דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב גרפי חשיבותו של לוגו לעסק
חשיבותו של לוגו לעסק
refael shalom 05/05/11 |  צפיות: 3960

מדוע עיצוב לוגו כל כך חשוב? עיצוב לוגו הוא השילוב בין שם החברה או המוצר לבין אלמנט גרפי כלשהו. יחד הם יוצרים סימן חדש בפני עצמו, שאמור לייצג את החברה, לתת לה תדמית מסוימת ולהיות אותו הדבר שיזוהה לחלוטין עם החברה, המוצר ומה שהיא משדרת. עיצוב לוגו טוב יהיה כזה שמוביל לזיהוי מוחלט ומהיר של הלקוח את המוצר, וכזה שמשדר תדמית שתואמת לחברה.

עיצוב לוגו הוא תחום שנלמד כיום בבתי ספר לעיצוב. עבור עיצוב לוגו גובים סכומים גבוהים של כסף בחברות העיצוב השונות. אם אין לכם תקציב גבוה ואתם רוצים עיצוב לוגו לחברה שלכם או למוצר שאתם מפתחים, אתם יכולים לנסות לחסוך בעלויות על ידי פניה למעצב גרפי מתחיל. לא מומלץ לנסות ולעצב את הלוגו בעצמכם, כיוון שאתם עלולים להישאר עם עיצוב לוגו לא מקצועי שתוך זמן קצר יאבד  מהרלוונטיות שלו, ותצרכו לעצב לוגו חדש וגם לבצע מיתוג מחדש. מעצב גרפי מתחיל יוכל לגבות מכם סכום כסף לא גבוה מאוד, אך עדיין יגיע עם הידע בתחום, ועם הגישה לנושא. חשוב לוודא שהלוגו שאתם בוחרים מתאים לתחום שלכם, ושאין לוגו דומה או זהה לחברה אחרת.

עיצוב לוגו טוב יהיה כזה שמשלב דימוי גרפי עם טקסט מסוים. ניתן לעצב פונט מיוחד ללוגו שלכם, או להשתמש בפונט קיים שמתאים לעיצוב ולתדמית. חשוב לבחור בצבעים מתאימים והולמים. צבעים כהים במיוחד או בהירים במיוחד עלולים לא להתאים במקרים מסוימים, כמו גם צבעים זוהרים או בוהקים יתר על המידה. הלוגו צריך להיות נעים למבט, מושך אך לא כזה שמסב את תשומת הלב. הוא אמור ללוות את המוצר ולא לגנוב לו את תשומת הלב.

עיצוב הלוגו הטוב ביותר הוא  עיצוב לוגו פשוט, בעלי קווים נקיים ומספר צבעים מצומצם. חשבו על כך שהעיצוב לוגו צריך להופיע על כל פריט שקשור בחברה שלכם. על כל הציוד המשרדי לדוגמה- נייר המכתבים, המעטפות, החשבוניות וכן הלאה, כמו גם על כל עטיפות המוצרים, על כל פלייר, מודעת פרסום וכל פריט אחר שקשור בחברה שלכם, ולכן חשוב שתאהבו אותו ושתהיו שלמים איתו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 refael shalom


 


מאמרים נוספים מאת refael shalom
 
פליירים כשיטת פרסום יעילה לעסקים
מהם פליירים? כיצד נוכל לפרסם פליירים בצורה הטובה ביותר עבור העסק? ועוד מבחר טיפים בנושא פליירים במאמר זה.

מספר דרכים לשפר עיצוב גרפי
כיצד אוכל לשפר עיצוב גרפי? מה עליי לדעת לפני בניית עיצוב גרפי? ועוד מבחר טיפים בנושא גרפיקה.

מה עושה בעצם מעצב גרפי?
מה לומדים בכדי להפוך למעצב גרפי מקצועי?
מהם התחומים בהם יכול לעסוק מעצב גרפי?
כיצד מעצב גרפי מעביר את המסר ללקוח דרך העיצוב הגרפי?
ועוד מספר נקודות בתחום העיצוב הגרפי במאמר זה.


תוכן הלימודים של רואי חשבון
מה בעצם לומדים רואי חשבון? היכן ניתן ללמוד ראיית חשבון?
מהו כוללים הלימודים במוסדות האקדמאיים? ועוד מבחר טיפים בנושא.


חשיבותו של לוגו לעסק
מהו בעצם לוגו? מדוע עלינו להשקיע בלוגו מקצועי לעסק שלנו? מהי החשיבות הגדולה בעיצוב לוגו? כל זאת ועוד מבחר טיפים בנושא במאמר זה.

כיצד לבחור את רואי החשבון שלנו?
מה עלינו לדעת לפני בחירה של רואה חשבון לעסק החדש? ההבדלים בין רואה חשבון פסיבי ואקטיבי, המדדים לבחירת רואה החשבון ומבחר טיפים בנושא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI