דף הבית תיירות ונופש בתי מלון מלונות בארץ- כיצד לבחור מלון מועדף לחופשה
מלונות בארץ- כיצד לבחור מלון מועדף לחופשה
מלון בוטיק וילה גליליי 22/07/10 |  צפיות: 2441

בתכנון חופשה לעצמנו אנו משתדלים למצוא את החופשה האטרקטיבית והמתאימה ביותר לנו. נשאלת השאלה כיצד אפשר לבחור למשל, מלון אשר יענה על כל הצרכים שלנו. אז ריכזנו מספר טיפים לתכנון חופשה במלונות, מה כדאי לשאול ומה חשוב לדעת טרם נשלם ממיטב כספנו.

האם המיקום של המלונות חשוב לכם?

מיקומם של המלונות משמש את האורחים כבסיס נוח ליציאה אל כל מקום אחר, לכן מיקומם נמצא בחשיבות גבוהה. יש שמעדיפים שהמלון יהיה על חוף הים, ויש שמעדיפים ליד מרכז העיר, במרחק הליכה, על מנת לבלות את זמנם בבילוי. ויש שמעדיפים שהמלון יהיה סמוך לחיק הטבע, כדי לטייל בגבעות והעמקים הירוקים מסביב. וכמובן שתמיד יש שייהנו מהנופש המושלם מבלי לצאת כלל מן המלון, ובמקרה זה אין חשיבות רבה כל כך למיקומו.

מועד החופשה וצפיפות הכיס

לתאריך החופשה במלונות יש השפעה רבה, משום שקיימים הבדלים ברורים המשפיעים ישירות על המחיר לאירוח ועל העומס בזמן השהייה. בסופי שבוע וחגים, המלונות נמצאים בתפוסות גבוהות של אורחים, ולמי שמחפש חופשה שקטה ורגועה, כדאי שישקיע מחשבה נוספת אם ברצונו להיות בין תנועה גדולה של אנשים, דבר העלול לפגום בהנאה בחופשה זו. מעבר לכך, המחירים בסופי השבוע במלונות הם מחירים הגבוהים יותר לעומת מחירי אמצע השבוע, ואף פחות גמישים להנחות ומבצעים.  אם כך לפני בחירה במלון המועדף, כדאי לשים לב לתאריכים השונים ולמבצעים מסוימים בהתאם.

מה אתם אוהבים בחופשה?

לאופי המלונות יש חשיבות רבה בבחירת המלון המועדף עליכם. האם מדובר במלון עסקי, האם אתם מעדיפים מלון משפחתי עם בריכת ילדים. ואולי תעדיפו הפעם לצאת לחופשה ללא הילדים ותרצו מלון עם אווירה רומנטית לזוגות מאוהבים. אף אולי חשבתם על מלון בטבע, מבודד, שקט ומרוחק מכל עיר אורבנית טיפוסית. לכן מומלץ להקדיש מחשבה נוספת לגבי המטרה בחופשה זו, מה אתם אוהבים ורוצים לעצמכם, מה האופי של החופשה שתרצו - וכך בהתאמה חפשו ובררו לאופיו וסגנונו של המלון.

מהם שירותי המלון?

ללא ספק שירותי המלון ומתקניו הם חלק אינטגראלי מן המלון וממה שהחופשה שלנו יכולה להיות. חופשה במלון זה או אחר תוכרע על בסיס המידע הזה. כדאי לברר אילו עוד מוצרים משלימים ישנם במלונות מלבד האירוח ומה הוא זה כשלעצמו כולל. יש שמעדיפים את הספא כחוויה משלימה לחופשה אמיתית שמפנקת מכף רגל ועד ראש. יש שמעדיפים שתהיה מסעדה ראויה בתוך המלון. יש שחשוב להם לשמור על אימונים גופניים בזמן החופשה לכן מתקני כושר במלון הופכים אותו למלון מועדף לחופשה. וכמובן, בריכה, פעילויות בידוריות, גינה מטופחת לטייל בה, הרצאות מרתקות, זמני פעילויות של בר המלון ועוד. יש לברר על תכולת החדרים, האם יש פינת קפה?  האם ארוחת הבוקר כלולה? ומה נעשה אם יש די וי די בחדרים אך אין ספריית סרטים בנמצא. זאת ועוד, חשוב לדעת אילו מן הדברים שהוזכרו כלולים במחיר הלינה. האם השימוש בהם מצריך תוספת תשלום או לאו.

המלצות

דרך אובייקטיבית לדעת אם מלונות מסוימים מתאימים לכם, היא לבדוק מה אחרים אומרים על המלון.

וזו אבן הבוחן האובייקטיבית ביותר. אפשר לחפש דרך האינטרנט המלצות של גולשים שונים ששהו בעבר במלון, וכמובן המלצות של קרובים וחברים אם שהו באותם המלונות המועדפים. כך אפשר לגלות חוות דעת אובייקטיביות על איכות המלון ושירותיו.

חופשה נעימה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מלון בוטיק וילה גליליי

הכותבת היא יפית זינדאן, מנהלת השיווק במלון בוטיק וילה גליליי, מלון בוטיק וספא.



 


מאמרים נוספים מאת מלון בוטיק וילה גליליי
 
מלון בצפון - רמת הגולן
23/12/10 | בתי מלון
אם אתם נמנים על האנשים המחפשים חופשה קסומה במלון בצפון, נפרוס במאמר זה אודות חבל ארץ ייחודי בצפון ישראל והוא רמת הגולן. שכן לקראת חופשה במלון בצפון כדאי לחקור מעט על הסביבה העוטפת את המלון ועל מגוון האפשרויות שיש לה להציע לכם.

מתכננים נופש ? מלונות בצפון !
18/11/10 | בתי מלון
מידי פעם אנו מתכננים חופשה בארץ, לפני שאנו בוחרים את המיקום המתאים לנו, ישנה המלצה למשב רוח צפוני מרענן. אלה הם מלונות בצפון. מלונות אלו מגוונים בייעודם וסגנונם, לכן כדאי להקדיש מחשבה נוספת טרם הבחירה..

חופשה בצפון – מלון בוטיק
04/11/10 | בתי מלון
מלונות הבוטיק בצפון מהווים משב רוח מרענן לסגנון החופשה בצפון. מדובר על מלונות חמימים, אינטימיים, רומנטיים המכילים כמות קטנה של חדרים ויחד עם זאת הם ייחודיים בסגנונם האישי ומעניקים נופח חדש במפת התיירות הרגילה

נופש בצפון- חדרי בוטיק
04/11/10 | בתי מלון
לחובבי נופש בצפון ישנם אפשרויות רבות לבחירת במקום המתאים לצרכיהם. במלון וילה גליליי חדרי הבוטיק שונים ולרוב יהיו בהתאמה לסביבתם הייחודית. הדבר מתבטא בעיצוב, במיקום, באבזור, בריהוט נכון וכמובן במוצרים נלווים נוספים. ישנם פרמטרים מומלצים וחשובים לכל נופש בצפון.

מלון בצפון
26/08/10 | בתי מלון
לחובבי החופשה במלונות שבניכם, ליקטנו לפניכם מידע על מספר מקומות מעניינים לטיול באזור הצפון. מלון בצפון, מעט על הארכיאולוגיה באזור, על התרבות והבילוי ושאר השפע שיש לארץ הצפון להציע.

צימרים או בית מלון?
22/07/10 | בתי מלון
כשאנו מרגישים צורך החופשה, להתנתק לזמן מסוים מלחצי העבודה והיום יום, למען המנוחה והפנאי. אז מגיע הרגע בו אנו ניצבים בפניי ההחלטה, לאן והיכן? עם מגוון רב של אפשרויות ששוק התיירות מציע, אין ספק שניתן להתבלבל בקלות, בין בית מלון, בית מלון בוטיק, אחוזת יוקרה, סוויטת אירוח, כפר נופש או צימר. במה לבחור? לאן? דרום הארץ או צפון הארץ? במאמר זה נעסוק בהבדלי פרמטרים חשובים בין צימרים לבין בית מלון בוטיק, בהם רצינו להתמקד.

מלונות בארץ- כיצד לבחור מלון מועדף לחופשה
22/07/10 | בתי מלון
מספר טיפים לתכנון מוקדם לקראת חופשה בבתי מלון, מהם הדברים שכדאי לדעת טרם נזמין חופשה, ומהן השאלות שכדאי לשאול ולברר על מנת לעזור לנו לבחור את החופשה המתאימה ביותר לצרכינו.

חופשה בצפון היא חופש אמיתי
22/07/10 | בתי מלון
אינטימיות הטובעת במרחבים אין סופיים, טבע פראי ונוף גלילי רווי צמחייה עשירה ויערות.. הרבה מטיילים יכולים לומר שזו סיבה בהחלט משכנעת על מנת להעדיף לצאת לחופשה מיוחדת בצפון. מעבר לכך, קיימים עוד שלל של סיבות כגורמים למשיכת המטייל לבחור בחופשה בצפון..

מלונות בצפת
22/07/10 | בתי מלון
צפת- הידעתם שעיר זו היא הגבוהה בישראל? עיר זאת משכה אליה מאז ומתמיד אישים רבים מתחום הציור, הפיסול, הקבלה, התיירות ועוד. במאמר זה נספר מה מיוחד בעיר זו וכיצד התפתחו וצמחו מלונות בעיר בעקבות זיהוי העיר כאתר נופש ייחודי במינו.

מהם היתרונות לצאת לנופש בצפון?
22/07/10 | בתי מלון
לא פעם הנופש הישראלי מתלבט לאן לצאת לחופשה בארץ. לרוב, הסיבות העומדות מאחורי החופשה, הן נובעות מצורך והרצון לפיסת שקט, מנוחה, פינוק או ניתוק מן השגרה. נשאלת השאלה מדוע נופש בצפון מהווה יעד מועדף לחופשה בארץ.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI