דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות בדיקת אולם לברית בשרון
בדיקת אולם לברית בשרון
menu velet 05/03/12 |  צפיות: 2023

הכללים לארגון אירוע המאה- כולם מפנטזים על ארוע שכולם יזכרו, אבל מה מוזמנים זוכרים מאירוע? הביגוד, איכות האוכל, הזיקוקים, וכמובן את המארחים. אולי תופתעו לגלות, אבל למרבית האנשים אותם אספקטים חשובים, ועל אלה נשתדל להתייחס פרטנית.

בחירת מקום האירוע


המיקום שתבחרו מיועד לשקף אתכם ואת מה שבאמת חשוב לכם. וילה בסביון תעיד על אקסקולוסיביות, חתונה בשקיעה בים תשקף תמימות, אולם או גן אירועים יחודי ירמוז על עושרכם בעוד גן או אולם ארועים חמים ירמוז על משפחתיות.

זכרו שהכי קל לחלום על אירוע יוקרתי ומלכותי, אבל לפעמים כשנגמר שלב התכנון קולטים בעלי השמחה שזה לא באמת מה שהם ראו בדימיונם. אז לפני ששוכרים מקום תחשבו מעבר לחלום אם לאמיתן של דבר האולם הזה משקף אתכם .

בחירת המנות לאירוע

נגמרה ההתעסקות עם אולם לברית בשרון? לדעת כל האורחים אחד הרכיבים המורכבים ביותר הוא התפריט. לחלקכם זה אולי נשמע קצת יומרני, אך רוב האנשים משתוקקים להינות והדבר המרכזי בחשיבותו הוא התפריט שיוגש.

טרם ההחלטה הסופית על תפריט תבדקו לעומקמיהם האנשים שיתפסו את החלק החשוב ביותר ביומכם החשוב. אם נופל בחלקכם ומדובר במוזמנים מהמעמד הבינוני, שמעדיפים את האוכל הביתי, מומלץ ללכת על אוכל פשוט יותר. אם לשימחתכם מדובר בצעירים של שנות ה-2000 מומלץ לנסות מנות אקסקלוסיביות, אם זאת בכלל מסיבת צעירים ומרבית האורחים יהיו בה בני נוער אז כדאי לבחור בתפריט פשוט המכיל ההמבורגר, פיצה ועוד.

חשוב לזכור כי בלתי אפשרי לרצות את כל המוזמנים, אי לזאת רצוילשלבאוכל מורכב ופשוט, חדש וביתי. כך יש סיכוי שיהיו לכל האורחים מספר אופציות לבחור. בסופו של יום, תמיד עדיף שיהיה גיוון באופציות מאשר כמה מנותמצומצמות.

עיצוב הגן

אם נשאר לכם קצת זמן וזה עקרוני מבחינתכםלהשפיע עלהאנשים באירוע, תדמיינו בראשכם קונספט, משהו יחודי והדור ובעיקר משהו שחשוב לכם שהאורחים ידעו. בדומה לבחירת הגן, גם סגנון העיצוב הוא חשוב.

בעיצוב באמת אין סוף; ניתן ליצור הכל, או מנגד אפשר להדגיש רק דברים ספציפיים; צבע (אירוע באדום, עיצוב רק בצבע מסוים), תפאורה (ציפורים,עצים) עיצוב החופה וכו', פשוט תנו לעצמכם להמריא בדמיון. קורה פעמים רבותשחגיגה פרטית מתהפך להיות גם האירוע של המשפחה, בגלל זה בעיקר בנושא זה, זו האופצייה הכי טובה לתת ביטוי למה שקריטי לכם.

מתעניינים לגבי אירועים על חוף הים?

האופציה הכי קלה היא לנסות לרצות את כולם, אבל תזכרו תמיד שאחרי הכל זה הארוע הגדול שלכם. היה ויש משהושבכל מצב אתם לא מוכנים לוותר עליו אפילו אם הוא, מפריע להורים, אז תעמדו על שלכם. תסבירו לבני המשפחהבעדינות שזה סופו של יום זו החלטתכם. הקשיבו ללבכם ותנו מקום למה שהכי משקף את אישיותכם.

אם עדין אתם צריכים עוד חומר לגבי התחום שובו אל הבלוג, וארגנו לכם ארוע מהנה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 menu velet


 


מאמרים נוספים מאת menu velet
 
רשתות ליונים מציקות
יש סיבה לחיות בסבל אם אפשר בקלות לפתור אחת ולתמיד את הבעיה? מדבירים מוסמכים מסוגלים לפתור בקלות את הבעיה, לטהר את האזור הנפגע ולבסוף לשים קץ לפולשים. לעיתים קרובות לא תצטרכו לערוך הדברה יותר מפעם אחת. מתי בדיוק חשוב לקרוא לשירות הדברה?

שולחנות משחק לאירועים משמחים
יש מאגר רחב של סופר אטרקציות שאפשר לשלב שללא ספק יתרמו רגעים קטנים של אושר לארוע שלכם. מה שכן, בכל רעיון שתבחרו משמעותי שלא תשכחו מי האורחים שלכם שיגיעו לערב שלכם ולפי זה להחליט על האטרקציות.

צילום מוצר לקטלוג
08/08/12 | צילום
מדפיסים שלט לעסק? עושים פלייר מושקע? מעוניינים לבנות אתר פרטי להצגת העסק? צלם יוכל לסייע לכם לכל המטרות הללו.

בשביל מה צריך בוסטר לרכב?
כשצעירים הופכים להורים הם גם ישר מגלים לא מעט בעיות שכמובן שבכלל לא שמעו עליהן בעבר. פתאום צריך להביא לול, אוכל מסוים, לדאוג לסורגים מיוחדים ולעשות שינוי קיצוני בהתנהגות שלנו.

אטרקציות לאירועים ושמחות
במסיבה אישית יחסית לא צריך הרבה שיקולים פיננסיים ודרישות לוגיסטיות, ולעומת זאת עוד קיימת רוח של שימחה והנאה, בסטייל של שמחות משפחתיות או ימי נישואין. תאמו את כמות האורחים עפ"י גודלו של הארוע וביחס לגודל המקום.

מעבדה לתיקון אייפון 4
כיום המציאות היא של תקופה טכנולוגית חדשה - זמן הסמארטפונים, תקופה בה הטלפון הוא הרבה מעבר לטלפון פשוט הוא מחשב אישי, הוא מצלמה, הוא שעון ולמעשה חוץ מלהדליק לנו את הדוד כבר אפשרי לנהל דרכו כמעט את הכל .

אם אתם צריכים שירותי צילום ברית או בריתה
30/07/12 | צילום
מתחתנים? עושים מסיבה גדולה? בעולם המודרני אין אפשרות שלא לקחת צוות צילום שלם לשם תיעוד את כל מה שקורה מהערב הגדול שלכם. בעתיד הכניסו את ה-DVD או עיינו באלבום התמונות וביחד תוכלו לראות את הרגעים הבלתי נשכחים.

מגנטים לאירוע המיוחד שלכם
26/07/12 | צילום
מדי פעם אנחנו שוכרים שירותי צילום בשביל לתעד תקופה מיוחדת: צילום שנתי של המשפחה למסגור ותלייה בבית, צילום של הקטנים כל כמה חודשים, צילום תקופת ההיריון ותיעוד פרק הזמן המיוחד הזה בחיים

מה היתרונות של פתרונות ענן?
אם כבר קניתם אתר אינטרנט, דאגתם לעצב אותו, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן, מחשבה וכסף - זה הרגע לדבר על אחסון אתרים.

עריכת קליפ בת מצווה מרגש
מחפשים איך לחגוג יום הולדת שונה? אירוע גדול כבד לכם? במקרים מסויימים נרצה לציין אירוע מסויים, אך מצד שני, נעדיף שלא להפיק אירוע ענק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI