דף הבית עסקים שיווק ופרסום ייעוץ שיווקי | עסקים ושיווק גליון היסודות בעסקים
ייעוץ שיווקי | עסקים ושיווק גליון היסודות בעסקים
ייעוץ שיווקי 28/06/11 |  צפיות: 3039

עסקים ושיווק:
זכור את היסודות!
 
לעתים קרובות אנו שומעים על עובדות יסוד בעסקים ושיווק וב ייעוץ שיווקי, בכל עסק שאנחנו יכולים להימצא בו יש הרבה אמת, ואני רוצה לחלוק כמה יסודות חזקים אשר נשכחים לעתים קרובות למדי:

1. השתמש "תחזור בקרוב" קופון או תוכנית על מנת לתמרץ ביקורים חוזרים וקניות. זה פשוט עבור בתי קפה ומסעדות! קבל נתונים יצירתיים וחשוב על איך זה יכול לעבוד בעסק שלך.

 

2. אחת טכניקות השיווק וה ייעוץ שיווקי הבסיסיות ביותר ויעילות ביותר הוא בכתב יד תודה לך מהלב. ודאי זה אומר משהו, כי הן ספציפית לאדם מסוים כש ותשלח אותו (כן, בדואר רגיל!). הדואר  שאני מקבל כל עוד זה לא "דיוור ישיר" ממפרסמים כמו מ אמי ואבי. כאשר אני מקבל כרטיס אמיתי, בכתב יד מאף אחד, אני מתרשם ומעריך! בשבילי, בכרטיס קיבלו דרך לשלוח את כרטיסיי אין כמעט טוב. ראשית, זה נראה מזויף, על אף שהוא מנסה להיראות כמו יד אמיתית, זה לא. הם כולם נראים אותו דבר. שנית, זה אומר המון בשבילי כאשר מישהו לוקח עט בפועל בידיים, ובוחר כרטיס בעל תוכן של , handwrites , כתובות , tamps , מיילים . ונכון להגיד שזה לקח מאמץ!וש  ובתקווה, שבמילים שלהם תהיה משמעות, כמו כן.
 

3. אקסטרה בונוס עם הרכישה. אתה יכול לתת מתנה ללקוח או כאשר ומתבצעת רכישה לתגמל את הלקוח. שוב, לא צפויה השפעה חיובית חזקה. אתה יכול לתת לו מיידית במעמד הרכישה או לשלוח אותו מיד אחרי. זה לא חייב להיות יקר, אבל זה יהווה השפעה.

 

4. אחת הטכניקות הפשוטות ביותר בעסקים ו ייעוץ שיווקי היא פשוטה ועדיין מדהימה זה נקרא נימוסים. זה נעשה על מנת לשמר או לשמור כל הזמן על תקשורת עם הלקוח שיהיה אשר יהיה (רופא שיניים, ניקוי שטיחים, מסים, כמעט כל העסק!) צריך לדעת איך מבצעים זאת , שאלות ורעיונות . שיחה זו היא אפס על מכירות הכול על לשמר אותם , ומי שעושה את זה!!    משפר את גרף הלקוחות



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ייעוץ שיווקי


 


מאמרים נוספים מאת ייעוץ שיווקי
 
שיווק באינטרנט | רוצה לשפר את מצב המכירות בעסק?
שיווק באינטרנט , שלום בעל עסק. צריך דחוף לקדם את העסק שלך? רוצה לשפר את מצב המכירות בעסק?

קואצ'ינג עסקי | המטרה היא לתת פיתרון כולל לעסקים במקום אחד one stop shop.
קואצ'ינג עסקי , כבר ברגע זה תוכל לקבל ידע ולהתחיל לקדם את העסק שלך לקבלת טיפים שיווקים ו קואצ'ינג עסקי כנס לאתר שלח בקשה עכשיו.

מאמן עסקי | ידע מאוד מדויק ומעשי מ מאמן עסקי ושהתוצאות שלו ממשיות ונראות מהר בשטח .
מאמן עסקי , בעזרת לימוד מ מאמן עסקי של עקרונות יסודיים שלעיתים נסתרים מעיננו, בעלי עסקים רבים יוכלו לעלות את היכולת שלהם ובעזרת שליטה טובה

ייעוץ עסקי | למה עסק צריך ייעוץ עסקי?
ייעוץ עסקי, למה עסק צריך ייעוץ עסקי? האם לא מספיקה חכמת רחוב וניסיון חיים כדי לנהל עסק?

יועץ ארגוני | למה עסק צריך ייעוץ ארגוני?
יועץ ארגוני , היתרון של יועץ ארגוני הוא לבוא ללא השיקולים והמחשבות הקודמות של בעל העסק ולתת פיתרון חדש ואמיתי ללא אינטרסים כלל

ייעוץ שיווקי | ייעוץ שיווקי נכון – מחזיר את ההשקעה בפרסום ומגדיל את המכירות
ייעוץ שיווקי , אנחנו יודעים להעביר את המסרים בפרסום המייחדים אותך ומבדילים אותך מהמתחרים !

קידום בגוגל | בית לעסקים נבחרה לקבל על-ידי גוגל הכשרה והסמכה לניהול קמפיין מקצועי
קידום בגוגל , מזל טוב! יש לך אתר מקצועי ומעוצב עליו שילמת במיטב כספך. נכון להיום יש לך אתר אבל אף אחד לא מכיר אותו (פרט לפקידה ולאשתך), מה עושים? מה תפקידו של האתר?

קואצ'ינג | חברת בית לעסקים מתמחה במתן תשובות ועזרה בכל הקשור לצרכים של עסקים בארץ.
קואצ'ינג , משרותי הייעוץ שלנו תוכל להנות משרותי : ייעוץ שיווקי לקידום המכירות. ייעוץ עסקי לעסקים קטנים עד בנונים. ייעוץ ארגוני לחברות גדולות. ייעוץ במיתוג ומיצוב העסק ע"י מעצבת . קואצ'ינג .

ייעוץ שיווקי | עסקים ושיווק גליון היסודות בעסקים
ייעוץ שיווקי , אחת הטכניקות הפשוטות ביותר בעסקים ו ייעוץ שיווקי היא פשוטה ועדיין מדהימה זה נקרא נימוסים.

ייעוץ ארגוני | למה עסק צריך ייעוץ ארגוני?
ייעוץ ארגוני , תפקידו של היועץ הארגוני הוא לתת לך ידע וכלים מעשיים איך להפטר מהבלגן ואיך להכניס סדר ושפיות בחברה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI