דף הבית תיירות ונופש בתי מלון מהם היתרונות לצאת לנופש בצפון?
מהם היתרונות לצאת לנופש בצפון?
מלון בוטיק וילה גליליי 22/07/10 |  צפיות: 2887

מדוע נופש בצפון הוא כל כך אטרקטיבי? במאמר זה נסקור את יתרונותיו של אזור הצפון המושך תיירים רבים מכל חלקי הארץ, בעיקר למטרות חופשה.

פינה שקטה

אורח החיים הנהוג בחברה הישראלית מעמיד את האדם בפני לחצים יום יומיים. הדבר נגרם משעות עבודה מרובות, ניהול בית ומשפחה, ושונות שגרת היומיום. טבעי שאדם ירגיש בצורך לנופש איכותי ונופש בצפון הוא אפשרות טובה כדי להתנתק מחיי השגרה ולצאת לנופש ייחודי להשבת הכוחות לעצמו. כאן הצפון ממלא תפקיד חשוב לכך, ומציע שלל של פתרונות. צפון הארץ מאופיין במרחבים אין סופיים, בהרים נשגבים, ועמקים ירוקים. עצם השהייה באזור פורה כזה משרה תחושות של שקט ושלווה שאין להם מחיר. לא בכדי קיים ריכוז גבוה של אפשרויות לינה, אירוח ופעילויות באזור.

מרחק

במרחק נסיעה קצר תושבי המרכז יכולים להשיג לעצמם חופשה מוצלחת במיוחד, בין אם מדובר בנופש משפחתי, או רומנטי לזוגות. אם נתבונן על זמן שאדם צריך להשקיע על מנת להשיג לעצמו נופש כזה או אחר, נראה שבמרחק של שעתיים נסיעה בלבד ממרכז הארץ הוא יגיע לאזור  עם נוף ומרחבים. מדובר כאן ביתרון מאוד משמעותי ביחס לדרום, אילת, ובוודאי מול האפשרות לנסוע לחופשה קצרה לחו"ל. נופש ייחודי בצפון הארץ אם כן, מהווה פתרון מושלם. אף מקל על ההחלטה ללא צורך בתכנון מוקדם.

אפשרויות בילוי

קיים מגוון עצום של אפשרויות הפנאי והתיירות בחלק הצפוני של הארץ. כל אדם, על אופיו ורצונו יכול למצוא את הסוג המסוים של הנופש המיוחד שבו יחפוץ. הצפון מציע אפשרויות רבות של לינה. הדבר מתבטא בסוגים רבים של מלונות בצפון, צימרים שונים, אחוזות יוקרה, מלונות בוטיק יוקרתיים כמו מלון בוטיק וילה גליליי ועוד. בנוסף קיימת התפלגות רחבה נוספת לסוג האורחים במקומות אילו. ניתן למצוא היצע של מקומות לזוגות בלבד, למשפחות , משהו שקט, או אתגרי, נופש בספא בצפון ועוד. ואת כל אלו אפשר לתבל בשלל אטרקציות המיוחדות לצפון, כמו טיולי סוסים, טיולי אופניים, מסלולי הליכה, יום כיף בספא, יום כיף במקורות המים בטבע, על נחליו ומעיינותיו. אין ספק שהדעה הרווחת למגוון אפשרויות של נופש בצפון נמצאים בו על כל חלקיו, בגליל, בגולן, בעמקים ובהרים.

לסיכום, ניתן לומר שישנם יתרונות רבים לבחירת הצפון כאזור אטרקטיבי לנופש ייחודי, מעניין ואתגרי. כפי שהדברים נראים חופשה בצפון נותנת מענה מספק בהחלט להמון צרכים ורצונות לחופשה קלאסית ומהנה


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מלון בוטיק וילה גליליי

הכותבת היא יפית זינדאן, מנהלת השיווק במלון בוטיק וילה גליליי, מלון בוטיק וספא.



 


מאמרים נוספים מאת מלון בוטיק וילה גליליי
 
מלון בצפון - רמת הגולן
23/12/10 | בתי מלון
אם אתם נמנים על האנשים המחפשים חופשה קסומה במלון בצפון, נפרוס במאמר זה אודות חבל ארץ ייחודי בצפון ישראל והוא רמת הגולן. שכן לקראת חופשה במלון בצפון כדאי לחקור מעט על הסביבה העוטפת את המלון ועל מגוון האפשרויות שיש לה להציע לכם.

מתכננים נופש ? מלונות בצפון !
18/11/10 | בתי מלון
מידי פעם אנו מתכננים חופשה בארץ, לפני שאנו בוחרים את המיקום המתאים לנו, ישנה המלצה למשב רוח צפוני מרענן. אלה הם מלונות בצפון. מלונות אלו מגוונים בייעודם וסגנונם, לכן כדאי להקדיש מחשבה נוספת טרם הבחירה..

חופשה בצפון – מלון בוטיק
04/11/10 | בתי מלון
מלונות הבוטיק בצפון מהווים משב רוח מרענן לסגנון החופשה בצפון. מדובר על מלונות חמימים, אינטימיים, רומנטיים המכילים כמות קטנה של חדרים ויחד עם זאת הם ייחודיים בסגנונם האישי ומעניקים נופח חדש במפת התיירות הרגילה

נופש בצפון- חדרי בוטיק
04/11/10 | בתי מלון
לחובבי נופש בצפון ישנם אפשרויות רבות לבחירת במקום המתאים לצרכיהם. במלון וילה גליליי חדרי הבוטיק שונים ולרוב יהיו בהתאמה לסביבתם הייחודית. הדבר מתבטא בעיצוב, במיקום, באבזור, בריהוט נכון וכמובן במוצרים נלווים נוספים. ישנם פרמטרים מומלצים וחשובים לכל נופש בצפון.

מלון בצפון
26/08/10 | בתי מלון
לחובבי החופשה במלונות שבניכם, ליקטנו לפניכם מידע על מספר מקומות מעניינים לטיול באזור הצפון. מלון בצפון, מעט על הארכיאולוגיה באזור, על התרבות והבילוי ושאר השפע שיש לארץ הצפון להציע.

צימרים או בית מלון?
22/07/10 | בתי מלון
כשאנו מרגישים צורך החופשה, להתנתק לזמן מסוים מלחצי העבודה והיום יום, למען המנוחה והפנאי. אז מגיע הרגע בו אנו ניצבים בפניי ההחלטה, לאן והיכן? עם מגוון רב של אפשרויות ששוק התיירות מציע, אין ספק שניתן להתבלבל בקלות, בין בית מלון, בית מלון בוטיק, אחוזת יוקרה, סוויטת אירוח, כפר נופש או צימר. במה לבחור? לאן? דרום הארץ או צפון הארץ? במאמר זה נעסוק בהבדלי פרמטרים חשובים בין צימרים לבין בית מלון בוטיק, בהם רצינו להתמקד.

מלונות בארץ- כיצד לבחור מלון מועדף לחופשה
22/07/10 | בתי מלון
מספר טיפים לתכנון מוקדם לקראת חופשה בבתי מלון, מהם הדברים שכדאי לדעת טרם נזמין חופשה, ומהן השאלות שכדאי לשאול ולברר על מנת לעזור לנו לבחור את החופשה המתאימה ביותר לצרכינו.

חופשה בצפון היא חופש אמיתי
22/07/10 | בתי מלון
אינטימיות הטובעת במרחבים אין סופיים, טבע פראי ונוף גלילי רווי צמחייה עשירה ויערות.. הרבה מטיילים יכולים לומר שזו סיבה בהחלט משכנעת על מנת להעדיף לצאת לחופשה מיוחדת בצפון. מעבר לכך, קיימים עוד שלל של סיבות כגורמים למשיכת המטייל לבחור בחופשה בצפון..

מלונות בצפת
22/07/10 | בתי מלון
צפת- הידעתם שעיר זו היא הגבוהה בישראל? עיר זאת משכה אליה מאז ומתמיד אישים רבים מתחום הציור, הפיסול, הקבלה, התיירות ועוד. במאמר זה נספר מה מיוחד בעיר זו וכיצד התפתחו וצמחו מלונות בעיר בעקבות זיהוי העיר כאתר נופש ייחודי במינו.

מהם היתרונות לצאת לנופש בצפון?
22/07/10 | בתי מלון
לא פעם הנופש הישראלי מתלבט לאן לצאת לחופשה בארץ. לרוב, הסיבות העומדות מאחורי החופשה, הן נובעות מצורך והרצון לפיסת שקט, מנוחה, פינוק או ניתוק מן השגרה. נשאלת השאלה מדוע נופש בצפון מהווה יעד מועדף לחופשה בארץ.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI