דף הבית חינוך ולימודים לימודים אקדמאיים תנאי קבלה לתואר שני בפסיכולוגיה קלינית
תנאי קבלה לתואר שני בפסיכולוגיה קלינית
אתי פרקש 28/11/11 |  צפיות: 2185

לימודים לתואר ראשון ושני - למה בכלל כדאי ללמוד?

בימינו, אין מי שלא יודע שללא השכלה איכותית, אין לאן להתקדם. מה לעשות, מעסיק אינו ירצה להעסיק אדם ללא שום רקע קודם בלימודים, ואתם יכולים גם לנחש למה. תואר מקצועי או לימודים אחרים, משקפים מספר יכולות חשובות - כוח רצון, ידע טכני ולא לשכוח - כישורי למידה. מהסיבה הזו, חשוב לחשוב קדימה - תרוצו ללמוד לתואר, שכן זה יהיה רק לטובה.

איך אפשר לבחור מקצוע טוב?

אנחנו חייבים לחשוב בכובד ראש עלאיזה תואר ללמוד. יש לזה סיבה מובנת, בחירה זאת משפיעה מאוד על חיינו. ישנו סיכוי מצוין, שהתואר שבחרתם, יהפוך בעתיד למקצוע שבו תעסקו. כלומר, ללימודים שלכם יש השפעה ישירה על הקריירה העתידית שלכם. אז אין להקל ראש בנושא!

מה זה תנאי קבלה לתואר שני בפסיכולוגיה? מתרגשים משפות תכנות או שהינכם יותר בקטע של אנשים? הבחירה של סוג התואר חייבת להתבצע תוך הדגשת הכישורים מולדים; בהנחה ואין לכם בדיוק תפיסה מרחבית טובה ,לדוגמא, יהיה לכם קשה לעסוק בשפות תכנות. אל תירו לעצמכם ברגל, לכו על תחום שעושה לכם את זה וגם תוכלו להצליח בו.

הקיים מקצוע שאף פעם לא יוצא מהאופנה? מה תמיד כדאי שיהיה התואר שלנו?

אחרי שמשקיעים לא מעט כסף וכמובן מאמץ נפשי בתואר, זה הגיוני לרצות לראות תוצאות. זאת אומרת שלהשתלב היטב במעגל העבודה ולעבוד במקצוע הנלמד. אז, איך לעשות את זה? לשם המטרה הזאת רצוי ללמוד מקצוע נדרש בעולם העבודה! לימודי מנהל עסקים, סתם דוגמה, הינם תמיד מבוקשים בעולם העבודה, ומעבידים מחפשים דווקא בוגרים טריים שלמדו את המקצוע הנ"ל.

איך זה להיות סטודנט?

ניתן לנחש שיש לכם לא מעט שאלות ותהיות בנושא טיפול באומנות תואר שני או בחירת מוסד לימודים, וזה מובן. על מנת להשיג עוד מידע על לימודים גבוהים, גילשו לאתר בהקדם. במטרה למצוא את כל המידע העצות המעשיות והשירותים בתחום. בהצלחה בלימודים!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אתי פרקש


 


מאמרים נוספים מאת אתי פרקש
 
מכוני פסיכומטרי באר שבע
אפילו אם במצב הנוכחי, בגרות היא לא תנאי הכרחי כדי להתקבל לעבודה, ולמרות כי היא לא בהכרח מצביעה על אינטליגנציה, אבל עדיין רצוי שתוציאו אחת, מפני שהדבר מהווה נקודה לזכותכם עבור קו"ח שלכם,

מנעולן חיפה בכל יום ושעה
בנינו, כל אחד מאיתנו מצא עצמו בשלב מסויים בחייו מחוץ לדירתו ללא יכולת להיכנס. במקרה כזה, ניתן להיכנס לפניקה, או לחפש מנעולן חיפה.

למה דווקא לימודי הנדסאי אלקטרוניקה
יש בהם בשביל להעיד על כמה תכונות טובות - כוח רצון להתמיד, ידע טכני קודם והכי טוב - יכולת למידה. בגלל זה, צריך לחשוב קדימה - התחילו ללמוד ברצינות, שכן זה יהיה רק לטובה.

לימודים גרפיקה- עושים סדר
לא חשוב אם אתם משוחררים טריים, או פתאום מצאתם עצמכם בשנות השלושים לחייכם, מייחלים לשינוי, אסור להתבאס ולהרים ידיים.

תנאים לקבלת הלוואות בערבות המדינה
מדובר בהוצאות שגררו אותך, ממש רחוק מהמסגרת הקיימת במקרה היותר גרוע. ב-2 המקרים הכי כדאי לקחת הלוואה שתעזור לכסות את האובר דרפט שאספתם.

מה זה לימודי הנדסת מים
היכולת להתמיד, ידע מקצועי והכי טוב - היכולת להבין דברים חדשים. מסיבה זו, כדאי לחשוב קדימה - לכו ללמוד ברצינות, שכן זה יכול רק להועיל.

תקועים בחוץ? הזמנת פריצת מנעולים
פורץ דלתות עם תעודות צריך להציג בפניכם רישיון אותנטי מהמשטרה. מנגד, תפקידכם יהיה להציג הוכחה שאתם אלו אשר גרים בדירה הנעולה.

הצלחה בבגרות במדעי המחשב
למרות כי בזמנים אלה, בגרות היא אינה מחייבת לקבלה לעבודה טובה, ולמרות כי היא בדרך כלל לא מראה על חוכמה, אבל בכל מקרה כדאי שהציונים שלכם יהיו טובים

חינורך גורי כלבים - כל השיטות
08/01/12 | חיות בית
להביא גזעי או מעורב? כלבים גזעיים אמנם מעניקים לבעלים סמל יוקרה, דווקא מעורבים נוטים כמעט תמיד להיות נבונים בהרבה

איך לשפר סטטיסטיקה פסיכומטרי
גם אם על פי המצב הנוכחי, העלאת ציוני הבגרות היא אינה תנאי בלעדי למציאת עבודה, ולמרות כי אינה ממש מעידה על תבונה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI