דף הבית אינטרנט והחיים ברשת ניהול תוכן ספרים לאייפד ככלי עזר לימודי
ספרים לאייפד ככלי עזר לימודי
רן גל 26/11/11 |  צפיות: 3441

ספרים לאייפד ככלי עזר לימודי

ספרים לאייפד - מה עוד ניתן לומר שלא נאמר על ספרים לאייפד ? העיצוב המדהים, הגרפיקה המשובחת, האפשרות לקרוא בכל רגע נתון ספרים שיצאו לאור זה עתה ברחבי העולם, מבלי להיכנס לפרוצדורה היקרה, המייגעת ומשחיתת הזמן של הזמנה באמצעות הרשת. אולם קריאת ספרים לאייפד מציעה הרבה, הרבה יותר מזה.

כיצד קריאת ספרים לאייפד תהפוך אתכם לסטודנטים טובים יותר?

חיסכון בניירת ושימוש נוח

ובכן, מי זוכר את "מחברות הבחינה" הזכורות לרע מימי האוניברסיטה, אותם קלסרים שדפים מחוררים נוטים ליפול מהם, מלאים בפתקיות צהובות ומעלים אבק על המדפים? האייפד מבטיח אפשרויות לימוד שונות לחלוטין כאשר הוא מאפשר איחסון של קבצים וטקסטים (למשל קבצי פי די אף) וקיטלוג שלהם לפי נושאים. כמו כן, במהלך הקריאה ניתן לכתוב הערות בגוף הטקסט, לסמן קטעים נבחרים בטקסט מבלי להשתמש באף עט לרפואה. אפשר גם להיפרד מסימנייה לתמיד כי ספרים לאייפד יפתחו תמיד במקום בו הפסקתם לקרוא בו...

תרגום מיידי, קישור לרשת

סטודנטים אשר נאלצים או לחילופין בוחרים לקרוא חומר בשפה זרה – בדרך כלל אנגלית - "נתקעים" פעמים רבות ואף נוטשים את הטקסט בגלל ריבוי של מילים ומושגים לא מובנים. במקום לרוץ למילון המיושן ולעיתים אף הלא מעודכן, אפשר להיעזר- בעת קריאת ספרים לאייפד- במילון שיתרגם את המילה ואף ניתן לחפש אותה ברשת ולקבל מושג עשיר יותר לגביה. כמובן שהמיידיות והזמינות של המילון מאפשרת קריאה רציפה יותר של טקסטים, חוסכת הרבה זמן וגם משפרת את היכולות השפתיות. כמו כן, סטודנטים רבים שמבלים את זמנם באוטובוס או ברכבת או למעשה בכל מקום אחר שמאפשר קריאה שאינה אידאלית יכולים להינות מתנאי התאורה המושלמים שקיימים בעת קריאת ספרים לאייפד – שהרי מסך האייפד מתאים את עצמו לתאורה הקיימת במקום הקריאה וכן אפשר להתאימה באופן ידני ולהגיע להתאמה מיטיבית.

בנוסף לכל אלו, לזמינות הנוחה לרשת יש יתרונות רבים בעת קריאת ספרים לאייפד, אפשר לקבל מידע אודות הסופר או הנושא באופן מהיר ופשוט – לא עניין של מה בכך עבור הסטודנט העסוק של ימינו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רן גל


 


מאמרים נוספים מאת רן גל
 
ספרי ילדים המסייעים להתמודד עם נושא החברות
"מיץ פטל", מאת חיה שנהב, נחשב לאחד מספרי הילדים הישראלים האהובים ביותר מאז הוצאתו לאור ב-1970. אמנם ניתן לנתח את הספר בצורות רבות, שכן הוא מכיל בתוכו רבדים ומשמעויות רבות (וזה סוד קסמו), אולם בולט לעין הוא נושא החברות, על יתרונותיה וקשייה. הג'ירפה והאריה,

ספרים לאייפד ככלי עזר לימודי
המשובחת, האפשרות לקרוא בכל רגע נתון ספרים שיצאו לאור זה עתה ברחבי העולם, מבלי להיכנס לפרוצדורה היקרה, המייגעת ומשחיתת הזמן של הזמנה באמצעות הרשת. אולם קריאת ספרים לאייפד מציעה הרבה, הרבה יותר מזה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI