דף הבית בית משפחה וזוגיות זוגיות ואהבה בוחרים מקום מומלץ לאירוע
בוחרים מקום מומלץ לאירוע
אקבולוט יעקוב 28/09/11 |  צפיות: 2773

רוצים את האירוע המושלם? כולנו מפנטזים על אירוע שתמיד ידברו, אבל מה באמת אורחים זוכרים מאירוע? ביגוד, יחודיות התפריט, האפקטים, ובמיוחד את העיצוב. יתכן שלא תאמינו לתוצאות, אולם לרוב האנשים אותם אספקטים חשובים, ועל הפופולאריים מביניהם נשים פוקוס.

בוחרים מיקום לארוע


המיקום שתבחרו מוכרח לשקף אתכם ואת הדברים שחשובים לכם. וילה בכפר שמריהו תשקף יחודיות, חתונה בפארק מים תשקף תמימות, אולם אירועים חגיגי יקרין את עושריכם בעוד גן או אולם ארועים צנוע יעיד על משפחתיות .

זכרו שמאוד קל לחלום על ארוע שיהיה מדהים ויוקרתי, אולם לפעמים ששלב התכנון נגמר האסימון נופל והם מבינים שלצערם זה לא באמתמה שהם חיפשו. לפני שאתם סוגרים גן שקלו בכובד ראש אם לאמיתן של דבר האולם הזה אכן תואם את רצונותיכם .

מה לגבי האוכל?

הסתיימה ההתמודדות עם אולמות אירועים מומלצים? לדעת כלל האנשים אחד הקריטריונים המרכזיים זה האוכל. זה אולי יישמע ראוותני, אבל מרבית האנשים רוצים ליהנותומה שחושב להם הוא המנות שיוגשו בארוע.

לפני שאתם סוגרים תפריט תחשבו בקפידה מי האורחים שיתפסו את החלק הגדול ביותר באירוע שלכם. במידה ומדובר באנשים מהמעמד הבינוני, חסידי האוכל הביתי, כדאי ללכת לכיוון של תפריט יותר עממי. אם קורה ומדוברבאנשים צעירים משנקין אז כדי שתלכו על הגורמה, אם זו מסיבת צעירים ורוב האנשים יהיו בה ילדים אז מומלץ ללכת על אוכל פשוט המכיל ההמבורגר, צ'יפס ועוד.

זכרו כי אי אפשר לרצות את כל המוזמנים, בגלל זה כדאי לבחור מזון פשוט ומורכב, יחודי ומסחרי. ככה יש סיכוי שיהיו למוזמנים הרבה אפשריות לבחור. לסיכום, רצוישיהיו לכם אפשרויות רבות במקום כמה מנות מעטות .

עיצוב האירוע

הואיל ונותר לכם מעט זמןואתם ממש מעוניינים לעשות רושם על האנשים בארוע שלכם, תצרו קונספט, משהו גרנדיוזי ובעיקר מסר שחשוב לכם שכל המוזמנים יבינו. בדומה לבחירת מקום הארוע, גם העיצוב המיוחד משחק תפקיד.

בקטע הזה ממש אין גבול ליצירתיות; אפשר להשתמש בהכל, או לחילופין אפשר לשים דגש על רק דברים מסוימים; צבעי הערב (ארוע בכתום, הדגשת רק צבע אחד), אביזרים (מפלים, דקלים) פסלי קרח וכו', פשוט תנו לדמיון שלכם להתפרע. לא פעם קורהשארוע אישי משתנה והופך לגם האירוע שלההורים של בעל השמחה, לכןדווקא בנושא רגיש זה, זה החלק לתת ביטוי למה שחושב לכם.

בשבילכם הכי חשוב זה אולמות אירועים מחירים?

הכי פשוט זהלרצות את כולם, אבל זכרו כל הזמן שבסופו של יום זה האירוע שלכם. היה ויש דבר שאתם לא רוצים לשכוח ממנואף על פי שהוא, לא מקובל על אחרים ,אל תתפשרו. תסבירו ליקיריכם בצורה עדינה ושקטה שזה סופו של יום הקביעה שלכם. שימו לב לתחושות ותנו מקום למה שהכי חשוב לכם.

אם אתם עדין צריכיםמידע מקצועי על הנושא קראו כאן, ושיהיה לכם אירוע מדהים!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אקבולוט יעקוב


 


מאמרים נוספים מאת אקבולוט יעקוב
 
תכנון טיול לארה"ב בצורה אופטימלית
חלק גדול מפרוצדורת הוצאת הויזה אפשר לבצע על ידי דף השגרירות באינטרנט. ברר באתרי השגרירויות ואולי תוכל לחסוך טרטורים מיותרים.

טפטים מחירים והמלצות
22/01/12 | ריהוט
מרבית האנשים נוכחים שעות רבות בתוך הבית, והמראה מאוד משפיע על מצב הרוח. זאת הסיבה שרבים אומרים ששינוי וחידוש אחת לכמה חודשים, לווא דווקא שיפוץ נרחב, עשוי לשנות לגמרי את האופן בו אנו תופסים את מקום מגורינו.

תזמורת חתונות מקצועית
22/01/12 | חתונות
מעבר לדברים השיגרתיים שהתרגלנו לראות בארועים קטנים, יש עשרות רעיונות מעניינים שנכנסו לאחרונה וצוברים תאוצה. מה למשל? דוכני אוכל אקזוטיים, בריכות ועוד אטרקציות מטריפות. עם זאת בכל דרך שתבחר סופר חשוב שתזכור שבסוף יש גם הרבה מכובדים, מסיבה זו בדיוק רצוי שתנסה לכוון למכנה הגדול ביותר.

עבודת חוקר פרטי בחיפה
22/01/12 | חקירות
כאשר אנחנו נמצאים בבית, סוגרים את העסק ללילה למשך הלילה, או פורשים לפעילויות הפנאי שלנו, זכותנו לעשות כך מתוך הידיעה שאין אפשרות להיכנס למקום ללא הסכמה, לשדוד רכוש או חלילה, לגרום אפילו לחבלה גופנית.

מועדונים לבת מצווה ברחובות והסביבה
22/01/12 | חתונות
יהיה עלינו לערוך חישוב של מספר המוזמנים, ועל בסיס נתון זה - לחשב את גודל האירוע. יש להקפיד להזמין רק את מי שבוודאות ישמחו לבוא ושתרצו שיגיעו. דעו גם מראש שמתחם אירועים יותר מדיי גדול יעביר ריחוק רב בין האורחים.

עלות עורך דין לתעבורה
כאשר אתם נפגשים בפעם הראשונה עם משרד של עורכי-דין, מומלץ לוודא האם הוא בכלל מתאים למקרה שלכם. לא כל המשרדים מתעסקים בכל סוגי השירותים המשפטיים.

המלצות על אולמות אירועים פתח תקווה
22/01/12 | חתונות
התאמה אישית היא דבר שאנשים מוכנים לשלם עבורו, ניתן למצוא לא מעט אנשים שירצו בסופו של דבר לקחת את השירותים השונים מעסקים נפרדים כדי שיוכלו לחגוג אירוע שתפור עליהם בצורה הטובה ביותר בעל מקצוע מקצועי ומיומן יהיה זה שיוכל לחשוב עבורכם ולתת לכם את מיטב האופציות היצירתיות והאיכותיות שניתן למצוא היום שיתאימו לחגיגה שלכם.

עוזרים לכם לבחור מתנה לבוס
22/01/12 | צרכנות
הרעיון המקורי של הדפסת תמונות לא נחשב לחדשני במיוחד, אבל עדיין מרבית האפשרויות הפוטנציאליות בענף - גורמות לו להיראות לבבי ואורגינאלי.

איפה שווה לחפש מקומות לבר מצווה
בארוע פרטי אין צורך בהרבה שיקולים פיננסיים או שיקולים לוגיסטיים, ועם זאת אפשר עדיין לחוש אווירה כללית של מועד גדול והנאה גדולה, דוגמת בריתה או ימי הולדת.

מחיר קולר מים קרים
לכל משפחה בישראל איזשהו פתרון שונה לסוגייה הזו; חלק מהבתים צורכים מים מהברז, יש כאלה שמרתיחים מים ויש כאלה שמביאים כל שבוע מים מינרליים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI