דף הבית תיירות ונופש בתי מלון נופש בצפון- חדרי בוטיק
נופש בצפון- חדרי בוטיק
מלון בוטיק וילה גליליי 04/11/10 |  צפיות: 2527

בחזית התפתחות תיירות בצפון, נפרסת מפה רחבה ומגוונת של כל בעלי העסקים המציעים חדרי בוטיק מעוצבים וססגוניים למטרת הנופש בצפון. חשיבות העיצוב והייחוד היא מדרגה ראשונה ולה משקל רב בבחירתו של האורח את מקום הנופש. ישנם פרמטרים רבים לכך והיצע רב הנמדדים בסופו של יום על ידי האורח המגיע למקום. המבחן האמיתי הוא למעשה הרושם הראשוני המתעורר מן התחושה הראשונית כאשר נכנסים פנימה אל החדר. במאמר זה נעמוד על חשיבות היתרונות בעיצובם של חדרי הבוטיק בליווי דוגמאות לסוגי נופש בצפון, כאשר נזכור שלעיצוב חדרי בוטיק ישנה חשיבות גדולה בהתאמה לסגנון הסביבה החיצונית.

נופש בצפון- העיצוב

אחד הפרמטרים החשובים לחובבי הנופש בצפון הוא המרחב והנוף. לכן חשוב לשמור על עיצוב נקי ככל האפשר. קירות לבנים או צבועים בצבעים רכים, לא לתלות פריטים רבים מידי, לא לפזר קישוטים רבים, מצעים לבנים ועוד. במקומות רבים בצפון נוטים לעצב את החדרים עם המון צבעים, קישוטים ופריטים, הדבר יוצר תחושה של עומס וחלל קטן מידי.

נופש בצפון- המיקום

ישנה חשיבות גדולה בהתאמה של החדר לסביבה החיצונית שלו. אם חדר הבוטיק, למשל, ממוקם על הר גבוה, רצוי להשאיר מקום לחלונות רחבים אשר מהם ישתקף הנוף הפנוראמי לכל הכיוונים, כאשר יש להסיט את הווילונות טרם הגעת האורח פנימה. כמו כן כדאי לעצב את החדר בתמונות נוף תמונות של מרחבים, צבעים רכים, וכמובן פינת ישיבה בסמוך לחלון. דוגמא מצוינת לכך היא חדר בוטיק מסוג פנטהאוז הממוקם בקומה העליונה של מלון בוטיק וילה גליליי, המיוחד בחדר זה שהוא משלב מרפסת ענקית של 50 מטר, הצופה לנוף  עוצר נשימה.

נופש בצפון- המיטה

חלק גדול מן האורחים המגיעים לנופש בצפון מגיעים בכדי לברוח מהמולת העיר האורבאנית והרעשנית אל המרחב והשקט, ובמילה אחת- לנוח. כאן נוכל לומר שאחד הפרמטרים העיקריים לשהות איכותית היא המיטה.

לכן, רצוי להמליץ על מתן דגש מיוחד בבחירת מיטה ומזרן נכונים שישתלבו היטב בחדר הבוטיק, גם מבחינת עיצוב וגם מבחינת איכות ונוחות. אם חדר הבוטיק, למשל ממוקם בתוך מטע בצפון, רצוי להתאים לכך מיטה רחבה בסגנון כפרי, מעץ ולא ממתכת. טיפ נוסף הוא מצעים לבנים היוצרים תחושה נקייה, ושקטה אצל האורח שמחפש את המנוחה.

נופש בצפון- הג'קוזי

אחד המוצרים המעלים את האטרקטיביות של כל חדר בוטיק בצפון הוא ג'קוזי. ישנו ביקוש רב מנופשי הצפון לטבילה הגונה בג'קוזי בעת חופשה, אולי זה נולד מהעובדה שאזור הצפון נתפס כאזור העשיר בארץ במקורות המים השונים שלו לטבילה מצננת. גם לגודלו של הג'קוזי ישנה השפעה לא מעטה בבחירת נופש בצפון. אם בעבר הג'קוזי נתפס כסוג של אמבטיה משודרגת, היום ישנו ביקוש לג'קוזי גדול ממדים, מרווח ומפנק, ג'קוזי היכול להכיל לפחות שני אנשים. ברוב המקרים הג'קוזי הוא הדבר הכי חשוב בחדר הבוטיק, הוא תורם לשדרוג החוויה. אחרי הכול.. מי לא ייהנה משכשוך במים אל מול נוף עוצר נשימה בזמן הנופש בצפון.

נופש בצפון- מוצרים נלווים

מעבר לחדרי הבוטיק, כחלק ממתן מענה מפנק לנופש בצפון, שירות המתקנים הנלווים הוא ממעלה ראשונה:

ספא: בהרבה מקומות המציעים מספר חדרי בוטיק, ישנם גם חדרי ספא לטיפולים מפנקים להשלמת החופשה. טיפולי הספא מעניקים תחושת רעננות והתחדשות, רגיעה והנאה.

הסעדה: כדאי להציע כחלק ממכלול הנופש בצפון, ארוחות בוקר הכלולים במחיר, ורצוי להכין רשימה מסודרת של מספר מסעדות בצפון בסביבה הקרובה כחלק מהשירות של המקום.

מוצרים נוספים: חדר כושר, בר קפה, רשת גלישה אינטרנטית, אולם כנסים, חנייה קרובה, בריכת שחייה מופעי בידור ועוד. 

נופש נעים!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מלון בוטיק וילה גליליי

הכותבת היא יפית זינדאן, מנהלת השיווק במלון בוטיק וילה גליליי, מלון בוטיק וספא.



 


מאמרים נוספים מאת מלון בוטיק וילה גליליי
 
מלון בצפון - רמת הגולן
23/12/10 | בתי מלון
אם אתם נמנים על האנשים המחפשים חופשה קסומה במלון בצפון, נפרוס במאמר זה אודות חבל ארץ ייחודי בצפון ישראל והוא רמת הגולן. שכן לקראת חופשה במלון בצפון כדאי לחקור מעט על הסביבה העוטפת את המלון ועל מגוון האפשרויות שיש לה להציע לכם.

מתכננים נופש ? מלונות בצפון !
18/11/10 | בתי מלון
מידי פעם אנו מתכננים חופשה בארץ, לפני שאנו בוחרים את המיקום המתאים לנו, ישנה המלצה למשב רוח צפוני מרענן. אלה הם מלונות בצפון. מלונות אלו מגוונים בייעודם וסגנונם, לכן כדאי להקדיש מחשבה נוספת טרם הבחירה..

חופשה בצפון – מלון בוטיק
04/11/10 | בתי מלון
מלונות הבוטיק בצפון מהווים משב רוח מרענן לסגנון החופשה בצפון. מדובר על מלונות חמימים, אינטימיים, רומנטיים המכילים כמות קטנה של חדרים ויחד עם זאת הם ייחודיים בסגנונם האישי ומעניקים נופח חדש במפת התיירות הרגילה

נופש בצפון- חדרי בוטיק
04/11/10 | בתי מלון
לחובבי נופש בצפון ישנם אפשרויות רבות לבחירת במקום המתאים לצרכיהם. במלון וילה גליליי חדרי הבוטיק שונים ולרוב יהיו בהתאמה לסביבתם הייחודית. הדבר מתבטא בעיצוב, במיקום, באבזור, בריהוט נכון וכמובן במוצרים נלווים נוספים. ישנם פרמטרים מומלצים וחשובים לכל נופש בצפון.

מלון בצפון
26/08/10 | בתי מלון
לחובבי החופשה במלונות שבניכם, ליקטנו לפניכם מידע על מספר מקומות מעניינים לטיול באזור הצפון. מלון בצפון, מעט על הארכיאולוגיה באזור, על התרבות והבילוי ושאר השפע שיש לארץ הצפון להציע.

צימרים או בית מלון?
22/07/10 | בתי מלון
כשאנו מרגישים צורך החופשה, להתנתק לזמן מסוים מלחצי העבודה והיום יום, למען המנוחה והפנאי. אז מגיע הרגע בו אנו ניצבים בפניי ההחלטה, לאן והיכן? עם מגוון רב של אפשרויות ששוק התיירות מציע, אין ספק שניתן להתבלבל בקלות, בין בית מלון, בית מלון בוטיק, אחוזת יוקרה, סוויטת אירוח, כפר נופש או צימר. במה לבחור? לאן? דרום הארץ או צפון הארץ? במאמר זה נעסוק בהבדלי פרמטרים חשובים בין צימרים לבין בית מלון בוטיק, בהם רצינו להתמקד.

מלונות בארץ- כיצד לבחור מלון מועדף לחופשה
22/07/10 | בתי מלון
מספר טיפים לתכנון מוקדם לקראת חופשה בבתי מלון, מהם הדברים שכדאי לדעת טרם נזמין חופשה, ומהן השאלות שכדאי לשאול ולברר על מנת לעזור לנו לבחור את החופשה המתאימה ביותר לצרכינו.

חופשה בצפון היא חופש אמיתי
22/07/10 | בתי מלון
אינטימיות הטובעת במרחבים אין סופיים, טבע פראי ונוף גלילי רווי צמחייה עשירה ויערות.. הרבה מטיילים יכולים לומר שזו סיבה בהחלט משכנעת על מנת להעדיף לצאת לחופשה מיוחדת בצפון. מעבר לכך, קיימים עוד שלל של סיבות כגורמים למשיכת המטייל לבחור בחופשה בצפון..

מלונות בצפת
22/07/10 | בתי מלון
צפת- הידעתם שעיר זו היא הגבוהה בישראל? עיר זאת משכה אליה מאז ומתמיד אישים רבים מתחום הציור, הפיסול, הקבלה, התיירות ועוד. במאמר זה נספר מה מיוחד בעיר זו וכיצד התפתחו וצמחו מלונות בעיר בעקבות זיהוי העיר כאתר נופש ייחודי במינו.

מהם היתרונות לצאת לנופש בצפון?
22/07/10 | בתי מלון
לא פעם הנופש הישראלי מתלבט לאן לצאת לחופשה בארץ. לרוב, הסיבות העומדות מאחורי החופשה, הן נובעות מצורך והרצון לפיסת שקט, מנוחה, פינוק או ניתוק מן השגרה. נשאלת השאלה מדוע נופש בצפון מהווה יעד מועדף לחופשה בארץ.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI