דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר מובילים זריזים
מובילים זריזים
Mashaberger 19/09/11 |  צפיות: 2005

חוזרים לבית ההורים? השכר דירה גדול עליכם? ישנם אנשים שמתגוררים כל חייהם באותו מקום. רובנו יכולים לעבור לעיר אחרת מספר רב של פעמים במשך כל החיים. העברת תכולת הדירה נתפסת כתהליך מעייף וארוך. מאמר קצר זה מיועד לאלו מכם שעוברים דירה בשנה הקרובה, וכולל מס' נק' למחשבה על הובלות בירושלים.

יש דברים קשים יותר


ראו מה מצפה לכם לאחר מכן. לא מעט אנשים עושים מעבר מסיבות טובות כגון התקדמות לדירה בבניין חדש יותר או שהסתיימה בניית ביתם. באמת, המעבר הוא שלב מעייף בדרך אבל גם אותו תוכלו לעבור ללא מריטת שערות.

מובילים - כל האפשרויות למעבר זריז וללא עצבים


היו ערוכים, תבדקו את כל האפשרויות להעברת הדירה שלכם מראש. באמצעות הבדיקה לא יהיו לכם הפתעות וכך יחלוף יום ההובלה בצורה הכי טובה שיש.

אין מספיק זמן לארוז? ניתן למצוא הרבה חברות שיכולות לתת שירותי אריזה לצד שירותי ההובלה. צוות אורזים מנוסים יגיע אליכם יומיים לפני יום ההובלה על מנת לארוז החפצים שלכם.

אם אתם מוכרחים לפנות את הדירה לפני שהגיע המועד בו מאפשרים לכם להכנס למתחם אליו אתם עוברים אין מה להכנס ללחץ! באזורים שונים של הארץ ניתן למצוא כמה אתרים עם מחסנים המושכרים למטרת אחסון. לרוב המחסנים מושכרים למספר שבועות אך בחלקם יש גם אחסון לטווח הארוך ואפילו בתעריף נמוך יותר.

לא חוסכים באמצעים על הובלת רהיטים


לא משנה אם אתם אורזים או שפשוט לקחתם את שירותיה של חברת ההובלות כדי שיארזו יש להקפיד לארוז את החפצים שבדירה בצורה קפדנית כך שיגיעו בשלום לבית החדש. לא תרצו שכלי הקריסטל שסבתא רבא שלכם קנתה לכם לחתונה ישבר בטלטלות הדרך, נכון?

לא חוסכים על מובילים מקצועיים, לא כל בעל ואן הוא מוביל שכדאי לקחת. הובלת חפצים כמו: מקפיא, מכונת כביסה וכדומה דורשים מיומנות וניסיון. בנוסף, יש רהיטים מסוימים כגון: סלון, ארון שידרשו פירוק והרכבה. בעקבות זאת, מומלץ לוודא שהמובילים מסוגלים לכך. פעולה זו מצריכה עוד כסף.

תאמדו את רוחב המדרגות במתחם הנוכחי ובמתחם אליו עוברים. אם וקרה שדלת הכניסה צרה מדי יש מצב שתצטרכו לקחת בנוסף שירותי מנוף.

תוכלו לשכור שירות מנוף מחברה נפרדת אך מומלץ יותר לבצע בדיקה אם חברת המובילים שאותה הזמנתם ביכולתה לספק מנוף, כך תחסכו מעט בעלות. יש מקרים שכדאי לקחת מנוף, גם כשיש אפשרות בלי. שימוש במנוף יכול לחסוך בשפשוף החפצים על הקירות בדרך הארוכה למשאית.

אל תשכחו שאחרי הכל ע"מ לעבור בקלות, צריך להירגע ולישון היטב.
מזל שיש מובילים!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Mashaberger


 


מאמרים נוספים מאת Mashaberger
 
גני ארועים שמספקים חבילות "הכל כלול"
מהסיבה הזו, עריכת האירוע בצורה הכי אידיאלית עבורנו עשויה להיות מטלה קשה ומורכבת. בקטע קריאה שכאן אפשר לקרוא כמה וכמה עצות ראשוניות להפיכת כל מסיבה לאירוע שיחקק לכם בזכרון.

גני ארועים הכל כלול
ישנם אירועים משמחים שאותם נבחר לערוך ולחגוג במסגרת ביחד עם כל האנשים היקרים לנו מכל: האחים והאחיות, דודה, דוד, חברים קרובים, חברים של ההורים ואפילו חברים לעבודה.

יש כסף למעבר?
הסתכלו מעבר ליום המעבר. חלק גדול מהאנשים עוברים ממקום למקום מסיבות טובות של התקדמות למרחב מגורים בסביבה נוחה יותר או שהסתיימו עבודות השיפוצים.

לבדוק אולמות לברית
בתקופתנו, ארוע בריתה הוא הרבה מעבר לחובה דתית, אלא שמחה של ממש; ההורים המאושרים חוגגים את התוספת החדשה למשפחה עם חברים ומשפחה בגן, עם תפריט, בר משקאות ומוסיקה.

הובלה ברמת גן
יש הרואים מעבר דירה פרוצדורה מעייפת. הקטע הבא יתן מענה לאלו מכם שעוברים בית בשבוע הקרוב, ובו תוכלו למצוא מס' נק' למחשבה על מחירי הובלות.

בוחרים אולם חתונה?
התחלתם לארגן את היום הגדול? מה אתם מבינים באירועים? תתחילו לקרוא על הפרטים החשובים בתחום אירועים בלתי נשכחים...

מסיבת הברית העתידית
יש שטוענים שפעולת החיתוך היא פעולה בניגוד לטבע. במאמר הזה לא נכתוב על מה שעדיף, אלא נספק מידע.

מעבר נינוח ומהיר
שנם אנשים שנשארים כל החיים באותה שכונה. חלקים נרחבים מהאוכלוסיה חייבים לעבור מדירה אחת לשניה מספר רב של פעמים עד שיגיעו למחוז חפצם.

אירוע לא גדול
אמדו את כמות האנשים שיגיעו על פי כמה גדול יהיה האירוע וביחס לגודל המקום. נצא מנקודת הנחה כי בארוע פרטי, נ

מעבר חלק
מעט אנשים מצליחים להשאר באותו בניין. רוב האנשים צריכים להחליף מקום מגורים מספר לא מבוטל של פעמים עד שהם מגיעים לבית המושלם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI