דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות מדהים: חתונה בתל אביב
מדהים: חתונה בתל אביב
menu velet 04/03/12 |  צפיות: 2015

בחרתם תאריך לחתונה? לא מבדילים בין אולם אירועים לגן אירועים? זה המקום הטוב ביותר לקרוא עוד על כל הפרטים החשובים באמת בנושא אירועים בארץ... אתה מוזמן להתוודע אל התחום הגדול של החתונות והארועים: אולמות אירועים, מפיקי חתונות וזרי פרחים!

כבר יש לכם אולם אירועים?

הפרט החשוב ביותר בכל אירוע, הוא לא אחר מאשר גן האירועים בו יתקיים האירוע. זה יכול להתקיים באיזשהו אולם אירועים, וזה גם יכול להיות ביער קסום. רק אחרי קבלת ההחלטה על המקום בו תחגגו את החתונה, ניתן יהיה לחשוב ברצינות על תאריך האירוע, סוג האירוע ולבחור את כל הדברים הקטנטנים שיהפכו את יום החתונה לבלתי נשכח באמת. אתם מוכנים לערוך את האירוע?

כיצד להחליט על מקום רומנטי לחתונה? חייבים חתונה בתל אביב?

אינספור זוגות מתלבטים בינם לבין עצמם חודשים ארוכים לפני שעושים בחירה, וזה לגיטימי. גנים רבים נבדלים האחד מן השני בכל מיני דברים; כמות האורחים המירבית, אופן העיצוב, סגנון הגשת האוכל והכי חשוב - המיקום הגיאוגרפי. צריך לדעת מבעוד מועד מה בדיוק אתם שואפים לתכנן, זה מאוד יעזור לכם כשתחפשו את המיקום המושלם…

אם אתם באים לגני אירועים כי אתם רוצים לראות במו עיניכם, צריך לשים לב לפרטים האלה: המקום עושה רושם של מצוחצח ונקי? הגודל בכלל מספיק למספר המוזמנים שלכם? כמה בדיוק עובדים יעבדו בארוע? איש לא מעריך אוכל מלא חיידקים או שירות רע... אם אתם רוצים להישמר מפני פאשלות במהלך ערב האירוע, בדקו שאתם מביעים בקול את הספקות והשאלות החשובות!

על טעויות משלמים ביוקר!

חתונה תערכו ככל הנראה רק פעם בחיים (נקווה...), מהסיבה הזו אין כאן ממש מקום לטעויות. צריכים לדעת כיצד צולחים זאת? הדרך הטובה ביותר היא אף פעם לא להתפשר על הפרטים החשובים לכם! למשל, אם תמיד דמיינתם מקום מלא ירק, אז אין סיבה לא ללכת על זה…

מה הלאה?

אם סוף סוף יש ברשותכם מיקום לחתונה - מומלץ לשקול לעומק את הפרטים הקטנים. לדוגמא, סוג של עיצוב אירועים מקצועי... אם יצא שעוד לא ידעתם שדבר כזה קיים, אז זה בעצם אמנות אמיתית. בעזרת מומחים המנוסים בעיצוב ודקורציה, אפשר בקלות לגרום לכך שהארוע יהיה הכי מרשים ומקורי. על ידי שימוש בשולחנות מעוצבים אישית, לדוגמא, ניתן בלי בעיה להיטיב עם את סביבת החתונה. המוזמנים שיבואו ירגישו מהרגע הראשון שהם חלק מאיזשהו אירוע ייחודי לגמרי והם יהנו באופן שלא יצא להם בעבר... לא תרצו שזה יהיה האירוע שלכם?

רק אם כבר סימתם להתעסק בענייני העיצוב, אפשר באמת לדאוג לפרטים קטנטנים…

ללא מעט אנשים ודאי יצא באיזשהו שלב בחייהם להיות חלק מחתונה יהודית. ארועים אלה לרוב נראים באותו הפורמט - אוכל על מקל, בירה תוצרת הארץ ופטנטים מאוסים. אם ברצונכם לעשות מסיבה מסוג שונה, קיים צורך בקמצוץ ארגון ואפילו מקוריות. באופן זה, ימשיכו לרכל על האירוע שהרמתם אפילו בעוד מספר חודשים... מחפשים שירותים לאירועים?

איזה מזון מגישים?

בשביל אנשים הפרט החשוב ביותר זה סוג הקייטרינג. ההחלטה על סוג הקייטרינג יש לה השפעה רבה על הזכרון מאותה חגיגה, בדיוק בגלל זה שלא תעזו להתפשר או להקל ראש בהחלטה הזו. כדאי להשתדל ללכת על קיטרינג איכותי ומנות בגודל סביר. איש אינו רוצה לצרוך איזשהו אוכל תפל או, למשל, אחד שנמצא על צלחות קטנות. העצה שלנו היא שכדאי לבזבז כמה שקלים על מנת שהאוכל יהיה משובח וכמובן משביע!

צריכים להשיג חתונה על חוף הים? שירים עדיין לא בחרתם?

לאחר שהאבסתם את כל האורחים, רצוי לשעשע אותם, וקיימות המון דרכים להשיג זאת. עם מה מתחילים? אי אפשר לדון בחתונה אמיתית ולא לדבר על מוסיקה. שהרי למה לא להביא איזשהו דיגיי מומחה? בעזרתו תוכלו להקפיץ את האורחים שלכם במשך כל החתונה... כל שנותר לכם זה להחליט במהרה על ז'אנר מוסיקה אהוב, ואת הדברים האחרים יבצעו בשבילכם.

עם כל המידע שכאן, תכנון חתונה גדולהמעולם לא היה קל יותר… לטיפים ועוד שפע של מידע - שובו לאתר לכל הפרטים, לארוע המשפחתי שלכם.אז קדימה לעבודה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 menu velet


 


מאמרים נוספים מאת menu velet
 
רשתות ליונים מציקות
יש סיבה לחיות בסבל אם אפשר בקלות לפתור אחת ולתמיד את הבעיה? מדבירים מוסמכים מסוגלים לפתור בקלות את הבעיה, לטהר את האזור הנפגע ולבסוף לשים קץ לפולשים. לעיתים קרובות לא תצטרכו לערוך הדברה יותר מפעם אחת. מתי בדיוק חשוב לקרוא לשירות הדברה?

שולחנות משחק לאירועים משמחים
יש מאגר רחב של סופר אטרקציות שאפשר לשלב שללא ספק יתרמו רגעים קטנים של אושר לארוע שלכם. מה שכן, בכל רעיון שתבחרו משמעותי שלא תשכחו מי האורחים שלכם שיגיעו לערב שלכם ולפי זה להחליט על האטרקציות.

צילום מוצר לקטלוג
08/08/12 | צילום
מדפיסים שלט לעסק? עושים פלייר מושקע? מעוניינים לבנות אתר פרטי להצגת העסק? צלם יוכל לסייע לכם לכל המטרות הללו.

בשביל מה צריך בוסטר לרכב?
כשצעירים הופכים להורים הם גם ישר מגלים לא מעט בעיות שכמובן שבכלל לא שמעו עליהן בעבר. פתאום צריך להביא לול, אוכל מסוים, לדאוג לסורגים מיוחדים ולעשות שינוי קיצוני בהתנהגות שלנו.

אטרקציות לאירועים ושמחות
במסיבה אישית יחסית לא צריך הרבה שיקולים פיננסיים ודרישות לוגיסטיות, ולעומת זאת עוד קיימת רוח של שימחה והנאה, בסטייל של שמחות משפחתיות או ימי נישואין. תאמו את כמות האורחים עפ"י גודלו של הארוע וביחס לגודל המקום.

מעבדה לתיקון אייפון 4
כיום המציאות היא של תקופה טכנולוגית חדשה - זמן הסמארטפונים, תקופה בה הטלפון הוא הרבה מעבר לטלפון פשוט הוא מחשב אישי, הוא מצלמה, הוא שעון ולמעשה חוץ מלהדליק לנו את הדוד כבר אפשרי לנהל דרכו כמעט את הכל .

אם אתם צריכים שירותי צילום ברית או בריתה
30/07/12 | צילום
מתחתנים? עושים מסיבה גדולה? בעולם המודרני אין אפשרות שלא לקחת צוות צילום שלם לשם תיעוד את כל מה שקורה מהערב הגדול שלכם. בעתיד הכניסו את ה-DVD או עיינו באלבום התמונות וביחד תוכלו לראות את הרגעים הבלתי נשכחים.

מגנטים לאירוע המיוחד שלכם
26/07/12 | צילום
מדי פעם אנחנו שוכרים שירותי צילום בשביל לתעד תקופה מיוחדת: צילום שנתי של המשפחה למסגור ותלייה בבית, צילום של הקטנים כל כמה חודשים, צילום תקופת ההיריון ותיעוד פרק הזמן המיוחד הזה בחיים

מה היתרונות של פתרונות ענן?
אם כבר קניתם אתר אינטרנט, דאגתם לעצב אותו, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן, מחשבה וכסף - זה הרגע לדבר על אחסון אתרים.

עריכת קליפ בת מצווה מרגש
מחפשים איך לחגוג יום הולדת שונה? אירוע גדול כבד לכם? במקרים מסויימים נרצה לציין אירוע מסויים, אך מצד שני, נעדיף שלא להפיק אירוע ענק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI