דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים על פרקטים לבית
על פרקטים לבית
רותם יונה 11/03/12 |  צפיות: 2974

בדמיונות שעכשיו יש לנו, מופיע לא פעם, בית רחב, בעלי חצר שפונה היישר אל הים, מרפסת שמש שצופה לעבר החלל, חנייה אישית מכוסה, יתכן ואפילו בריכת שחייה קטנה ובוודאי שכל המעון מוקם למעשה על סוג פרקט בעל מימדים ומבריק. אך זה בטח בלבד דימיון אבל כמו כן בדמיונות הכל כדאי להיות מקצועי ומורכב כראוי, בדיוק בגלל זה חשוב להבין, כל מה חובה לברר בזמן שצועדים להזמין פרקט חדש. אף אחד לא יכול לנחש מתי הדימיון יהיה למציאות.

קיימים הרבה משתנים שמחליטים אחר מהות סוג הפרקט. גורמים אלו מחליטים האם מדובר כאן בפרקט מושקע שיחזיק משך או לחילופין ממש לא. נחוץ להגיד, שבכל חנות שבו תרכשו סוג פרקט, תוכלו להיעזר במומחי העסק שעובדים באיזור שיוכלו לפרט עבורכם במיוחד הדבר אמת אם קרה שאנחנו מדברים בעובדים אודות חברות פרקטים עצמם, מה השינוי בין הפרקטים המגוונים. אולם במידה ואנו מעוניינים לבוא מוכנים, ראוי שתקראו לפני זה על חברות פרקטים ועל אודות המשאבים שלהם באמצעות אינטרנט ובדרך זו כל מה שהנכם אמורים לדעת אודותיהם.

מצויים מספר מועט של דברים שקובעים האומנם אנחנו מדברים על בפרקט מושקע. תחילה, מסוגלות השחיקה שלו. עלינו להבין, למעשה על זן פרקט יש רהיטים כבדים, מעבירים ציוד, צועדים אנשים, כל זה מסוגלים להביא לפרקט לההרס מהר. ככל שלפרקט ישנה יכולת בלאי גבוהה יותר, בדרך זו זמן החיים ששייך לו גדול יותר. אפשרות ההריסה אודות דגם פרקט מצויינת בסימון AC, אשר לה נוסף ספרה, ככל אשר הוא רב במיוחד, בדרך זו יכולת השחיקה גבהה מהמקובל יותר.

שנית, עוביו מטעם הפרקט. פרקטים נפוצים בנויים משכבות, והיה אם זה זן פרקט עץ שופע ויחד עם זהשל נסורת ודבקים. ככל שהפרקט עבה בהרבה ככה הינו ייחשב לפרקט איכותי יותר. לרוב מדובר על אודות עובי של בין 8 מילימטר ל15 מ"מ.

שלוש, עמידות בפני מים. סוג פרקט הינו במהותו של עניין עץ (אלא והוא הינו זן פרקט ניילון שמסועף נסורת ומכובה כיסוי סינטטי), עקב כך הוא רצוי להימצא עמיד אל מול מים. בשביל שאינו ייפגע, נדרש בכלל לא דווקא פרקט שיהיה עמיד ממים אלא אף טיפול נבון בחפץ. למעשה, ייבוש פשוט יחד עם המים ש שופכים או אולי נשפכים אודותיו.

בנוסף, בידוד זן הפרקט. פרקטים שונים מיועדים להיות מגבילים מחום וקור, וגם מרעשים (רעשי צעידה). הבידוד נוצר באמצעות בניית ספוג מתחת לליבה השייכת לפרקט. מהות הבידוד מתקבל לפיעובי הספוג של הפרקט. העובי המומלץ נע בקרב מילימטראחד ל-3 מילימטר.

ארבע הנ"ל יקבעו האם כן מדובר כאן בפרקט בעל איכות, שיחזיק מעמד זמן רב וישרת את כולם נאמנה. ודאי שלנקודות הנ"ל, רצוי להוסיף את אותו העיצוב של סוג הפרקט וצבעו. לאחר שתקבלו את אותם כמעט כל הפרטים והתשובות, יהיה בידכם להחליט איזה סוג פרקט הינכם רוכשים, למוסד או שמא למשרד שלנו.

ודאי שנותרת השאלה איך מתבצע ניקוי פרקטים. שלב הנ"ל ייעשה על ידיי עסק שמתמחה בענין זה, כדאי מאוד לבדוק יחד עם חברת פרקטים שונים איך עושים ללא לפגום בפרקט, בכלל לא משנה אם זה בהחלט פרקט עץ או לחילופין דגם פרקט נוסף.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רותם יונה


 


מאמרים נוספים מאת רותם יונה
 
הכל אודות סורגים לבית
14/03/12 | שיפוצים
מסגר הינם ככל הנראה אנשי מקצוע שמייצרים תשתיות, חפצים וכלים בידי גיזום, עיקום ושינוי דרכי מתכות חזקה. מסגריות מייצרות על פי רוב תשתיות כמו למשל גדרות ושערים, כלי פעולה, חפצי נוי כלי נשק וכו'. ראשית עיסוקו השייך ל המסגר הוא נפח (העוסק בעיבוד השייך ל ברזל על ידי חימום מתכות לרעיון חידוש אמנות, יצירת חומרים וכדו'). מסגריות הינן במרבית המקרים חברות לא גדולות שמתעסקות בעבודת מתכת, חברות סורגים להבחין מחזיקות מגוון גדול השייך למסגרים. קיימים הרבה סוגים שונים של תפקידים לעוסקים במסגרייה, עובדים האחראיי

נגריות - הכל אודגות נגרים למטבח ולבית
14/03/12 | ריהוט
נגרים נותנים כיום מבחר עצום ורב אודות שירותים ומוצרים שונים, כבר החל בתכנונים בולטים כמו מטבחים שלמים או אולי ריצוף בעץ וכלה בעבודת דקורציה ואומנות קטנות. בפסקאות המוצגות בהמשך נציג כמה מאותם פרוייקטים של נגרים, המחירים של כאלו השירותים, העובדות שכדאי לברר לפני שרוכשים אי אילו מה שירותים אלו, ועוד. ארונות

מנעולן - הכל אודות מנעולנים
מנעולן אומנם אין הוא מצוי בקרב מחזיקי העסק השכיחים במיוחד ברשימת הבקשות ששייכים למשקים פרטיים, אמנם הדחיפות של עבודת מנעולן מוסמך בזמן שעולה בם צורך הנה מיידית במעלה. בפסקאות המוצגות נציג מגוון נתונים נחוצים בם רצוי להתחשב עוד בטרם שמבקשים לשכור את כל שירותיו השייך למנעולן, כולל אישורים נדרשים, שווי שירות וזמני עבודה.

מיזוג אוויר - על התקנת מזגנים
13/03/12 | שיפוצים
במאמר זה תוכלו למצוא מידע רב על התקנת מזגנים בישראל

דודי שמש - מהתקנה ועד תיקון
13/03/12 | שיפוצים
הכל אודות התקנת דודי שמש ותיקונם

על לימודי גינון
13/03/12 | גינון
במאמר זה תוכלו לקרוא הכל אודות לימודי גינון

טכנאי מחשבים - הכל אודות תיקון מחשבים
במאמר זה תקבלו את כל המידע על תיקון מחשבים בבית או במעבדה

על מורי נהיגה ולימודי נהיגה
11/03/12 | רכב
כיצד בוחרים מורה נהיגה? כנסו כאן ותגלו

על אלומיניום לבית
במאמר זה תוכלו לקרוא על אלומיניום לבית מדלתות ועד חלונות ותריסים

על פרקטים לבית
11/03/12 | שיפוצים
במאמר זה תוכלו לקרוא הכל על פרקטים לבית
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI