דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה העברת דירה ואריזה - ניהול נכון של יום המעבר
העברת דירה ואריזה - ניהול נכון של יום המעבר
הובלות בישראל 04/10/11 |  צפיות: 2325

שירותי אריזה בעת העברת דירה מעניקים לא מעט שקט נפשי בזכות אריזה מקצועית שמתאימה בצורה מושלמת לרכב שמקצה חברת ההובלות ולדרך שבה היא משנעת בד"כ את תכולת הדירה של לקוחותיה. בנוסף, הזמן שמתפנה יכול לשמש כל לקוח למשימות אחרות שעומדות בפניו בטרם הוא מגיע ליום שבו מבוצעת העברת דירה בפועל. ככל שמפנים יותר זמן כך ניתן לבצע פעולות שונות ברמת הריכוז הנדרשת ולא לשכוח כלום לקראת יום ההעברה החשוב.

סוגרים גם את הפרטים הקטנים ביותר

שירות איכותי של העברת דירה הוא כזה שבו כל פרט סגור לגמרי. אין מקום לטעויות ביום ההובלה ולכן מי שלא רוצה למצוא את עצמו מחפש את המובילים בשעה מסוימת של היום או מחפש מי שירכיב לו ריהוט מסוים בדירה החדשה, כדאי מאוד שיסכם את כל הפרטים הללו מראש עם החברה שבה בחר לשירות של העברת דירה. יום ההובלה הוא יום לחוץ מאוד (כפי שנראה בהמשך המאמר) ולכן חשוב להיות פנויים בו לגמרי.

היכולת שלכם להיות פנויים ביום ההעברה בכדי שתוכלו להתייחס לכל בעיה שמעלים בפניכם המובילים ובכדי שלא ליפול מהרגליים ביום זה, תלויה רבות בכך שבידכם חוזה מפורט שבו כל נקודה זכתה להתייחסות מדוקדקת. שעת ההגעה של המשאית, מספר העובדים או גודל הצוות שסוכם שיגיע להעברה, הציוד הנוסף שנדרש ליום העבודה, וכל פרט אחר שקשור להעברה הספציפית שלכם, חייב להיות כזה שידוע לחברת ההובלה בכדי שלא לבזבז אנרגיה וזמן בוויכוחים.

מתנהלים נכון ביום ההובלה

היום שבו מבוצעת העברת דירה חייב להתחיל ברגל ימין. אין זו סתם קלישאה אלא דבר מהותי ביותר מאחר ואם לא תקפידו להתנהל בצורה נכונה תוכלו לראות כיצד גם חברת הובלות איכותית יכולה להיתקל בקשיים שונים דווקא בהובלה שלכם. תזכורת לחברת ההובלות יום לפני לגבי שעת ההגעה לדירה (ואפילו בדיקה טלפונית בבוקר ההובלה) תימנע איחור מיותר שיכול לגרום להיתקעות בפקקים ולהגעה בשעות שאין נגישות נוחה לדירה החדשה.

ביום די לחוץ שכזה חשוב להיות בטוחים שלא יחפשו אתכם מהעבודה ושהילדים יהיו במקום נוח שבו לא מבקשים מכם לפתע לבוא לאסוף אותם. העברת דירה תוכל לעבור בצורה מושלמת אם תדאגו ללוות את המובילים ולדאוג שהכניסה לבניין שבו נמצאת הדירה החדשה תהיה פנויה ואם תקבעו מסלול חילופי או כניסה אחרת במקרה של בעיות תנועה או נגישות שונות. מעבר לכך אין מה להטריד את המובילים של חברה מקצועית בעת העברת דירה מאחר והם יודעים את עבודתם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הובלות בישראל


 


מאמרים נוספים מאת הובלות בישראל
 
העברת דירה ואריזה - ניהול נכון של יום המעבר
04/10/11 | מעבר דירה
העברת דירה יכולה לדרוש מאתנו לא מעט משאבים שונים. לא תמיד רק המחיר הסופי שנצטרך לשלם לחברת ההובלות הוא זה שיסכם את העלות הכספית של ההעברה כולה. אם נתייחס להכנות הנדרשות בטרם העברת דירה הרי שנראה כי חיפוש אחר חומרי אריזה שונים וכל הזמן שמתבזבז על אריזה עצמית יכולים להיות כאלו שיעלו לנו יותר כסף מאשר נשלם לחברת הובלות מקצועית שתשלח את עובדיה עם מוצרי האריזה האיכותיים שלהם לדירתנו.

הובלת ציוד - הדרך הבטוחה
04/10/11 | מעבר דירה
חברות הובלות רבות מספקות שירות נרחב ביותר של הובלות ציוד. מדובר בסוג הובלה ייעודי בתוך התחום הרחב מאוד של הובלות. מהו ציוד? הרי אין לכך תשובה מדויקת, מאחר ולכל בעל עסק, דירה, בית, או מפעל מסוים יכול להיות ציוד אחר שאותו הוא מעוניין לשנע בצורה הבטוחה ביותר. אם נכיר לעומק את הנושא של הובלות ציוד נוכל לראות כיצד חברות מקצועיות מובילות ציוד מכני הנדסי (צמ"ה), מכליות בגדלים שונים, מכולות, חומרים רגישים, וכיו'.

הובלות דירה - המהלך המנצח
04/10/11 | מעבר דירה
שירות של הובלות דירה הוא אינו שירות כל כך פשוט שכמו שרבים חושבים. האם כל דירה ממוקמת באותה קומה? האם בכל דירה יש את אותם תנאים להעברה נוחה ומהירה? האם בכל בניין שבו הדירה ממוקמת יש מעלית תקינה שבה ניתן להשתמש בצורה בטוחה? יש לא מעט שאלות שמעלות חברות הובלה רציניות בטרם הן מספקות שירות מקצועי של הובלות דירה. כל שאלה היא בעלת חשיבות ברמה מסוימת, ומציאת התשובה תדגיש את מקצועיותה של חברת ההובלות.

מעבר דירה - התחלה חדשה
11/08/11 | מעבר דירה
כולנו חווינו ועוד נחווה מעבר דירה, כל אחד מסיבותיו הוא – הרחבת משפחה, רצון לשינוי, רכישת בית גדול יותר, ועוד.

הובלות - ההבדלים בין חברות ההובלה
11/08/11 | מעבר דירה
חודשי יולי אוגוסט הם החודשים העמוסים ביותר מבחינת מעברי דירה – רוב החוזים מסתיימים בחודשים החמים האלו ומחייבים רבים, ובעיקר סטודנטים וצעירים, לעבור לדירות ולבתים חדשים.

אריזה - הדור החדש
11/08/11 | מעבר דירה
איך שלא מסתכלים על זה, מעבר דירה הוא מעמד מתיש ביותר. מעבר של דירות פרטיות או של חברות ומשרדים כרוך בהרבה סידורים שנדמה כי הם מתחילים הרבה לפני יום המעבר ומסתיימים הרבה אחריו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI