דף הבית בית משפחה וזוגיות נישואין הצפון וגני האירועים
הצפון וגני האירועים
אקבולוט יעקוב 21/11/11 |  צפיות: 3022

הגיע הזמן להתחתן! מה כדאי לדעת מראש? זה המקום הטוב ביותר לקרוא ולהבין את כל הפרטים החשובים באמת בנושא אירועים טובים... אז בואו להכיר את עולם האירועים: גן אירועים, הפקת אירועים וסידורי פרחים!

כבר מצאתם מקום לחגוג בו?

העניין החשוב ביותר בכל ארוע, הוא המיקום שבו תחגגו. ייתכן וזה יהיה גן ארועים, ויכול דווקא להיות שזה יהיה בטבע. רק אחרי קבלת ההחלטה על מקום הארוע, אפשרלהחליט סופית על מועד הארוע, אופי הארוע ולבסוף לבחור את הדברים הקטנים שיעזרו לעשות את האירוע לבלתי נשכח באמת. מוכנים כבר לתכנן לפרטי פרטים את החתונה?

אז איך מחליטים על מקום רומנטי לחתונה? צריכים בדחיפות גן אירועים בצפון?

הרבה זוגות שמתחתנים מתלבטים בינם לבין עצמם במשך חודשים לפני שהם מצליחים להחליט, וזאת בשל סיבות טובות. אולמות רבים הינם שונים בפרמטרים רבים; כמות האורחים המקסימאלית, התפאורה במקום, סגנון הגשת המזון והכי חשוב - המיקום הגיאוגרפי בישראל. רצוי מאוד לקבוע מבעוד מועד איזה אירוע תמיד שאפתם לערוך, זה יסייע רבות לכם כשתחפשו את האולם הרומנטי ביותר…

כשאתם באים לגני ארועים בשביל לבחון מקרוב, אתם צריכים לשים לב לפרטים אלה: האולם מספיק מצוחצח ונקי? האם המרחב מתאים לכמות המוזמנים? כמה בערך מגישים יעבדו בליל החתונה? אף אחד לא רוצה מקום מפוקפק או שירות רע... ע"מ למנוע פאדיחות של הרגע האחרון, בדקו שאתם מקבלים מענה לשאלות החשובות!

בחרו נכונה!

את טקס החתונה תארגנו רק פעם בחיים (אנו מקווים...), לפיכך פה זה לא מקום לטעות. רוצים לדעת כיצד מארגנים את זה בלי טעויות? הכי חשוב זה לא להתפשר על דברים חשובים! במילים אחרות, אם תמיד רציתם גן אירועים עם יונים חיות, אתם זכאים לקבל זאת…

מרגישים מוכנים?

אם סוף סוף השגתם מקום להתחתן בו - עליכם לחשוב לעומק על הדברים הקטנים. למשל, סוג של עיצוב אירועים מקצועי... אם יצא שעוד לא ידעתם על קיום התחום, אז תדעו לכם שזו אומנות של ממש. עם עזרה של מקצוענים אמיתיים המבינים בתחום העיצוב וחן, ניתן בלי בעיה להביא לכך שהארוע שלכם יהיה הכי ראוותני ויחודי. על ידי שימוש בשולחנות יפים, לדוגמא, ניתן לשדרג במהירות את סביבת הארוע. האורחים שלכם שיגיעו לארוע יחושו ממש מן ההתחלה שזה בעצם איזשהו ארוע שעוד לא נראה כמותו ויהנו כפי שעדיין לא יצא להם עד כה... אולי זו תהיה החתונה שלכם!

אחרי שסיימתם לארגן את העיצוב, יש אפשרות לדאוג לפרטים נוספים…

למרביתנו הייתה הזדמנות אי פעם לבוא לחתונה של חברים טובים. אירועים מהסוג הזה הם כמעט תמיד באותו הפורמט - מזון חשוד, "בירה" ופטנטים ארכאיים. אם המטרה היא לחגוג אירוע מסוג שונה, קיים צורך בטיפת ארגון ומקוריות. כך בטוח ימשיכו לזכור את הארוע שלכם לאורך זמן... עוד לא השגתם שירות לאירועים?

קודם כל - בוחרים את האוכל!

עבור האורחים שלכם הדבר הכי חשוב זה האוכל שיוגש בחתונה. בחירת סוג הקיטרינג יש לה השפעה על הזכרון מהאירוע הזה, מסיבה זו אסור להקל ראש או להתפשר בהחלטה הזו. מומלץ להשתדל ללכת על אוכל באמת איכותי וצלחות גדולות. אף אדם לא רוצה לקבל מזון זול או, למשל, אחד שבא בצלחות מיניאטוריות. באמת שכדאי לבזבז כמה שקלים נוספים בשביל להיות בטוחים שהמזון שתגישו יהיה משובח ובריא!

ומה עם גני אירועים בחיפה? דיגיי עוד לא בחרתם?

רק אחרי שפיטמתם את המוזמנים, כדאי גם לשעשע אותם, וקיימות המון דרכים להשגת מטרה זו. איך מתחילים? לא ניתן לתכנן מסיבה רצינית מבלי בכלל לדבר על תקליטן. מעוניינים להביא איזשהו דיגיי? בעזרתו ניתן להרקיד את כל האורחים במשך כל הארוע... אתם צריכים לבחור במהרה ז'אנר מוזיקה מועדף, ואת השאר יעשו עבורכם.

אחרי שקראתם את המאמר, תכנון והרמת אירוע מוצלחאף פעם לא היה פשוט יותר… לטיפים ועוד אינפורמציה - הציצו כאן שוב לכל מה שצריך לדעת, לאירוע שלכם.אז קדימה לעבודה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אקבולוט יעקוב


 


מאמרים נוספים מאת אקבולוט יעקוב
 
תכנון טיול לארה"ב בצורה אופטימלית
חלק גדול מפרוצדורת הוצאת הויזה אפשר לבצע על ידי דף השגרירות באינטרנט. ברר באתרי השגרירויות ואולי תוכל לחסוך טרטורים מיותרים.

טפטים מחירים והמלצות
22/01/12 | ריהוט
מרבית האנשים נוכחים שעות רבות בתוך הבית, והמראה מאוד משפיע על מצב הרוח. זאת הסיבה שרבים אומרים ששינוי וחידוש אחת לכמה חודשים, לווא דווקא שיפוץ נרחב, עשוי לשנות לגמרי את האופן בו אנו תופסים את מקום מגורינו.

תזמורת חתונות מקצועית
22/01/12 | חתונות
מעבר לדברים השיגרתיים שהתרגלנו לראות בארועים קטנים, יש עשרות רעיונות מעניינים שנכנסו לאחרונה וצוברים תאוצה. מה למשל? דוכני אוכל אקזוטיים, בריכות ועוד אטרקציות מטריפות. עם זאת בכל דרך שתבחר סופר חשוב שתזכור שבסוף יש גם הרבה מכובדים, מסיבה זו בדיוק רצוי שתנסה לכוון למכנה הגדול ביותר.

עבודת חוקר פרטי בחיפה
22/01/12 | חקירות
כאשר אנחנו נמצאים בבית, סוגרים את העסק ללילה למשך הלילה, או פורשים לפעילויות הפנאי שלנו, זכותנו לעשות כך מתוך הידיעה שאין אפשרות להיכנס למקום ללא הסכמה, לשדוד רכוש או חלילה, לגרום אפילו לחבלה גופנית.

מועדונים לבת מצווה ברחובות והסביבה
22/01/12 | חתונות
יהיה עלינו לערוך חישוב של מספר המוזמנים, ועל בסיס נתון זה - לחשב את גודל האירוע. יש להקפיד להזמין רק את מי שבוודאות ישמחו לבוא ושתרצו שיגיעו. דעו גם מראש שמתחם אירועים יותר מדיי גדול יעביר ריחוק רב בין האורחים.

עלות עורך דין לתעבורה
כאשר אתם נפגשים בפעם הראשונה עם משרד של עורכי-דין, מומלץ לוודא האם הוא בכלל מתאים למקרה שלכם. לא כל המשרדים מתעסקים בכל סוגי השירותים המשפטיים.

המלצות על אולמות אירועים פתח תקווה
22/01/12 | חתונות
התאמה אישית היא דבר שאנשים מוכנים לשלם עבורו, ניתן למצוא לא מעט אנשים שירצו בסופו של דבר לקחת את השירותים השונים מעסקים נפרדים כדי שיוכלו לחגוג אירוע שתפור עליהם בצורה הטובה ביותר בעל מקצוע מקצועי ומיומן יהיה זה שיוכל לחשוב עבורכם ולתת לכם את מיטב האופציות היצירתיות והאיכותיות שניתן למצוא היום שיתאימו לחגיגה שלכם.

עוזרים לכם לבחור מתנה לבוס
22/01/12 | צרכנות
הרעיון המקורי של הדפסת תמונות לא נחשב לחדשני במיוחד, אבל עדיין מרבית האפשרויות הפוטנציאליות בענף - גורמות לו להיראות לבבי ואורגינאלי.

איפה שווה לחפש מקומות לבר מצווה
בארוע פרטי אין צורך בהרבה שיקולים פיננסיים או שיקולים לוגיסטיים, ועם זאת אפשר עדיין לחוש אווירה כללית של מועד גדול והנאה גדולה, דוגמת בריתה או ימי הולדת.

מחיר קולר מים קרים
לכל משפחה בישראל איזשהו פתרון שונה לסוגייה הזו; חלק מהבתים צורכים מים מהברז, יש כאלה שמרתיחים מים ויש כאלה שמביאים כל שבוע מים מינרליים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI