דף הבית תיירות ונופש בתי מלון חופשה בצפון היא חופש אמיתי
חופשה בצפון היא חופש אמיתי
מלון בוטיק וילה גליליי 22/07/10 |  צפיות: 2358

בבואנו להחליט לצאת לחופשה רומנטית, חופשה משפחתית או חופשה מאוד מיוחדת, אנו עומדים בפניי החלטות שונות: מטרתנו בחופשה זו, מה אנו אוהבים או מעדיפים, מהו אופי החופשה שאנו מייחלים לה, כמו כן, מהם הדברים שנרצה לעשות ועוד. וכמובן שבבסיס ההחלטה כדאי שנבחר תחילה את האזור המועדף לחופשה.

בהמשך נעמוד על הסיבות לבחירת חופשה באזור הצפון, וכך נוכל להבין מדוע דווקא איזור זה מהווה את המיקום האטרקטיבי ביותר לחופשה בארץ.

חופשה בצפון- בגלל הנוף והטבע

לרוב, אנו מתייעצים עם מעגל החברים סביבנו ומבקשים לקבל טיפים לחופשה מומלצת. סביר להניח שאנו נתבשר שצפון הארץ הוא האזור המועדף לחופשה. ההעדפה הזו נובעת מהיתרון המובהק שקיים בצפון- הנופים והטבע, הם אבן הפינה של הצפון. נוכל ליהנות מאזורים הרריים עליהם אפשר לטייל, לטפס, ולהשקיף אל עבר קווי האופק, מיערות עטורי עצים, היכולים להתאים לפיקניק או רכיבה אתגרית על אופניים, למשל. נוכל ליהנות מפריחות בעונות השונות, כאשר כל עונה מאופיינת בפריחה המיוחדת לה, כמו הנרקיסים, החצבים והרקפות באביב. כך הצפון מתכסה בשלל צבעים של טבע קסום. מעבר לכך חופשה בצפון תהיה מעניינת יותר בליווי טיולים ומראות של מקורות המים הרבים בצפון: נהר הירדן, נחלים קטנים וגדולים כאשר הידועים בניהם: הם נחל חרמון (בניאס), ונחל שניר (בשמו הערבי חצבני), הידוע בכך שרובו נמצא בדרום לבנון, ונחשב לאחד ממקורותיו של נהר הירדן. בנוסף, פזורים בצפון מעיינות רבים, אשר חלקם משמשים כמקורות מים לשתייה לתושבי הצפון בסביבתם.

וכמובן, הצבע הירוק הקיים בצפון ברוב עונות השנה. ידוע שהצבע הירוק מסמל הרמוניה, שלווה ושקט, יוצר מרחב, תקשורות והתעוררות של הלב. וודאי צבע של טבע, צמיחה וגדילה, חיים ואיזון בריא. אם כך, נוכל לומר שחופשה בצפון תהייה מעניינת לעין המתבונן ותעניק מראות מן היפים בארצנו.

חופשה בצפון- בגלל האינטימיות

הרחק מן המולת העיר, הצפיפות והדוחק, ישנם מקומות שקטים לחופשה פרטית ואינטימית בצפון. ללא תור ארוך, ללא רעשי התנועה הסואנת, ללא בניינים גורדי שחקים. צפון הארץ טובע במרחבים אין סופיים, ללא בניינים, ללא פקקים בכבישים , רווי ברחשים של טבע, ציוצי ציפורים, מטעים וכרמים, ותנועה ערה של בעלי חיים שונים, אשר במרכז הארץ לא תוכל לראות. במקומות כאלו המאופיינים בשקט השורר בהם ובחיבור לטבע השליו נוכל למצוא מקומות ייחודיים ללינה, בניהם צימרים, מלונות בוטיק בצפון והן אחוזות יוקרה.  בנוסף ניתן תמיד לנצל את הטבע הפראי ללינת שטח תחת הכוכבים ולחוות את האינטימיות גם בדרך מיוחדת זו.

חופשה בצפון- בגלל האטרקציות בצפון

מעבר לפינוק הקלאסי בכל חופשה, כמו בריכת שחייה, ג'קוזי בחדר, הצפון מציע שלל פעילויות לחופשה מעניינת. אין ספר שישנם חוויות שאין אנו חווים בשגרת היום יום שלנו וכדאי לנצל את ההזדמנות לכך בצפון, כמו רכיבה על סוסים, טיול ג'יפים, ארוחה רומנטית בטבע לאור ירח, עיסוי משחרר על שפת הנחל. רפטינג בנהר הירדן ועוד. הצפון פותח דלת לפעילויות עשירות ומאתגרות, היכולות לתרום לחוויה שלנו בחופשה, ולהפוך אותה מחופשה שגרתית לחופשה מעניינת ועשירה.

לסיכום, לפי כל הסיבות המוזכרות למעלה, אפשר לומר שצפון הארץ מהווה את האזור המושלם לחופשה בצפון. אזור זה אוצר בתוכו יופי כה רב, וגורמים ייחודים רבים, המושכים את הקהל להגיע אליו לחופשה בצפון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מלון בוטיק וילה גליליי

הכותבת היא יפית זינדאן, מנהלת השיווק במלון בוטיק וילה גליליי, מלון בוטיק וספא.



 


מאמרים נוספים מאת מלון בוטיק וילה גליליי
 
מלון בצפון - רמת הגולן
23/12/10 | בתי מלון
אם אתם נמנים על האנשים המחפשים חופשה קסומה במלון בצפון, נפרוס במאמר זה אודות חבל ארץ ייחודי בצפון ישראל והוא רמת הגולן. שכן לקראת חופשה במלון בצפון כדאי לחקור מעט על הסביבה העוטפת את המלון ועל מגוון האפשרויות שיש לה להציע לכם.

מתכננים נופש ? מלונות בצפון !
18/11/10 | בתי מלון
מידי פעם אנו מתכננים חופשה בארץ, לפני שאנו בוחרים את המיקום המתאים לנו, ישנה המלצה למשב רוח צפוני מרענן. אלה הם מלונות בצפון. מלונות אלו מגוונים בייעודם וסגנונם, לכן כדאי להקדיש מחשבה נוספת טרם הבחירה..

חופשה בצפון – מלון בוטיק
04/11/10 | בתי מלון
מלונות הבוטיק בצפון מהווים משב רוח מרענן לסגנון החופשה בצפון. מדובר על מלונות חמימים, אינטימיים, רומנטיים המכילים כמות קטנה של חדרים ויחד עם זאת הם ייחודיים בסגנונם האישי ומעניקים נופח חדש במפת התיירות הרגילה

נופש בצפון- חדרי בוטיק
04/11/10 | בתי מלון
לחובבי נופש בצפון ישנם אפשרויות רבות לבחירת במקום המתאים לצרכיהם. במלון וילה גליליי חדרי הבוטיק שונים ולרוב יהיו בהתאמה לסביבתם הייחודית. הדבר מתבטא בעיצוב, במיקום, באבזור, בריהוט נכון וכמובן במוצרים נלווים נוספים. ישנם פרמטרים מומלצים וחשובים לכל נופש בצפון.

מלון בצפון
26/08/10 | בתי מלון
לחובבי החופשה במלונות שבניכם, ליקטנו לפניכם מידע על מספר מקומות מעניינים לטיול באזור הצפון. מלון בצפון, מעט על הארכיאולוגיה באזור, על התרבות והבילוי ושאר השפע שיש לארץ הצפון להציע.

צימרים או בית מלון?
22/07/10 | בתי מלון
כשאנו מרגישים צורך החופשה, להתנתק לזמן מסוים מלחצי העבודה והיום יום, למען המנוחה והפנאי. אז מגיע הרגע בו אנו ניצבים בפניי ההחלטה, לאן והיכן? עם מגוון רב של אפשרויות ששוק התיירות מציע, אין ספק שניתן להתבלבל בקלות, בין בית מלון, בית מלון בוטיק, אחוזת יוקרה, סוויטת אירוח, כפר נופש או צימר. במה לבחור? לאן? דרום הארץ או צפון הארץ? במאמר זה נעסוק בהבדלי פרמטרים חשובים בין צימרים לבין בית מלון בוטיק, בהם רצינו להתמקד.

מלונות בארץ- כיצד לבחור מלון מועדף לחופשה
22/07/10 | בתי מלון
מספר טיפים לתכנון מוקדם לקראת חופשה בבתי מלון, מהם הדברים שכדאי לדעת טרם נזמין חופשה, ומהן השאלות שכדאי לשאול ולברר על מנת לעזור לנו לבחור את החופשה המתאימה ביותר לצרכינו.

חופשה בצפון היא חופש אמיתי
22/07/10 | בתי מלון
אינטימיות הטובעת במרחבים אין סופיים, טבע פראי ונוף גלילי רווי צמחייה עשירה ויערות.. הרבה מטיילים יכולים לומר שזו סיבה בהחלט משכנעת על מנת להעדיף לצאת לחופשה מיוחדת בצפון. מעבר לכך, קיימים עוד שלל של סיבות כגורמים למשיכת המטייל לבחור בחופשה בצפון..

מלונות בצפת
22/07/10 | בתי מלון
צפת- הידעתם שעיר זו היא הגבוהה בישראל? עיר זאת משכה אליה מאז ומתמיד אישים רבים מתחום הציור, הפיסול, הקבלה, התיירות ועוד. במאמר זה נספר מה מיוחד בעיר זו וכיצד התפתחו וצמחו מלונות בעיר בעקבות זיהוי העיר כאתר נופש ייחודי במינו.

מהם היתרונות לצאת לנופש בצפון?
22/07/10 | בתי מלון
לא פעם הנופש הישראלי מתלבט לאן לצאת לחופשה בארץ. לרוב, הסיבות העומדות מאחורי החופשה, הן נובעות מצורך והרצון לפיסת שקט, מנוחה, פינוק או ניתוק מן השגרה. נשאלת השאלה מדוע נופש בצפון מהווה יעד מועדף לחופשה בארץ.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI