דף הבית עסקים עסקים קטנים ובינוניים מניקור פדיקור ובניית ציפורניים-רזי הציפורניים
מניקור פדיקור ובניית ציפורניים-רזי הציפורניים
רן אברהם 03/11/10 |  צפיות: 3220

פטרייה היא האויב מספר אחד של נשים עם בניית ציפורניים. הפטרייה התוקפת את בסיס הציפורניים, הורסת את בניית ציפורניים וגורמת להן לנזק מתמשך ולא נעים. כתוצאה מכך יש צורך לבצע כל פעולה שיכולה למנוע גדילת בקטריה. מומלץ לשטוף את הידיים בסבון אנטי בקטריאלי, שזו הדרך הטובה ביותר לקבל את המנה היומית של מניעת בקטריות.

 

כדאי ללבוש כפפות גומי כאשר אתן מבצעות מטלות בבית. בין אם אתן שוטפות כלים או שוטפות את הרצפה, חשוב ללבוש כפפות גומי במידה ועברתן בניית ציפורניים. כפפות גומי יגנו על ידיכן ועל הציפורניים שלכן וימנעו תקלות עתידיות כגון סדקים, שבירה או פיצול ציפורניים. וודאו שאתן לובשות כפפות גומי בכל עת ביצוע מטלות בבית וודאו שתמיד יש לכן כפפות בהישג יד.

מרחו את הציפורניים באלכוהול בכל יום לפני השינה. מרחו את האלכוהול מסביב ומתחת לציפורניים, פעולה שתנקה את הציפורניים שלכן מכל לכלוך או בקטריה. אם הציפורניים שלכן נראות מעט עמומות לאחר מכן, ניתן למרוח שכבה נוספת של לק שקוף בבוקר להחזיר להן את הברק.

בקרו אצל הקוסמטיקאית לצורך תיקונים לאחר כל תקלה. במידה ואתן שוברות חלק מבניית ציפורניים או מרימות את משטח הציפורן, גשו בדחיפות לקוסמטיקאית לצורך תיקון. הסיבה לכך היא שסדקים ושברים פותחים את הדלת לפטריות כיוון שאז מים יוכלו לחדור בקלות יתר אל בין הציפורניים שלכן והדבק האקרילי. בנוסף טכנאית ציפורניים תוכל לייעץ לכן בצורה הטובה ביותר האם יש צורך להסיר את בניית הציפורניים לחלוטין או אפילו לגשת לרופא לבדיקת זיהום.


טיפול מניקור פדיקור רפואי משמש לטיפול בבעיות רפואיות, ואילו הפדיקור הקוסמטי נועד לצורכי טיפוח בלבד. זהו טיפול שמטרתו להעניק לכף הרגל ולציפורני הרגליים מראה יפה.

במסגרת הפדיקור הקוסמטי, משרה הפדיקוריסטית את הרגל במים חמים מהולים בחומרים המסייעים בריכוכו של העור בכף הרגל. הקוסמטיקאית משייפת, גוזרת ומעצבת את ציפורני הרגליים. לבסוף, היא מסירה את העור היבש בכף הרגל, שנוצר בשל סיבות מגוונות, למשל, בשל נעילה ממושכת של נעליים. הסרת העור היבש מתבצעת באמצעות פילינג עמוק של עור כף הרגל. בחלק האחרון של הטיפול מורחת הפדיקוריסטית את ציפורניי הרגלים בלק ומושחת את הרגליים בקרמים לטיפוח. טיפול זה מעניק לרגל מראה מטופח ונקי ונותן למטופל תחושה נעימה.ניתן לבצע אחרי התהליך גם שיזוף בהתזה באיזור המטופל.

טיפולי מניקור עוזרים בשמירה על עור הידיים וטיפוח הציפורניים. כמו כן, טיפול המניקור גורם לעור הידיים להראות גמיש וצעיר יותר.קישוטי הציפורניים מוסיפים גם הם למראה המטופח. העיצוב, שבוחרת הלקוחה בעצמה, מותאם לה ולאישיותה הייחודית ומוסיף גם הוא נופך מקורי לציפורניים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רן אברהם


 


מאמרים נוספים מאת רן אברהם
 
שמלת כלה
22/02/12 | חתונות
כיצד מוצאים שמלת כלה המתאימה ביותר בין שפע השמלות? הנה מספר עצות יעילות שיעזרו לך בבחירתך בשמלה הנכונה.

מזרוני פולירון -כי מגיע לך הטוב ביותר
16/06/11 | ריהוט
חברת פולירון כחברה מובילה בשוק, מציעה לקהל לקוחותיה ולציבור הרחב מגוון מזרונים בעלי טכנולוגיות מתקדמות.

הסרת קעקועים -כי יש פתרון לעור חלק
לפעולה כמו הסרת קעקועים מספר שיטות. הסרת קעקועים בלייזר, הסרת קעקועים באמצעות שיוף איזור הקעקוע, הסרת קעקועים באמצעות התערבות כירורגית. תוצאות הטיפול תלויות במספר גורמים

מהי הדברה
שיטת ההדברה הנפוצה ביותר ברחבי העולם היא שיטת הדברה כימית. בהדברה כימית ישנם חומרים כימיים קטלניים ורעילים מאוד עבור מזיקים כאלו ואחרים, ומעטים המקרים בהם המזיקים נשארים בחיים. מכיוון שהדברה כימית היא מסוכנת, יש לפנות לחברה מקצועית שתבצע את העבודה הזו. החומרים המצויים בהדברה כימית יכולים לגרום לנזק עבור בעלי חיים כמו חיות מחמד, נזק לצמחייה ואף נזק לנו בני האדם.

קלנועיות -יתרונות וחסרונות
16/05/11 | רכב
השוק של קלנועיות מחולק לשלושה קטגוריות עיקריות: קלנועיות קטנות ומתפרקות, קלנועיות בינוניות, קלנועיות גדולות. לכל קטגוריה יתרונות וחסרונות משלה

הסרת קעקועים
הציבור שמתעניין בטיפול של הסרת קעקועים הם רחב ומגוון, ניתן לראות בציבור זה: אסירים משוחררים, חוזרים בשאלה, נשים לאחר לידה, נשים לפני חתונה, אנשים שציירו על גופם קעקועים כשהיו צעירים וכיום הדבר אינו מתאים והרשימה עוד ארוכה.

מרפאת שיניים בחיפה
01/05/11 | רפואה
צוות מרפאת שיניים בחיפה מורכב ממומחים ומרופאים ממספר דיסציפלינות בתחום רפואת השיניים, אשר הידע המשותף לכולם מיושם בצוותא על מנת לתכנן ולבצע תכניות טיפול המותאמות באופן אישי לפי הצרכים המיוחדים של כל מתרפאת ומתרפא.

על מזרוני קינג קויל
03/04/11 | ריהוט
מזרוני קינג קויל נועדו במיוחד לסובלים מאלרגיות ולפתרון כמעט כללי של הבעיה הלא נעימה זו שסובלים ממנה כמחצית מהאנשים הקונים מזרון איכותי.

אודות ריהוט גן
22/03/11 | גינון
ישנם שיטות רבות בעיצוב גינות בתחום ריהוט גן , שיעזרו לכם לעודד את המבקרים לנוע בצורה מסוימת ואף להכיר את הנוף המחמיא ביותר לגינה שלכם.

אופני הרים מול קלנועיות
22/03/11 | רכב
יש הרבה יצרנים והרבה סוגים של קלנועיות . כשבוחרים קלנועית צריך להתייחס לכמה פרמטרים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI