דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה הובלת ציוד - הדרך הבטוחה
הובלת ציוד - הדרך הבטוחה
הובלות בישראל 04/10/11 |  צפיות: 2336

מדובר בשירות שחייב להיות אישי בהתאם לצרכיו המדויקים של כל לקוח (פרטי או עסקי). כך נוצרות הובלות ציוד של מגוון פריטים בסדרי גודל שונים ובמשקלים שלעתים קשה להעלות על הדעת. ההיערכות להובלה שכזאת חייבת להיות בהתאמה מדויקת לסוג הציוד ולכן הובלות ציוד הן כאלה שקשה להגדיר אותן בזמן מדויק אם לא חושבים על כל פרט קטן או אם לא מנוסים בסוג הובלות שכזה.

הטיפול הכולל בציוד

הובלות ציוד הן מיוחדות מאוד גם בשל העובדה שיש לא מעט פעולות שחייבים לבצע עד לרגע שבו נמצא סופסוף המטען על משאית המתאימה לו. ייחודן הרב של הובלות ציוד הוא דווקא באטיות וברמות החישובים השונים שמביאים להתנהלות שונה לגמרי מהובלות פשוטות ומוכרות. לעתים רוב הזמן של הובלות ציוד מוקצה להעמסה נכונה בעזרת כלים כבדים של חברה מקצועית בכדי שהמטען לא יזוז מילימטר בזמן ההעברה.

בל נשכח גם שחשוב מאוד להעמיס ולאבטח את המטען בהתאם לסוג הדרך שעליה תיסע המשאית. יש הובלות ציוד המשנעות מטענים מיוחדים לאזורי עבודה שהדרך אליהם אינה מזכירה כביש רגיל הסלול למשעי. כך או כך ההכנות חייבות לכלול אבטחה ברצועות קשירה מיוחדות, סימון ושילוט של המטען החורג בהתאם לחוק, תוספת של מעצורים או כל אמצעי ביטחון אחר בכדי למנוע כל תזוזה של המטען, וכיו'. חשוב לשים לב לפעולות שונות של חברה המספקת שירותי הובלות זה ולראות האם היא נוקטת בפעולות החשובות לצמצום כל סיכון שהוא גם מעבר לדרישות החוק.

האישורים, ההסמכות, המקצוענות

כל חברה המעוניינת לספק שירות של הובלות ציוד מסוגים שונים חייבת לא רק רישיון עסק אלא גם רישיון מיוחד ממשרד התחבורה. זהו הדבר הראשון שצריך לבדוק כל לקוח מאחר ובלעדי אישור זה לעולם אי אפשר לדעת איזה סיכון לוקח על עצמו לקוח מכל סוג שהוא. החברה צריכה להעסיק נהגים מקצועיים שהוכשרו להובלות שכאלה והם יודעים כיצד לשלוט על הרכב העצום שלהם במקרים חריגים שיכולים להגיע גם עד לסיכון חיי אדם.

המקצוענות של שירותי הובלות ציוד היא דבר המשלב בין אישורים והסמכות לבין הכלים שיכולה להקצות החברה לכל משימה. חברות הובלה איכותיות תצגנה אפשרויות רבות לביצוע הובלות ציוד מכל סוג שהוא. כך תוכלו לראות כיצד הן מתפעלות מנופים עצומים, גוררים בגדלים שונים, נגררים בהתאם לכל ציוד שאותו מובילים, וצי רכבים המתאים לכל משימה. הציוד והרכבים גם יעברו בדיקות, טיפולים, ותיקונים בצורה סדירה במוסך החברה או בכל מוסך אמין אחר, בכדי להבטיח את השירות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הובלות בישראל


 


מאמרים נוספים מאת הובלות בישראל
 
העברת דירה ואריזה - ניהול נכון של יום המעבר
04/10/11 | מעבר דירה
העברת דירה יכולה לדרוש מאתנו לא מעט משאבים שונים. לא תמיד רק המחיר הסופי שנצטרך לשלם לחברת ההובלות הוא זה שיסכם את העלות הכספית של ההעברה כולה. אם נתייחס להכנות הנדרשות בטרם העברת דירה הרי שנראה כי חיפוש אחר חומרי אריזה שונים וכל הזמן שמתבזבז על אריזה עצמית יכולים להיות כאלו שיעלו לנו יותר כסף מאשר נשלם לחברת הובלות מקצועית שתשלח את עובדיה עם מוצרי האריזה האיכותיים שלהם לדירתנו.

הובלת ציוד - הדרך הבטוחה
04/10/11 | מעבר דירה
חברות הובלות רבות מספקות שירות נרחב ביותר של הובלות ציוד. מדובר בסוג הובלה ייעודי בתוך התחום הרחב מאוד של הובלות. מהו ציוד? הרי אין לכך תשובה מדויקת, מאחר ולכל בעל עסק, דירה, בית, או מפעל מסוים יכול להיות ציוד אחר שאותו הוא מעוניין לשנע בצורה הבטוחה ביותר. אם נכיר לעומק את הנושא של הובלות ציוד נוכל לראות כיצד חברות מקצועיות מובילות ציוד מכני הנדסי (צמ"ה), מכליות בגדלים שונים, מכולות, חומרים רגישים, וכיו'.

הובלות דירה - המהלך המנצח
04/10/11 | מעבר דירה
שירות של הובלות דירה הוא אינו שירות כל כך פשוט שכמו שרבים חושבים. האם כל דירה ממוקמת באותה קומה? האם בכל דירה יש את אותם תנאים להעברה נוחה ומהירה? האם בכל בניין שבו הדירה ממוקמת יש מעלית תקינה שבה ניתן להשתמש בצורה בטוחה? יש לא מעט שאלות שמעלות חברות הובלה רציניות בטרם הן מספקות שירות מקצועי של הובלות דירה. כל שאלה היא בעלת חשיבות ברמה מסוימת, ומציאת התשובה תדגיש את מקצועיותה של חברת ההובלות.

מעבר דירה - התחלה חדשה
11/08/11 | מעבר דירה
כולנו חווינו ועוד נחווה מעבר דירה, כל אחד מסיבותיו הוא – הרחבת משפחה, רצון לשינוי, רכישת בית גדול יותר, ועוד.

הובלות - ההבדלים בין חברות ההובלה
11/08/11 | מעבר דירה
חודשי יולי אוגוסט הם החודשים העמוסים ביותר מבחינת מעברי דירה – רוב החוזים מסתיימים בחודשים החמים האלו ומחייבים רבים, ובעיקר סטודנטים וצעירים, לעבור לדירות ולבתים חדשים.

אריזה - הדור החדש
11/08/11 | מעבר דירה
איך שלא מסתכלים על זה, מעבר דירה הוא מעמד מתיש ביותר. מעבר של דירות פרטיות או של חברות ומשרדים כרוך בהרבה סידורים שנדמה כי הם מתחילים הרבה לפני יום המעבר ומסתיימים הרבה אחריו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI