דף הבית אינטרנט והחיים ברשת עיצוב אתרים סיורים וירטואלים - נכון לכל עסק
סיורים וירטואלים - נכון לכל עסק
אריאל 07/10/08 |  צפיות: 3096

אם היו אומרים לך לפני עשר שנים שתוכל להיות בכל מקום בעולם שתרצה תוך חמש דקות – היית דואג שיאשפזו את הדוברים...

היום, כמעט וניתן לעשות את זה. אמנם אי אפשר להטיס אותך להונג קונג תוך חמש דקות, אבל אפשר בהחלט לתת לך תחושה שהיית שם ממש!

בטכנולוגיה מדהימה ומיוחדת אתה יכול לחוש שאתה נמצא במקום מבלי להיות שם באמת. זה התחיל לפני כמה שנים בתוכנות של מציאות וירטואלית או מציאות מדומה בה אתה חובש קסדה מיוחדת עם משקפיים מיוחדים והתוכנה מדמה לך מציאות שאתה ממש נשאב לתוכה.

טוב, סיורים וירטואלים לא ממש נותנים את האפקט הזה, אבל בהתחשב בכך שאין לגולשים שלך ציוד וירטאולי בבית, השירות הזה הוא בהחלט תמורה נאה לאגרה.

אתר האינטרנט שלך הוא חלון הראווה לקונים פוטנציאלים. ככל שיהיה מרשים יותר וייתן לגולשים חוויה נעימה יותר – כך העסק שלך יפרח ואתה תרוויח יותר. סיור וירטואלי מקצועי מספק בדיוק את הסחורה הזאת.

הפקת סיור וירטואלי הוא עסק מקצועי המנוהל על ידי צלמים, מתכנתים וגרפיקאים על מנת להפיק את הצילום הטוב ביותר, האמין ביותר שייראה לגולש הכי מציאותי.

באמצעות הפקת סיור וירטאולי לאתר שלך אתה מאפשר לגולשים לא רק לראות את המוצר אותם הם מעוניינים לקנות אלא ממש להרגיש אותו. אם אתה בעל מסעדה ועמלת רבות כדי שהעיצוב בה יהיה מיוחד ומרשים – תן לגולשים ליהנות מהחוויה הזאת עוד לפני שהגיעו למקום, זה בוודאי ישכנע אותם לבוא. בתי מלון וצימרים כבר עלו מזמן על הפטנט הזה אבל האמת היא שכל עסק יכול להיעזר בשירות הזה. הזמנת סיור וירטואלי לאתר שלך תאפשר לגולשים להסתובב בחנות או בעסק, להתרשם מהמוצרים או מהמקום ובכך יהיו מוכנים הרבה יותר לבצע פעולה באתר. וזה הרי כל המשחק, לא?

כיום, חווית הגולש היא ערך בפני עצמו, וכל מה שיכול לקדם את ההנאה של הגולש – כך ייטב לאתר. אבל זה לא קל ליישום. איך עוד אפשר לרגש גולשים? לפניך דרך אחת: בין אם אתה מוכר נעליים או בעל עסק של גורדי שחקים וקניונים – סיור וירטאולי הוא מה שהאתר שלך צריך כדי לעלות מדרגה.

שוק הנדל"ן, למשל, בהחלט יכול לעבור טלטלה רצינית אם יהיה קשוב להתקדמות הטכנולוגית החשובה הזו. אתה רוצה למכור את הדירה שלך? לא חבל לפספס קונים שרחוקים גאוגרפית ממך? אם מישהו רוצה לעבור למרכז מהצפון הוא לא יגיע לבדוק כל דירה שמתפרסמת בעיתון! כל מתווך דירות, או קבלן, או אפילו מוכר פרטי שמעוניין לקבל פניות איכותיות יותר לנכס שלו פשוט חייב לנכס לעצמו סיור וירטואלי. הטכנולוגיה המדהימה הזאת מאפשרת ללקוח בפוטנציה להתרשם מהנכס בנוחות של ביתו הפרטי.

חשבו על הזמן שאתם חוסכים ללקוח (ולעצמכם) בכך שאתם מאפשרים גישה לנכס מבלי להיות שם. זה בדיוק מה שמספק השירות של סיור וירטואלי. צילום מקצועי בנכס נותן אפשרות צפיה איכותית של 180 או 360 מעלות, יכולות תקריב (זום) וכך הקונה הפוטנציאלי יכול לסייר בין החדרים, להתרשם מהקרימקה באמבטיה, להתרגש מהנוף מהמרפסת, ואם הצילום מספיק איכותי, הוא יוכל לראות שגם אין סדקים בקירות... הנה דוגמא. היום לא קונים מסך פלזמה בלי להתרשם ממנו קודם כל ברשת, למה שהנכס שלכם יהיה שונה?

לדעתי, מי שיאמץ סיורים וירטואלים לעסק שלו ירוויח פעמיים: המכירות כמובן יזנקו במתן שירות אינטרנטי מתקדם ובנוסף תרוויח מתדמית של עסק מעודכן ומתקדם בעידן אינטרנטי מובהק בהם אנשים מעדיפים את הנוחות והיעילות שמספקת הרשת לפני ביצוע עסקה בפועל. הזדרזו להזמין הפקת סיור וירטואלי – רק תרוויחו!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אריאל

טופ ווין מציגה שיטת מכרזים חדשה ובטוחה - הדרך שלך להגשים חלומות בכסף קטן!



 


מאמרים נוספים מאת אריאל
 
מכרז הפוך – קנה במחיר שאתה רוצה
כמה פעמים לא קנית משהו כי הוא יקר מדי? כמה פעמים מצאת את עצמך מוותר על משהו כי הוא מחוץ לתחום? תתחיל לחשוב אחרת... בשיטת מכרז הפוך אתה תוכל להרשות לעצמך הרבה הרבה יותר...

מהו סיור וירטואלי?
סיורים וירטואליים הפכו בשנים האחרונות לכלי שיווקי ופרסומי שאסור לוותר עליו. מהו בכלל סיור וירטואלי? כיצד יוצרים אותו? מידע בסיסי בשורות שלפניכם.

שדרג את האתר שלך בעזרת סיור וירטואלי
כל אחד מעוניין שהאתר שלו ימשוך יותר לקוחות ויעלה את מדד המכירות שלו. כל אחד מעוניין לבלוט על יתר מתחריו. על פניו נראה שמצינו את כל יכולות הפרסום הקיימות בשוק. מצד שני גולשים כיום יותר ויותר מחפשים אתר ייחודי ומקורי. מפתיע שכלי כל כך מוצלח ויעיל מבחינה שיווקית אינו ממוצה בפרסום האינטרנטי. סיורים וירטואלים - לשירותך!

סיורים וירטואלים - נכון לכל עסק
אם אתם עוד לא מכירים את הכלי המעולה הזה - הגיע הזמן שתכירו. הכתבה הזו שווה לכם כסף!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI