דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים איך מקבלים אתר חינם ברשת
איך מקבלים אתר חינם ברשת
טל אזרי 11/07/11 |  צפיות: 2953

תמיד חלמת על לבנות אתר אינטרנט משלך. אתה חושב שזה קרש הקפיצה שלך, אתר שיחשוף אותך או את העסק שלך בארץ ובעולם. או שסתאם חיית המחמד שלך ממש חייבת בלוג משלה. אבל מה?זה עולה הרבה כסף, ואתה רוצה לבנות אתר בחינם. אז יש לי חדשות טובות, אתה יכול היום לפתוח אתר חינם ללא צורך בידע קודם. אז כיום זה אפשרי. החלום שלך לבנות אתר בחינם יתגשם לנגד עינך, ואפילו היום. כיצד עושים את זה אתה שואל. אז בהמשך המאמר ננסה לתת הסבר שבסופו תוכל להחליט ולבנות לעצמך אתר חינם.

איך מתחילים?

הצעד הראשון הוא להיכנס לאתר של חברת בניית אתרים רלוונטית שמספקת את השירות בשיטת בנה אתר בעצמך. כלומר, היום ישנן חברות אשר מספקות בדיוק את השירות הזה והכי כיף זה. שזה מאפשר לך לבנות לעצמך אתר בחינם במספר צעדים פשוטים. הכל קורה בדרך כלל דרך אתר האינטרנט של אותה החברה שמספקת לך מערכת ניהול תוכן או אתר שכבר בנוי. מדובר בבחירה מתוך הרבה אתרים שמעוצבים במיוחד בשביל צורך זה. ומסודרים ומוצגים לפי נושאים. מערכות פשוטות וכלים פשוטים מאוד. שלא מצריכים לדעת הרבה מעבר לכתיבת מסמך וורד פשוט. וכן בדרך כלל החברה גם תפתור לך את הבעיה של מקום אחסון על שרת ומערכת לניהול תוכן לאתר שלך.

מה צריך ללמוד?

בעבר, כדי לבנות אתר אינטרנט, וכול שכן למי שרצה אתר חינם, היה עליו ללמוד להיות מתכנת אתרים. רק אחרי לימודים ארוכים ומפרכים, יכולת להתחיל לבנות אתר אינטרנט משלך. וגם אז היה צריך לצבור ניסיון בשביל לבנות אתר, שממיר גולשים ללקוחות. ולא בטוח שהייתה מצליח במשימה.
אך כיום, ישנן חברות שהגיעו למסקנה שזה משתלם להם לתמוך באלו שרוצים לבנות אתר בשיטת בנה אתר בעצמך. ולמה תשאלו, כי רבות מהחברות האלו, נותנות לך את הכלים לבנות אתר בחינם מתוך ידיעה שהדבר ישתלם גם לך וגם להם.מעין מצב של win win כלומר שני הצדדים מרוויחים.אתה מרוויח אתר בחינם והחברה מרוויחה אותך כלקוח. נכון שאתה משלם מחיר מאוד נמוך יחסית לאתר ומערכת ניהול תוכן . אבל גם החברה מקבלת חשיפה, של הטכנולוגיות שלה לקהל הרחב דרך האתר שלך.

אז האם זאת האפשרות היחידה שלך?

ישנם אפשרויות אחרות שבהם ניתן לבנות אתר חינם ללא שום תמורה כספית.כאשר תבנה אתר חינם לגמרי לעסק שלך, בדרך כלל צורת התשלום היא בצורה של פרסומות באתר שיבנה.נכון שלא תשלם אפילו שקל אחד עבור האתר.אבל ויש אבל גדול הפרסומות שיופיעו באתר יכולות להיות מכל סוג ולפעמים אפילו מתחרים של העסק שלך.והאמינו לי זה לא תענוג גדול. עד שהבאת גולש לאתר שלך הוא מגלה את המתחרה שלך שם.ולכן אנני ממליץ לבנות אתר חינם בעבור פרסום חופשי באתר שלך.מה גם שהדבר לא מתקבל בעין יפה מבחינת הגולשים.

ולסיום במה כדאי לכם לבחור אתם שואלים.לי זה נראה די ברור שעדיף להנות מאתר חינם ולשלם סכום פעוט של כמה שקלים על מערכת ניהול תוכן מתקדמת. בחברה שמתחזקת ודואגת לשרת ולמערכת של האתר שלכם. מאשר שיפרסמו לכם באתר מכל הבא ליד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טל אזרי

חברת בניית אתרים

בניית אתרים באינטרנט

מאמרים



 


מאמרים נוספים מאת טל אזרי
 
בניית אתרים באינטרנט – אתרי תדמית ואינפורמציה
כאשר אנו נתקלים במושג כתיבה שיווקית במהלך בניית אתר, במקרים רבים הוא מעלה בנו אסוציאציה של שיווק מוצרים לצרכנים. עם זאת, אנו נוטים לשכוח כי כתיבה באינטרנט הינה בעלת פנים רבות, והינה חיונית ביותר, גם ככתיבה תדמיתית ואינפורמטיבית, וניתן להפיק ממנה מידע רב. מלבד קידום אתרים

לבנות אתר בחינם או עם חברת בניית אתרים
שאלה זו נשאלת על ידי רבים המעוניינים לדעת מדוע עליהם לשלם כסף רב עבור העבודה עם חברת בניית אתרים כאשר כיום ניתן לבחור בפלטפורמות כמו וורדפרס

ייעוץ עסקי
לכל בית עסק, גדול כקטן, ישנם תקופות טובות ותקופות פחות טובות. כל בעל עסק, מוכשר ככל שיהיה, יודה ויאמר שהיו תקופות שהוא היה בטוח שהעסק שלו קורס. לכולם זה קורה, אפילו לגדולים ביותר. החכמה היא לא לתת לעסק ליפול

בניית אתרים כולנו נכנסים לרשת
אם בעבר היה עומד מישהו ב"כיכר העיר" ואומר את דבריו הרי שכיום רשת האינטרנט היא זו שמאפשרת לו לכתוב את מה שהוא רוצה אל מול מיליונים של אנשים או להעלות סרטון וידיאו שבו הוא יכול לפרוש את משנתו.

דלתות כניסה זולות
15/01/12 | שיפוצים
כשמדובר בדלתות, ובמיוחד בדלתות המיועדות לכניסה אל הבית ישנה חשיבות מאוד גבוה לדלת עצמה. דלתות כניסה לבית הם למעשה ההזמנה אל הבית והם יכולות להעיד המון על אופיים של בעלי הבית

זכויות עובדים בעת פירוק חברה
במקרים רבים, בהם חברה נקלעת למשברים כלכליים ועומדים לה נושים המעוניינים להגיש בקשה לביצוע פירוק חברה על ידי בית המשפט, העובדים נשארים בדרך כלל לא יכולת מעשה, אך החוק, במקרה של סגירת חברה, עומד גם לצידם של עובדי החברה.

עיסוי עד הבית
גם ליחיד וגם לבני זוג שירותים מסוימים אף הולכים ומשתכללים במשך הזמן. לכן מה שהיה פעם שירות של עיסוי לאדם מסוים הופך כיום להיות כזה שמתאים גם לבני זוג שמעוניינים בערב מיוחד עוד יותר.

אתרים שעובדים בשביל העסק שלך
כמו שיש סוגים שונים של עסקים כך יש סוגים שונים של אתרים הנבנים למטרות עסקיות בהתאם לסוג העסק. די ברור שלכל עסק יש את האופי שלו ואת ההקשר הישיר לתחום שבו הוא פועל ובכל עסק קיימת שיטה אחרת לפנות לקהל היעד

תחילת עידן של בניית אתרים
האם אתרי האינטרנט שבתחילת הדרך של הרשת הווירטואלית אינם מזכירים כלל את אלו שאנו רואים היום? מרתק לראות כיצד אתרים של חברות ענקיות שבזמן התחלת עידן האינטרנט היו כאלו שהציגו אלמנטים בסיסיים בלבד ואילו כיום הן אפילו מתחרות בערוצי טלוויזיה שונים בקלות די רבה ואף יוצרות תנועה רחבה של לקוחות שפונים לעסק. בניית אתרים בימינו היא עניין רציני ומתקדם ביותר.

התאמת סוג עיסוי לגוף שלנו
אנו יכולים לראות כיצד מכונים מקצועיים או מכוני ספא רציניים מציעים סוגים שונים של עיסוי, כמו למשל שוודי, רקמות עמוק, הוליסטי, ועוד
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI