דף הבית קניות וצרכנות אופנה מה אופנה אומרת לנו?
מה אופנה אומרת לנו?
יוסי בוזגלו 07/11/11 |  צפיות: 2684

יש מי שאופנה לא מדברת אליו יותר מדי אך יש את מי שצו האופנה הוא המוטו של אורח החיים שלו. אופנה יכולה לומר לנו רבות אודות כל אחד מאיתנו והרבה יאמרו שניתן לעמוד על אופיו של האדם על פי הבגדים והנעליים שלו, אביזרי האופנה הנלווים ועוד. נעלי לקוסט הם אחת הדוגמאות הטובות ביותר לתופעה הזו.

לא לכל אחד יש נעלי לקוסט, חלק משום שמעדיפים נעליים אחרים וחלק משום שהמחיר גבוה מדי. אך למי שיש נעלי לקוסט הדבר הראשון שהוא רוצה שיראו זה את הנעליים. הרי מדובר על נעליים איכותיות מאוד עם הסמל המוכר של התנין. נעלי לקוסט הן רק פריט אחד מתוך היצע מרהיב של פריטי אופנה שכדאי לרכוש לנו.

לדעת ולהבין באופנה

אמנם לא כולם יכולים להבין באופנה, אך מותגים כמו נעלי לקוסט מדברים לכל אחד כמעט וכל מי שמבקש להראות שהוא יכול להיות חלק מעולם האופנה, נעלי לקוסט הם אד הפריטים הראשונים שצריך לרכוש. אמנם רק לפני מספר שנים נכנס המותג אל השוק הישראלי, אך כל מי שהיה בחו"ל עד אז יכול היה לרכוש את הדבר.

הידע וההבנה באופנה באים לידי ביטוי בדרכים רבות ואין תמיד את האפשרות לשים את האצבע על הדבר הייחודי כל כך שמגדיר אותנו ולהבדיל בינינו. כך אנו יכולים למצוא את מה שאנו מבקשים כל הזמן וזה להרגיש שייכים, להיות חלק מתרבות אופנתית איכותית וכן, איכות היא מילת מפתח בכל מה שנוגע לאופנה ודומיה.

התנין הקטן שאומר הרבה

הרצון שלנו הוא שיזהו את האיכות שלנו. הדבר יכול למצוא את עצמו מתבטא בדרך שבה אנו מדברים, בקצב שבו אנו הולכים ועוד. פרמטר מאוד חשוב הוא מה שאנו לובשים ונועלים. אביזרי האופנה הרבים שאנו שמים על עצמו, חולצה, מכנסיים, מעליים, כובע, משקפי שמש וראייה, תיקים ועוד, הם מה שייתנו לנו את הייחודיות.

אם הסמל של לקוסט הוא התנין, תמיד נחפש אותו, משום שאיכות החברה יוצאת מהתנין ועוברת הלאה. שוב, מי שמבין בדבר ויודע לכבד את המותג, עושה זאת במלוא האהבה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI