דף הבית תחבורה ורכב רכב אילו סוגים של מכונית חשמלית יש?
אילו סוגים של מכונית חשמלית יש?
menu velet 16/02/12 |  צפיות: 2217
כדור הארץ שלנו גוסס. איך אפשר לחיות ככה?? אני מנסה נונסטופ להפוך עצמי ליותר "ירוק", באמת ובתמים; אני ממיין אשפה, הפסקתי לעשן, ועוד... אך בסוף אני יודע בוודאות שאני יכול להשתפר. בשנה-שנתיים האחרונות אני קורא לגבי better place. למי זה עוזר? אני אסביר.

די לתלוּת!


עם השנים, כדור הארץ שלנו אימץ מבלי לדעת תלות מזעזעת בנפט; התלותיות הזו היא לא קלה גם מהפן הגופני וגם מההיבט הכלכלי:

מהבחינה הבריאותית, כבר שמענו מספיק על כל הכתבות שפורסמו בעולם לגבי זיהום אוויר והשפעתו ההרסנית על האקלים של כדה"א. באותו ההקשר, הנפט גם הרסני כלפי הדגים וחיות החוף, שאוכלוסייתם מתדלדלת כל שנה ושנה - נטו בעקבות דליפות דלק.

מהבחינה הפיננסית, הנפט - מחירו רק מתייקר בכדור הארץ, המדינה שלכם מפרקת מיליארדי דולרים בכל שנה במטרה לקנות אנרגייה מחו"ל ועל סיוע פרמקולוגי במחלות נשימתיות של כלל התושבים. תקציבים אלו יכולים להירתם עבור רווחת הפרט ושירותים ציבוריים נוספים.

אני לא מתנשא, ועד לא מכבר לקחתי את חומרת זיהום הסביבה די בביטול, ולו רק כי לא חשבתי שיש אלטרנטיבה הולמת לדלק. אז מה חדש?

עוזרים לפלנטה ע"י המכונית החשמלית

אם ננסה לאמץ שינוי תפיסתי כללי, אולי נצליח איכשהו לשפר את החיים על כדור הארץ ואת איכות חיינו גם בעתיד הקרוב. כולנו מדמיינים לעצמנו רכב שאינו מרעיש, כולם רוצים נסיעה ארוכה יותר ללא עצירות ארוכות בתחנת הדלק (כל אחד מכם אשר טייל בצרפת בשנים האחרונות - מבין אותי). חישבו על תקציבי עתק שמתפנים עבור מוסדות אקדמיים או לבניית חניונים, וברמת האינדווידואל - תחסכו בוודאות סכום לא מבוטל מהתקציב השנתי על דלק לאוטו.

אני מחפש דרכים לתרום לדיון, השאירו לי רעיונות, אנקדוטות וכל חוויה אחרת שאתם חושבים שרלוונטיים בעניין מכונית חשמלית. אעדיף שתשאירו לי הגיגים נגד העמדה שנקטתי. אעשה מאמצים להגיב בענייניות לכותבים.

לדעתי האישית, זוהי ברירה ללא מינוסים. יותר אנשים צריכים להישאר בראש פתוח ואז נקלוט שאפשר אחרת וזה כבר כאן. ומה אתם אומרים? מה אתם עושים להשגת הפתרון?

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 menu velet


 


מאמרים נוספים מאת menu velet
 
רשתות ליונים מציקות
יש סיבה לחיות בסבל אם אפשר בקלות לפתור אחת ולתמיד את הבעיה? מדבירים מוסמכים מסוגלים לפתור בקלות את הבעיה, לטהר את האזור הנפגע ולבסוף לשים קץ לפולשים. לעיתים קרובות לא תצטרכו לערוך הדברה יותר מפעם אחת. מתי בדיוק חשוב לקרוא לשירות הדברה?

שולחנות משחק לאירועים משמחים
יש מאגר רחב של סופר אטרקציות שאפשר לשלב שללא ספק יתרמו רגעים קטנים של אושר לארוע שלכם. מה שכן, בכל רעיון שתבחרו משמעותי שלא תשכחו מי האורחים שלכם שיגיעו לערב שלכם ולפי זה להחליט על האטרקציות.

צילום מוצר לקטלוג
08/08/12 | צילום
מדפיסים שלט לעסק? עושים פלייר מושקע? מעוניינים לבנות אתר פרטי להצגת העסק? צלם יוכל לסייע לכם לכל המטרות הללו.

בשביל מה צריך בוסטר לרכב?
כשצעירים הופכים להורים הם גם ישר מגלים לא מעט בעיות שכמובן שבכלל לא שמעו עליהן בעבר. פתאום צריך להביא לול, אוכל מסוים, לדאוג לסורגים מיוחדים ולעשות שינוי קיצוני בהתנהגות שלנו.

אטרקציות לאירועים ושמחות
במסיבה אישית יחסית לא צריך הרבה שיקולים פיננסיים ודרישות לוגיסטיות, ולעומת זאת עוד קיימת רוח של שימחה והנאה, בסטייל של שמחות משפחתיות או ימי נישואין. תאמו את כמות האורחים עפ"י גודלו של הארוע וביחס לגודל המקום.

מעבדה לתיקון אייפון 4
כיום המציאות היא של תקופה טכנולוגית חדשה - זמן הסמארטפונים, תקופה בה הטלפון הוא הרבה מעבר לטלפון פשוט הוא מחשב אישי, הוא מצלמה, הוא שעון ולמעשה חוץ מלהדליק לנו את הדוד כבר אפשרי לנהל דרכו כמעט את הכל .

אם אתם צריכים שירותי צילום ברית או בריתה
30/07/12 | צילום
מתחתנים? עושים מסיבה גדולה? בעולם המודרני אין אפשרות שלא לקחת צוות צילום שלם לשם תיעוד את כל מה שקורה מהערב הגדול שלכם. בעתיד הכניסו את ה-DVD או עיינו באלבום התמונות וביחד תוכלו לראות את הרגעים הבלתי נשכחים.

מגנטים לאירוע המיוחד שלכם
26/07/12 | צילום
מדי פעם אנחנו שוכרים שירותי צילום בשביל לתעד תקופה מיוחדת: צילום שנתי של המשפחה למסגור ותלייה בבית, צילום של הקטנים כל כמה חודשים, צילום תקופת ההיריון ותיעוד פרק הזמן המיוחד הזה בחיים

מה היתרונות של פתרונות ענן?
אם כבר קניתם אתר אינטרנט, דאגתם לעצב אותו, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן, מחשבה וכסף - זה הרגע לדבר על אחסון אתרים.

עריכת קליפ בת מצווה מרגש
מחפשים איך לחגוג יום הולדת שונה? אירוע גדול כבד לכם? במקרים מסויימים נרצה לציין אירוע מסויים, אך מצד שני, נעדיף שלא להפיק אירוע ענק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI