דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים קידום אתרים בעזרת קישורים נכנסים
קידום אתרים בעזרת קישורים נכנסים
אורי 11/05/11 |  צפיות: 3246

קידום אתרים בעזרת קישורים נכנסים.

השגת קישורים נכנסים היא דרך שלא ניתן לוותר עליה בתהליך של קידום אתרים בגוגל. קישורים, נראים בעיני גוגל כמו המלצה של האחד על האחר. אם אתר סמכותי ורלוונטי בתחום מסוים מקשר אל אתר אחד באותו התחום, גוגל יראה בהמלצה זו כהמלצה אמינה. מנגד, אם אתר "זרוק ברשת" שאינו מומלץ ע"י אף אתר אחר, התכנים שלו אינם איכותיים ואין לו גולשים, יקשר אל אתר מתחום אחר, גוגל יראה המלצה זו כמו שצריך לראות אותה – לא משמעותית.

לא תמיד קל להשיג קישורים איכותיים, בעיקר שמדובר על אתר שרק מתחיל את תהליך הקידום שלו. נדירות הם הפעמים שאתרים בתחום מסוים, הממוקמים גבוהה בתוצאות, יקשרו אל אתרים שרק החלו את דרכם. לכן, ישנם פלטפורמות שיכולות לעזור לכל אחד להתקדם בתוצאות החיפוש, לפחות עד עמדה בה הם יוכלו להחליף קישורים עם אתרים סמכותיים.

לפניכם כמה דרכים להשיג קישורים:

אינדקסים – פחות יעילים מבעבר, אך עדיין בתהליך קידום אתרים בגוגל, בו הקישורים הם חלק גדול מהעבודה, אינדקסים איכותיים יכולים לעזור.

אתרי מאמרים – פתוחים לכל מי שרוצה לכתוב מאמר וממנו לקשר אל האתר שלו. ישנם המון אתרי מאמרים כיום, ניתן להפיץ מאמרים חופשי.

כתיבת מאמרי מומחים – אתם יכולים לכתוב מאמרים לאתרים בתחום שלכם, יחד עם זאת לבקש קרדיט עם הקישור לאתר שלכם. אם יש לכם נושא מעניין אותו תוכלו להציע לאתרים בתחום, עשו זאת. גם תמתגו את עצמכם בתור מומחים, וגם תקבלו קישורים נכנסים.

פעילות בפורומים – נסו להגיב תגובות ענייניות בפורום הקשורים לתחום שלכם. כאן גם לא תרוויחו רק קידום אתרים נטו, גם כאן תרוויחו שם טוב לעסק שלכם, וגם תוכלו להשיג לקוחות. (כמובן אם התגובות מספיק מקצועיות).

בלוגים – יש לא מעט פלטפורמות של בלוגים חינמיים. תוכלו לפתוח לעצמכם בלוגים ומשם לקשר לאתר. יש לא מעט בלוגים איכותיים שהמטרה שלהם היא לא רק קידום אתרים, אלא שיווק מלא לעסק מסוים.

נסו לייצר תוכן ייחודי – משהו שעדיין לא כתבו עליו, אולי סרטון מעניין, מחקר שביצעתם וכו'. בצורה זו תוכלו לגרום לגולשים לקשר אל אותו תוכן נדיר ויעיל, שיש רק באתר שלכם.

דרכים אלו אולי לא יהיו הדבר היחיד שתאלצו לעשות מבחינת קישורים נכנסים, ובטח שלא בתהליך קידום אתרים מלא. עם זאת, זאת נקודה לא רעה להתחיל משם ופעמים רבות בזירות שאינן תחרותיות זה יכול להועיל מאוד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי


 


מאמרים נוספים מאת אורי
 
ניתוחים פלסטיים – מה שרואים במראה
אלפי אנשים בישראל עוברים מדי שנה ניתוחים פלסטיים, שלעיתים מערבים היבט קוסמטי בלבד ופעמים אחרות גם פן רפואי

רופאים, מטופלים ומה שביניהם
כאשר אתם מגיעים לבדיקות אצל רופאים ישנם מספר כללים המחייבים את נותן השירות, שכן היחסים שבין רופאים למטופלים מעוגנים בחוקים, כללי אתיקה ופסיקות, אשר נועדו לשמור על מערכת יחסים תקינה ועל זכויותיהם של הפציינטים

לקחת אחריות על בריאות המשפחה
בריאות המשפחה הייתה מאז ומתמיד בראש מעיני האדם, ודבר זה יישאר תמיד נכון. יחד עם זאת, ישנם מספר וחידושים המאפיינים את העידן המודרני, שמכריחים אותנו לקחת יותר אחריות על מעשינו.

ייחודו של טיפול משפחתי
מטבע הדברים, בכל משפחה קיימות תקופות טובות יותר ופחות, אותן אנו עוברים ביחד ובכוחות משותפים. ואולם, לעיתים הבעיות נעשות קשות ותכופות יותר, מעוררות דאגה גדולה, ופוגעות באופן מהותי בתפקוד ובאיכות החיים. במקרים אלו, כדאי לשקול פנייה אל טיפול משפחתי המבוצע על ידי פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים ועובדים סוציאליים שעברו הכשרות מיוחדות בתחום.

מצלמות לרכב
19/05/14 | רכב
במאמר זה נסביר הכל על מצלמות לרכב!

כיצד תמצאו חנויות פרחים בנתניה?
אם בעבר, כאשר חיפשתם חנות פרחים בנתניה הייתם מגיעים פיזית אל החנות, על מנת לבחור את הפרחים, לקחת אותם ולשלם עליהם, הרי שהיום המצב הוא שונה לחלוטין לכל הדעות...

בקרת כניסה, שעון נוכחות ועוד...
בקרת כניסה, היא עניין שיש להשקיע בו מחשבה מרובה, במיוחד כאשר מדובר על מקומות עבודה או בנייני מגורים. תוכלו לשים לב, שלא רק מקומות סגורים רבים.....

ISO 9001 וכל מה שצריך לדעת על ISO 13485
17/04/12 | תעשייה
מאמר המסביר על התקנים הדרושים

מידע אודות רישום פטנטים
המאמר הבא מביא הכל על עריכת פטנטים ורישום פטנטים

שכפול מפתחות ע"י מנעולן
26/02/12 | בית חכם
המאמר הבא מביא הכל על שכפול מפתחות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI