסוקה בלחץ עם הטון וחצי על הראש.

"האחד"
כל אשר קרה, קורה ויקרה יש לו תקדים כך או אחרת, ולא תמיד "נופל האסימון" ומבינים את זה באותו רגע, באותו מצב נתון, תמיד חכמים אחרי. כשאדם מחליט לצאת לטיול, הוא מצטייד במפת דרכים אשר בה הוא נעזר לאתר ולמצוא את מקום אליו חפץ להגיע.

משחק החיים
מביטה מהצד על חיי מוצפת ברגשות אהבה ועיניי רטובות בדמעות של אושר.
גם אותם רגעים קשים וכואבים והיו כאלה לא מעט.
החיים הם סרט קולנוע ואני השחקנית הראשית בתפקיד חיי.
הקהל מריע בכפיים סוערות ואני מודה ומכירה באהבה . . .


לדאוג = פתרון או אסון?
הדאגה הי כמו חום בגוף שמדליק נורה אדומה, ויש לעצור ולבדוק את המצב.
אם ידאג האדם, האם באמת זה ישרת אותו?!
האם באמת זה ישנה את המצב הקיים או את המציאות כולה?!
זה יעשה שינוי אחד בלבד במצב הבריאותי של הדואג.
האם יש עדיין מי מבניכם שחושב שדאגה זה דבר טוב? . . .


האור והחושך ומה שבניהם
"אני צריכה את עזרתך, נקלעתי למשהו רציני ואני פוחדת שיקרה לי ממשהו, תגידי לי בבקשה מה לעשות . . ." אני מתחילה לראות את התמונה ולקבל כמה דברים, האם מדובר ב . . . מה שהדליק לי נורה אדומה בסיפור ואם כי הזוי המקרה והוא שימוש ב . . .
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI