דף הבית תיירות ונופש בתי מלון למה לי דילים לברצלונה?
למה לי דילים לברצלונה?
יוסי בוזגלו 06/10/11 |  צפיות: 2169

הגיע הזמן שלנו לחופשה השנתית ואנחנו צריכים לבחור את היעד שאליו נסע. הרבה פעמים חברים יגידו לנו שיש הרבה דילים לברצלונה אז יאללה תבחרו וסעו. ובכן, לא חובה לנסוע לברצלונה אבל בהחלט מומלץ לבקר בעיר לפחות פעם אחת בחיים, כדי להבין על מה כל הרעש החיובי שאנשים מספרים לנו על העיר הזאת.

עם זאת, לא תמיד יהיה לנו את התקציב הדרוש לביקור בברצלונה ואנחנו פשוט נעדיף לנסוע לחופשה קצרה ונחמדה בארץ שאומנם יכולה להיות יקרה, אבל אנחנו מראש נדע להתכונן ולמזער נזקים כלכליים. בארץ בואו נודה יהיה לנו הרבה יותר קל להתנהל כלכלית ולשמור על חופשה שפויה כספית ולא פזרנית.

אז לא לחפש דילים לברצלונה?

אם אתם ממש רוצים בכך כמובן שתוכלו לחפש. אבל אם אתם לא בטוחים שתוכלו לעמוד בזה מבחינה כלכלית, לא מומלץ לעגל פינות ולהגיד לעצמכם שתסתדרו. תנסו לחפש משהו בארץ, חופשה באילת לדוגמא. אילת אומנם היא לא ברצלונה, אבל יהיה לכם הרבה יותר קל להגיע אליה ולחסוך בהוצאות.

אם אתם רוצים בכל זאת חופשה שתהיה לכם בהרגשה טובה כדאי לכם לבחור מלון טוב נניח באילת. לא חסר מלונות טובים בעיר כדוגמת מלון רויאל ביץ' אילת שנחשב לאחד המלונות היוקרתיים, המוכרים והטובים ביותר שיש לעיר להציע. כמובן שיש עוד לא מעט מלונות ובסופו של דבר הכי חשוב שתעשו את הבחירה בהתאם לשיקולים שלכם.

ומה עם מלון כמו לאונרדו פלאזה אילת?

כפי שציינו, באילת יש מגוון של מלונות בהם תוכלו למצוא מענה לכל הצרכים שלכם. אם אתם הייתם כבר במלון אחד ורוצים לנסות מלון אחר זאת הבחירה שלכם כמובן. ברוב המקרים אנשים אוהבים לחזור למלונות שבהם הם הרגישו בנוח והיו מרוצים מהחופשה שלהם, כך שכפי שכבר הבנתם הכל תלוי בבחירה ובשיקולים שלכם.

תנסו לראות אולי יש דילים של טיסות ולינה לכל המשפחה במחירים טובים וסבירים כך שיהיה לכם הרבה יותר קל לבחור את המלון שאליו תגיעו. בסופו של דבר חופשה זה משהו שלא צריך לתכנן יותר מידי אלא להיות עם ראש פתוח ופשוט ליהנות ממנה, כך שלא תהיו מוטרדים מידי לפני ובמהלך החופשה וכמובן גם אחריה


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI