דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות מועדון בת מצווה מהמם
מועדון בת מצווה מהמם
menu velet 04/03/12 |  צפיות: 2238
ברית לבן החדש? אירוע גדול כבד לכם? לפעמים אנחנו רוצים לחגוג מאורע כלשהו, אבל קשה לנו להשקיע יותר מדיי. לכך ניתן למצוא כמה מקומות שמתמחים בהפקת חגיגות צנועות. בטקסט הקרוב נסביר הכל על כל הדרוש ללמוד על חגיגות פרטיות, ותוכלו לקבל את כל האינפורמציה בתחום מועדון בת מצווה וכיו"צ.

מה פירוש בסופו של דבר חגיגה אישית?

במסיבה קטנה יש יחסית מעט הוצאות כלכליות או שיקולים לוגיסטיים, אבל ניתן עדיין להרגיש אווירה של מועד גדול וריגוש גדול, על משקל אירוע משפחתי או חגיגת קידום בעבודה. תאמו את מספר האנשים שיגיעו על פי כמה גדול הארוע והגודל של המתחם. נראה כי באירוע בת מצווה, האירוע יסתיים מוקדם, שלא כמו אירוע השקה לדוגמה, ומה שחסכתם על כיבוד מיוחד, כמות מקומות ישיבה, אקסטרה מלצריות ואלמנטים נוספים - אפשר להשקיע על אטרקציות אחרות לארוע. יש עוד שאלות לגבי בת מצווה רעיונות? נשמח לעזור.

אז איך נערוך ארוע קטן?

כצעד ראשון, עלינו לערוך חישוב זריז של כמות החברים ובני המשפחה, ועל פי החישוב הזה - נסגור על הקף האירוע. שימו לב להזמין רק כאלה שאתם יודעים שישמחו להגיע ושלא עלולים לבאס אתכם. שימו גם לב שמתחם עצום יגרום תחושה של ריחוק בין האורחים.

ברגע שנקבע מספר החברים ובני המשפחה, רשמו כיוונים מאנשים עליהם אתם סומכים על אולמות או גנים ששווים בדיקה. גם אם מצאתם רשימה של שבחים מפה עד להודעה חדשה על מקום מסוים, עדיף בכל זאת לדבר בעצמכם עם מישהו מטעם המתחם ושתגיעו אל האולם לתת אישור משלכם. בתכל'ס זאת החגיגה שלכם וטוב לוודא שיהיה לכם הכי כיף.

כשמרימים ארוע קטן נצטרך להשקיע יותר דווקא בפרטים היותר קטנים.

מאחר שהוחלט על ארוע קטן בעל מעט משתתפים - יש יותר סיכוי שתצליחו לדייק לטעמם של חלקם הגדול של חבריכם ומשפחתכם: בְמקום האירוע, ברצועת השירים, בתפריט וכיו"צ. יתרה מזאת, רעיון נחמד הוא להביע את הערכתכם ע"י הענקת צ'ופרים מגניבים דוגמת סלסלות שי, או ביצוע שיר. ניתן אפילו לארגן אירוע מוטיב, כמו לדוגמה מסיבת טוגה, ולשלב בנושא את המוסיקה, התלבושות ועיצוב המקום לקונספט הארוע.

כרגע, אחרי שקראתם קצת על תחום אירועי בר מצווה, ודאי הבנתם בעצמכם שלחגיגה אישית יש את האפשרות להיות אירוע מאוד מהנה; הכל מותנה בביצוע ובפתיחותם של האנשים. יחד עם זאת, אם לא תסדרו מראש גם את הפרטים הקטנים - אולי תתאכזבו. תכננו בקפידה את הדברים הכי קטנים... ושיהיה המון בהצלחה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 menu velet


 


מאמרים נוספים מאת menu velet
 
רשתות ליונים מציקות
יש סיבה לחיות בסבל אם אפשר בקלות לפתור אחת ולתמיד את הבעיה? מדבירים מוסמכים מסוגלים לפתור בקלות את הבעיה, לטהר את האזור הנפגע ולבסוף לשים קץ לפולשים. לעיתים קרובות לא תצטרכו לערוך הדברה יותר מפעם אחת. מתי בדיוק חשוב לקרוא לשירות הדברה?

שולחנות משחק לאירועים משמחים
יש מאגר רחב של סופר אטרקציות שאפשר לשלב שללא ספק יתרמו רגעים קטנים של אושר לארוע שלכם. מה שכן, בכל רעיון שתבחרו משמעותי שלא תשכחו מי האורחים שלכם שיגיעו לערב שלכם ולפי זה להחליט על האטרקציות.

צילום מוצר לקטלוג
08/08/12 | צילום
מדפיסים שלט לעסק? עושים פלייר מושקע? מעוניינים לבנות אתר פרטי להצגת העסק? צלם יוכל לסייע לכם לכל המטרות הללו.

בשביל מה צריך בוסטר לרכב?
כשצעירים הופכים להורים הם גם ישר מגלים לא מעט בעיות שכמובן שבכלל לא שמעו עליהן בעבר. פתאום צריך להביא לול, אוכל מסוים, לדאוג לסורגים מיוחדים ולעשות שינוי קיצוני בהתנהגות שלנו.

אטרקציות לאירועים ושמחות
במסיבה אישית יחסית לא צריך הרבה שיקולים פיננסיים ודרישות לוגיסטיות, ולעומת זאת עוד קיימת רוח של שימחה והנאה, בסטייל של שמחות משפחתיות או ימי נישואין. תאמו את כמות האורחים עפ"י גודלו של הארוע וביחס לגודל המקום.

מעבדה לתיקון אייפון 4
כיום המציאות היא של תקופה טכנולוגית חדשה - זמן הסמארטפונים, תקופה בה הטלפון הוא הרבה מעבר לטלפון פשוט הוא מחשב אישי, הוא מצלמה, הוא שעון ולמעשה חוץ מלהדליק לנו את הדוד כבר אפשרי לנהל דרכו כמעט את הכל .

אם אתם צריכים שירותי צילום ברית או בריתה
30/07/12 | צילום
מתחתנים? עושים מסיבה גדולה? בעולם המודרני אין אפשרות שלא לקחת צוות צילום שלם לשם תיעוד את כל מה שקורה מהערב הגדול שלכם. בעתיד הכניסו את ה-DVD או עיינו באלבום התמונות וביחד תוכלו לראות את הרגעים הבלתי נשכחים.

מגנטים לאירוע המיוחד שלכם
26/07/12 | צילום
מדי פעם אנחנו שוכרים שירותי צילום בשביל לתעד תקופה מיוחדת: צילום שנתי של המשפחה למסגור ותלייה בבית, צילום של הקטנים כל כמה חודשים, צילום תקופת ההיריון ותיעוד פרק הזמן המיוחד הזה בחיים

מה היתרונות של פתרונות ענן?
אם כבר קניתם אתר אינטרנט, דאגתם לעצב אותו, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן, מחשבה וכסף - זה הרגע לדבר על אחסון אתרים.

עריכת קליפ בת מצווה מרגש
מחפשים איך לחגוג יום הולדת שונה? אירוע גדול כבד לכם? במקרים מסויימים נרצה לציין אירוע מסויים, אך מצד שני, נעדיף שלא להפיק אירוע ענק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI