דף הבית רוחניות מדיטציה שיעורי קונטקט מה זה כולל?
שיעורי קונטקט מה זה כולל?
shimi 10/09/11 |  צפיות: 14890

הריקוד ידוע כדרך הטובה ביותר ליצירת איזון בין הנפש לגוף באופן בלתי אמצעי ומשחרר. לימודי קונטקט מאפשרים לכל אחד לחוות את הריקוד דרך טכניקת תנועה של מגע זוגי או קבוצתי בתנועות מיוחדות הנותנות דגש על העברת שיווי המשקל מנקודה לנקודה באופן מאולתר לחופש יצירתי וביטוי עצמי אופטימלי.

הדגש בשיעורי קונטקט הוא למידת הדקויות בין מגע לניתוק בין קרבה לגבולות כך שהריקוד ישתלב בצורה ספונטנית תוך הקשבה לסגנון האישי של כל אחד והדרך שבה הוא יכול להוציא מהכוח אל הפועל את עולם הדמיון שלו כך שישתלב יחד עם הפרטנר העומד מולו או עם הקבוצה באופן אחיד והרמוני ברגישות ועדינות.

למי מתאימים לימודי קונטקט?

לימוד הקונטקט מחולקים לרמות שונות ממתחילים חסרי ניסיון ועד לרקדנים מנוסים המעוניינים לשפר את טכניקת הריקוד באופן משוחרר ובלתי מחייב ולכן כל אחד יכול למצוא את מקומו בלימודים אלו כאשר רצוי ונכון ללכת לשיעור לנשיון כדי לוודא כי יש התאמה מוחלטת בין הרצון למציאות ואכן תוכלו ליהנות מהלימוד עצמו.

ישנם אנשים אשר מתקשים ביצירת קשרים עם האחרים והדרך של ריקוד בשיטת הקונטקט עשויה להיות להם לעזר שכן אין צורך לעקוב אחר כללים והוראות וכל אחד יכול לבטא את עצמו מבלי להרגיש אי נוחות או חוסר בטחון אשר מאפיינים את התקשורת בין אנשים המכירים אחד את השנייה לראשונה.

היכן ניתן ללמוד שיעורי קונטקט?

באם תעשו חיפוש באינטרנט תגלו כי קיימים מקומות רבים בהם ניתן ללמוד את ריקוד הקונטקט, כאשר לעתים הקורסים הללו מתקיימים כחלק מלימודי ההעשרה בבתי הספר למחול והאופציה הזו מאוד טובה משום שכך אפשר ניתן להיחשף לכל עולם הריקוד ולהכיר אנשים חדשים ועוד שיטות למוד דומות הדורשות אלתור.

שיעורי ריקוד קונטקט אימפרוביזציה נלמדים לרוב במסגרות קטנות ואינטימיות ולכן מאוד חשוב לוודא כי המדריך המעביר את השיעורים הינו מקצועי ומנוסה כך שאכן תרגישו נוח להביע את עצמכם בפניו ובפני שאר הקבוצה ובמידת האפשר לקבל המלצות מחברים שלקחו חלק בקבוצת ריקוד עם אותו המדריך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 shimi


 


מאמרים נוספים מאת shimi
 
שיעורי קונטקט מה זה כולל?
10/09/11 | מדיטציה
הריקוד ידוע כדרך הטובה ביותר ליצירת איזון בין הנפש לגוף באופן בלתי אמצעי ומשחרר. לימודי קונטקט מאפשרים לכל אחד לחוות את הריקוד דרך טכניקת תנועה של מגע זוגי או קבוצתי בתנועות מיוחדות הנותנות דגש על העברת שיווי המשקל מנקודה לנקודה באופן מאולתר לחופש יצירתי וביטוי עצמי אופטימלי.

מהו דמיון מודרך?
10/09/11 | מדיטציה
דמיון מודרך היא שיטה אשר באמצעותה ניתן להביא את החלומות והרצונות הפנימיים לידי מציאות אמיתית לשינוי דפוסי המחשבה הרגילים והמקובעים על ידי שימוש בדמיון שבו ניתן לראות כתמונה חיה את הכל מתגשם תוך כדי מתן דגש ותשומת לב לכל פרט ופרט ותחושה כאילו המדובר בחוויה עצמה עד אשר היא תתגשם

כרתים – כובשים את אי היווני
נומיינד ו Yoga Travels חוגגים עשור להקמתם – ומטיסים אתכם לחגיגה שלא נראתה עד היום. פסטיבל ריקוד מדיטציה, מסיבות וסדנאות עם מיטב המורים ל 5 לילות באי הקסום כרתים. 2 מטוסים, 350 משתתפים ב 3 מתחמים עם חגיגה ענקית במפרץ הכי יפה באי כרתים יוון.

יוגה צחוק - זה לא צחוק
18/06/11 | יוגה
במאמר זה החלטתי לתת במה למוסד הזה - יוגה צחוק - שנכנס בשנים האחרונות גם לארץ, נכנס בחטף וסחף המונים. אני חייבת לציין כי ההתהדרות הזאת של כל סדנה איזוטרית במושג יוגה קצת מכעיסה אותי אבל יחד עם זה אני מודה ומתוודה, עכשיו, לאחר שקראתי קצת חומרים בעניין, כי בכל זאת יש כאן משהו.

ואם סדנאות ה יוגה צחוק מאמצות אי אילו כלים מעולם היוגה על מנת לשחרר עכבות ולעודד צחוק - לכבוד הוא לנו - אנשי היוגה.


מדיטציה ודמיון מודרך חלק ב'
18/06/11 | מדיטציה
מדיטציה, על שלל סוגיה, היא מסע. כמו לקראת כל מסע מוצלח כדאי להתכונן מראש: להכיר את המקום, לאן כדאי ללכת, איך כדאי להתלבש, מה קוד ההתנהגות המקומי. מכאן, השמים הם הגבול. לכו תדעו את מי תפגשו, לאן תתגלגלו, ואילו חוויות מדהימות תאספו בדרך.

מדיטציה ודמיון מודרך - חלק א'
18/06/11 | מדיטציה
אחר צהרים אחד, לפני כחמש שנים, אחרי תקופה של כמה חודשים בחו"ל, ללא עבודה, ללא דירה ועם תחושה של יאוש צורב ומחלחל, התפללתי אל אלוהים מכל ליבי שיעזור לי למצוא את הכח להמשיך ואת הנתיב שלי למקום טוב יותר.

סיימתי את התפילה בתחושה של הקלה, וכמה דקות אחר כך תפסו עיני את הספר "כוחו של התת מודע" של ד"ר מרפי. קניתי את הספר כשנתיים לפני כן בעקבות המלצה של ידיד ומעולם לא עיינתי בו. הפעם הרגשתי צורך לפתוח אותו מתוך תחושה שזה המענה של אלוהים לתפילה שלי.

מאז ועד היום אני עושה מדיטציה מידי יום, וחיי השתנו לבלי הכר. החוויה הקיומית של בלבול וחוסר אונים פינתה עם הזמן את מקומה לתחושה של שמח


הומאופתיה- מה זה אומר, באמת?
תמצית ההיגיון ותפיסת העולם ההומאופטית - מלווה בדוגמאות המובאות בגוף הטקסט. זהירות!!!! המידע המוגש בשורות הבאות, יכול, בקלות יחסית, לשנות את תפיסת מציאות החיים.

על הטופו לבדו
מקורו של הטופו מפולי הסויה והוא מהווה מרכיב עיקרי וחשוב בתזונת ארצות המזרח. אנחנו פוגשים אותו בחנויות הטבע ובסופר, רואים אותו מופיע ככוכב" טרנדי" בתפריטים וספרי בישול ולא תמיד מפנימים את יתרונותיו הרבים והאפשרות לשלבו במטבחנו.

היכונו היכונו ל 21 בדצמבר!!
מבחינה אסטרולוגית ה 21 בדצמבר הוא יום בעל חשיבות עילאית, בו השמש עוברת ממזל קשת אל מזל גדי, דרך נקודת רום השמיים המשמעותית. זהו זמן המעבר הרישמי בין הסתיו אל החורף. זהו הזמן, על פי מפת הלידה, שבוא אדם מגיע לבגרות.

סלט סלק עם שומר ונענע
פעמים רבות יוצא לנו להיתקל באנשים שאינם אוהבים סלק. לחלקם, בעיקר יוצאי מזרח אירופה, טראומות ילדות מסירים עמוסי סלק המתבשלים על הכיריים לצורך הכנת בורשט תוך כדי הפצת ריח דומיננטי בחלל הבית. אחרים פשוט נרתעים מהשורש הסגול הזה המשאיר את הידיים מוכתמות כאילו זה עתה סיימנו משמרת בבית מטבחיים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI