דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה הובלות דירה - המהלך המנצח
הובלות דירה - המהלך המנצח
הובלות בישראל 04/10/11 |  צפיות: 2338

חשיבותו של נציג החברה

אנו כלקוחות, צריכים להיעזר בחברה מקצועית שיש לה נציג איכותי שיכול גם לבחון את התנאים לעומק וגם להציע את הפתרונות המושלמים לכל בעיה. הובלת דירות שמתחילות בעזרת בדיקה של נציג החברה יכולות לעבור בצורה בטוחה ומהירה הרבה יותר. הנציג בודק כיצד צריך להיערך מבחינת ציוד וכוח אדם וגם מתכנן את סדר ההובלה (והאריזה ו/או הפירוק וההרכבה, אם הלקוח מעוניין בכך) בכדי ליצור לו"ז מסודר ולמנוע מיום ההובלה להימרח ללא סיבה.

ממחיר ועד לחוזה מסודר

כבעלי דירה שאמורים להוציא כעת סכום כסף לא מבוטל הרי שלבטח נרצה לעשות הכול בכדי לצמצם את ההוצאה הכספית על שירות של הובלות דירה. חשוב לדעת שבזמן שמבצעים השוואת מחירים יש להתייחס גם לערך המוסף ולאיכות שמשדרת חברת הובלות מסוימת. כך נוכל להבטיח שגם מחיר אטרקטיבי לא יפגע ברמת השירות המתבקשת.

סגירת המחיר יכולה להיות מוחלטת רק אם דואגים לערוך חוזה מסודר שבו מפורטים סעיפים הנוגעים לתכולה שלכם ולדרך הבטוחה שבה מוצע לכם שירות של הובלות דירה. שימוש במנוף, צירוף רכב עם מעלית, עלויות של ההובלה עצמה ושל שירותים נלווים שאותם הלקוח צריך, וכל סיכום בין הלקוח לבין המובילים, חייבים להופיע בחוזה של הובלות דירה.

לא שוכחים את עניין הביטוח

נראה כי הדבר החשוב ביותר שחייב להופיע בכל חוזה של הובלות דירה הוא נושא הביטוח. ללא ביטוח הרי אף לקוח שחושב בצורה רצינית לא צריך להסכים להובלה של אף פריט מדירתו. ביטוח של חברת הובלות רצינית יונפק עבורכם מחברת ביטוח מוכרת העובדת עם אותה חברה, והפוליסה אכן תהיה מקורית ותבטא את רמת הכיסוי והתנאים השונים לגבי השירות הספציפי של הובלות דירה שאתם עתידים לקבל.

הובלות דירה יכולות להיות כאלה הכרוכות בהעברת פריטים יקרי ערך שונים (הן מבחינה כספית והם מבחינה רגשית( ולכן לביטוח יש משמעות עצומה. חשוב לבדוק את נושא הביטוח לעומק בכדי לצמצם כמה שיותר את הפרשנות המשפטית שלו. כך, בכל הובלות דירה שהן לא תמצאו את עצמכם עם פריט שנסדק אך החוזה מציין לגביו רק שבר מלא למשל. הובלת דירות יכולות להסתיים עם פגיעות בחפצים שונים גם אם מדובר במובילים מקצועיים וכל אחד חייב ביטוח שיכיל כל פרט רלוונטי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הובלות בישראל


 


מאמרים נוספים מאת הובלות בישראל
 
העברת דירה ואריזה - ניהול נכון של יום המעבר
04/10/11 | מעבר דירה
העברת דירה יכולה לדרוש מאתנו לא מעט משאבים שונים. לא תמיד רק המחיר הסופי שנצטרך לשלם לחברת ההובלות הוא זה שיסכם את העלות הכספית של ההעברה כולה. אם נתייחס להכנות הנדרשות בטרם העברת דירה הרי שנראה כי חיפוש אחר חומרי אריזה שונים וכל הזמן שמתבזבז על אריזה עצמית יכולים להיות כאלו שיעלו לנו יותר כסף מאשר נשלם לחברת הובלות מקצועית שתשלח את עובדיה עם מוצרי האריזה האיכותיים שלהם לדירתנו.

הובלת ציוד - הדרך הבטוחה
04/10/11 | מעבר דירה
חברות הובלות רבות מספקות שירות נרחב ביותר של הובלות ציוד. מדובר בסוג הובלה ייעודי בתוך התחום הרחב מאוד של הובלות. מהו ציוד? הרי אין לכך תשובה מדויקת, מאחר ולכל בעל עסק, דירה, בית, או מפעל מסוים יכול להיות ציוד אחר שאותו הוא מעוניין לשנע בצורה הבטוחה ביותר. אם נכיר לעומק את הנושא של הובלות ציוד נוכל לראות כיצד חברות מקצועיות מובילות ציוד מכני הנדסי (צמ"ה), מכליות בגדלים שונים, מכולות, חומרים רגישים, וכיו'.

הובלות דירה - המהלך המנצח
04/10/11 | מעבר דירה
שירות של הובלות דירה הוא אינו שירות כל כך פשוט שכמו שרבים חושבים. האם כל דירה ממוקמת באותה קומה? האם בכל דירה יש את אותם תנאים להעברה נוחה ומהירה? האם בכל בניין שבו הדירה ממוקמת יש מעלית תקינה שבה ניתן להשתמש בצורה בטוחה? יש לא מעט שאלות שמעלות חברות הובלה רציניות בטרם הן מספקות שירות מקצועי של הובלות דירה. כל שאלה היא בעלת חשיבות ברמה מסוימת, ומציאת התשובה תדגיש את מקצועיותה של חברת ההובלות.

מעבר דירה - התחלה חדשה
11/08/11 | מעבר דירה
כולנו חווינו ועוד נחווה מעבר דירה, כל אחד מסיבותיו הוא – הרחבת משפחה, רצון לשינוי, רכישת בית גדול יותר, ועוד.

הובלות - ההבדלים בין חברות ההובלה
11/08/11 | מעבר דירה
חודשי יולי אוגוסט הם החודשים העמוסים ביותר מבחינת מעברי דירה – רוב החוזים מסתיימים בחודשים החמים האלו ומחייבים רבים, ובעיקר סטודנטים וצעירים, לעבור לדירות ולבתים חדשים.

אריזה - הדור החדש
11/08/11 | מעבר דירה
איך שלא מסתכלים על זה, מעבר דירה הוא מעמד מתיש ביותר. מעבר של דירות פרטיות או של חברות ומשרדים כרוך בהרבה סידורים שנדמה כי הם מתחילים הרבה לפני יום המעבר ומסתיימים הרבה אחריו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI