דף הבית בית משפחה וזוגיות נישואין בא לכם וילה בצפון למסיבת רווקים?
בא לכם וילה בצפון למסיבת רווקים?
אקבולוט יעקוב 28/11/11 |  צפיות: 3001

לחוצים מיום החתונה? זו סיבה לחגוג! משחר ההיסטוריה נהגו לערוך הילולה צבעונית טרם יום החתונה בשביל לציין את סוף הרווקות. הילולות רווקים כאלה הןסיבה מצוינת להתפרע, להשתכר ולא מיין ולהביך את עצמכם בפומבי. לא כדאי לכם לפספס את החוויה שבדבר!

אתם לא זקוקים לתירוצים כדי לחגוג, ולמרות זאת חגיגת רווקים עשויה רק לתרום לכם ולחבריכם.

לא קשה לנחש שאת הזמנים האחרונים, עברתם בהכנות שונות לקראת האירוע הגדול. מצאתם אולם ארועים, שירותי קייטרינג ורקדנים סמויים - זה בטוח עייף אתכם... בשביל שתגיעו רגועים, רעננים וצלולים לחתונה של עצמכם, מומלץ לטהר את הראש והמחשבות. מסיבת רווקים היא שיטה מוצלחת לעשות בדיוק את זה!

בנוסף לזה, חגיגות בסגנון הזה, פותחות צוהר להתנסות בחוויה חדשה. לרוב ייתכן מאוד ואתם מסתפקים בערב חברים בבית ובבירה גולדסטאר, וזה נשמע לכם כמו תכנית טובה. ולמרות זאת, שלא יהיה לכם ספק, ככה אתם מפסידים שפע של דברים טובים וחשובים. מסיבת רווקים זה תירוץ טוב להיחשף לבידור זול, לגמוע כמה בקבוקי יין ולהפריח בועות בג'קוזי!

על מה אסור לוותר בכל מסיבת רווקים טובה? צריכים בדחיפות וילות למסיבת רווקים בצפון?

החוק הבסיסי ביותר במסיבה הוא לדאוג לאלכוהול למען המוזמנים. בר אקטיבי והפעלות שתיה יגרמו לכולם להיכנס לאווירה חופשית כדי להתחיל עם החגיגות. מלבד בירות, רצוי מאוד לדאוג גם להביא שפע של אוכל - רוב האנשים יהנו מכך וזה גם יסייע להפחית את הנזקים של האלכוהול. אך, לא צריך להיסחף, כמות קטנה של סנדוויצ'ים ופיצות איכותיות ישביעו את כולם.

והכי חשוב - אסור לוותר על שיעשוע החברים שיגיעו! ארגנו הפעלות עם פלפל, אטרקציות מגוונות ואפשר גם מסך טלוויזיה על כל הקיר. מסיבת הרווקות המהנה ביותר, זאת האחת שמעסיקה את האורחים בכל רגע ורגע! כמו כן, אתם לא מוכרחים, אבל מומלץ להשתולל בלוקיישן שקט בשביל שלא יהרסו לכם, ובשבילשלא תפריעו לסביבה. כבר מצאתם וילה בצפון מסיבת רווקים?

מסיבות רווקים ורווקות הן הזדמנות מצוינת לפגוש חברים ותיקים, ולחגוג בלי לדפוק חשבון. אל תעזו לוותר על החוויה שבדבר! למידע וטיפים מוצלחים בתחום של ארגון מסיבת רווקות, קראו פה. שיהיה בהצלחה.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אקבולוט יעקוב


 


מאמרים נוספים מאת אקבולוט יעקוב
 
תכנון טיול לארה"ב בצורה אופטימלית
חלק גדול מפרוצדורת הוצאת הויזה אפשר לבצע על ידי דף השגרירות באינטרנט. ברר באתרי השגרירויות ואולי תוכל לחסוך טרטורים מיותרים.

טפטים מחירים והמלצות
22/01/12 | ריהוט
מרבית האנשים נוכחים שעות רבות בתוך הבית, והמראה מאוד משפיע על מצב הרוח. זאת הסיבה שרבים אומרים ששינוי וחידוש אחת לכמה חודשים, לווא דווקא שיפוץ נרחב, עשוי לשנות לגמרי את האופן בו אנו תופסים את מקום מגורינו.

תזמורת חתונות מקצועית
22/01/12 | חתונות
מעבר לדברים השיגרתיים שהתרגלנו לראות בארועים קטנים, יש עשרות רעיונות מעניינים שנכנסו לאחרונה וצוברים תאוצה. מה למשל? דוכני אוכל אקזוטיים, בריכות ועוד אטרקציות מטריפות. עם זאת בכל דרך שתבחר סופר חשוב שתזכור שבסוף יש גם הרבה מכובדים, מסיבה זו בדיוק רצוי שתנסה לכוון למכנה הגדול ביותר.

עבודת חוקר פרטי בחיפה
22/01/12 | חקירות
כאשר אנחנו נמצאים בבית, סוגרים את העסק ללילה למשך הלילה, או פורשים לפעילויות הפנאי שלנו, זכותנו לעשות כך מתוך הידיעה שאין אפשרות להיכנס למקום ללא הסכמה, לשדוד רכוש או חלילה, לגרום אפילו לחבלה גופנית.

מועדונים לבת מצווה ברחובות והסביבה
22/01/12 | חתונות
יהיה עלינו לערוך חישוב של מספר המוזמנים, ועל בסיס נתון זה - לחשב את גודל האירוע. יש להקפיד להזמין רק את מי שבוודאות ישמחו לבוא ושתרצו שיגיעו. דעו גם מראש שמתחם אירועים יותר מדיי גדול יעביר ריחוק רב בין האורחים.

עלות עורך דין לתעבורה
כאשר אתם נפגשים בפעם הראשונה עם משרד של עורכי-דין, מומלץ לוודא האם הוא בכלל מתאים למקרה שלכם. לא כל המשרדים מתעסקים בכל סוגי השירותים המשפטיים.

המלצות על אולמות אירועים פתח תקווה
22/01/12 | חתונות
התאמה אישית היא דבר שאנשים מוכנים לשלם עבורו, ניתן למצוא לא מעט אנשים שירצו בסופו של דבר לקחת את השירותים השונים מעסקים נפרדים כדי שיוכלו לחגוג אירוע שתפור עליהם בצורה הטובה ביותר בעל מקצוע מקצועי ומיומן יהיה זה שיוכל לחשוב עבורכם ולתת לכם את מיטב האופציות היצירתיות והאיכותיות שניתן למצוא היום שיתאימו לחגיגה שלכם.

עוזרים לכם לבחור מתנה לבוס
22/01/12 | צרכנות
הרעיון המקורי של הדפסת תמונות לא נחשב לחדשני במיוחד, אבל עדיין מרבית האפשרויות הפוטנציאליות בענף - גורמות לו להיראות לבבי ואורגינאלי.

איפה שווה לחפש מקומות לבר מצווה
בארוע פרטי אין צורך בהרבה שיקולים פיננסיים או שיקולים לוגיסטיים, ועם זאת אפשר עדיין לחוש אווירה כללית של מועד גדול והנאה גדולה, דוגמת בריתה או ימי הולדת.

מחיר קולר מים קרים
לכל משפחה בישראל איזשהו פתרון שונה לסוגייה הזו; חלק מהבתים צורכים מים מהברז, יש כאלה שמרתיחים מים ויש כאלה שמביאים כל שבוע מים מינרליים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI