דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר טכנאי מחשבים - הכל אודות תיקון מחשבים
טכנאי מחשבים - הכל אודות תיקון מחשבים
רותם יונה 12/03/12 |  צפיות: 3477

עד לפני זמן, במידה והמחשב שבבעלותנו התקלקל, נדרשנו לקחת את המחשב היישר אל מעבדת השכלולים הקבועה, להשאיר את הדבר במעבדה ולחכות עד שטכנאי המחשבים יסיימו לטפל בנכס. בימינו לשמחתנו, קיימות עבורנו אופציות שונות מלבד תיקון מחשבים במעבדה מחוץ לבית מגורים.

המחשב כיום, משרת אותכם במשך שעות היממה לשורה השייכת לצרכים, הן כדלקמן עסקיים והן אישיים. זה יכול להימצא לצורכי בידור, הנ"ל יכול להיות לצורכי חיפוש ידע, לצורכי בניית קשרים אישיים וכמובן לצורכי דרך התנהלות ולימודים. מכאן שהצורך שבבעלותנו במחשב אך ורק גדל יחד עם הזמן. בכל מצוקה קטנה יותר שצצה במחשב עלולה לפגוע ביכולת של העסק לעבוד בדרך או לחילופין או לקיים שגרת פעילות רגילה.

מאחר ובנוסף גם לקחת רק את המחשב הביתי למעבדה יכול לקחת זמן ניכר ולשנות אחר שגרת יומנו, אזי שהתפתחו אפשרויות מגוונות בעזרתן אנחנו יוכלו לטפל במחשב של העסק, בלי שנאלץ לשאת אותו למעבדה. הדרך הבטוחה הראשונה והמוכרת זו, הזמנת טכנאי מחשבים אליכם הביתה. בזמן שמדובר בתקלת תוכנה, אזי שיעיל בהרבה לצלצל אל טכנאי הביתה שיבדוק בבעיה בעזרת תוכנות שונות וידע רב שיש לו.

באזורים דרך התנהלות רבים ומגוונים, נהוג להזעיק טכנאי מחשבים, אין זה משנה במידה ולשם תיקון מחשב נייח או לחילופין תיקון מחשבים ניידים אף במידה שמדובר בבעיות חומרה. זאת ע''מ לחסוך מאנשי העבודה רק את הטרחה בלגשת רק אל המעבדה ולחכות שהמחשב יהיה מוכן. למרות זאת מומלץ להגיד, שעוד לא קצת בתי ביזנס בולטים, מחזיקים מעבדות מחשבים פנימיות שמשרתות רק את אותו המוסד.

דרך טובה שנוצרה בעידן האחרון, הוא למעשה סיוע און ליין. מדובר בהיצע טכנאי מחשבים או אולי שירות טכני של תוכנה וחומרה אלו ואחרות, שמשרתים את אותם הקליינטים שיש ברשותם באמצעות הטלפון. טיפול הנ"ל ניתן לביצוע והיה אם המחשב האישי אכן עובד והתקלה ניתנת לפתרון בעזרת פירוט טלפוני. בלא מעט מקרים משתמשים רבים בתוכנות שליטה, ושמאפשרות לאנשים אלו להשתלט למעשה על המחשב הביתי הבעייתי, ככה בגדול בדרך כלל מטפלים במקרה מבלי לגעת במחשב כלל. כזה, אנחנו מדברים באופן בלעדי בשיבושי תוכנה.

למרות כל זה, מומלץ לציין, מעבדת מחשבים הינה בעצם עדיין האתר הטוב ביותר להחזקה במחשבים. במקום זה קיימים לטכנאי את כל כל הציוד הנדרש לו לתפעול במחשב, ישנה לאדם את הדרך לאמת את המחשב בשקט ובסבלנות וכמו כן, הוא לא צריך להטריח אחר עצמו לבתי הקליינטים המגוונים. אומנם עבור הלקוחות זו טירחה ממש לא קטנה יותר, אבל במקרה שתיקון בביתנו, או אולי תיקון און ליין בכלל לא עוזר לטפל במרבית בעיה, כיוון לעיתים נדרש זיהוי השייכת לתקלה קודם על כן ורק לאחר מכן מתאפשר תיקון של הנזק. סיטואציה הנ"ל כדאית יותר שתיעשה במעבדה, במעבדה קיימים מרבית הכלים וממש לא בביתו, שמה הכלים השייכים לטכנאי הנם מוגבלים. ושוב ממש לא משנה אם אנחנו מדברים בתיקון מחשבים נייחים או תיקון מחשב נייד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רותם יונה


 


מאמרים נוספים מאת רותם יונה
 
הכל אודות סורגים לבית
14/03/12 | שיפוצים
מסגר הינם ככל הנראה אנשי מקצוע שמייצרים תשתיות, חפצים וכלים בידי גיזום, עיקום ושינוי דרכי מתכות חזקה. מסגריות מייצרות על פי רוב תשתיות כמו למשל גדרות ושערים, כלי פעולה, חפצי נוי כלי נשק וכו'. ראשית עיסוקו השייך ל המסגר הוא נפח (העוסק בעיבוד השייך ל ברזל על ידי חימום מתכות לרעיון חידוש אמנות, יצירת חומרים וכדו'). מסגריות הינן במרבית המקרים חברות לא גדולות שמתעסקות בעבודת מתכת, חברות סורגים להבחין מחזיקות מגוון גדול השייך למסגרים. קיימים הרבה סוגים שונים של תפקידים לעוסקים במסגרייה, עובדים האחראיי

נגריות - הכל אודגות נגרים למטבח ולבית
14/03/12 | ריהוט
נגרים נותנים כיום מבחר עצום ורב אודות שירותים ומוצרים שונים, כבר החל בתכנונים בולטים כמו מטבחים שלמים או אולי ריצוף בעץ וכלה בעבודת דקורציה ואומנות קטנות. בפסקאות המוצגות בהמשך נציג כמה מאותם פרוייקטים של נגרים, המחירים של כאלו השירותים, העובדות שכדאי לברר לפני שרוכשים אי אילו מה שירותים אלו, ועוד. ארונות

מנעולן - הכל אודות מנעולנים
מנעולן אומנם אין הוא מצוי בקרב מחזיקי העסק השכיחים במיוחד ברשימת הבקשות ששייכים למשקים פרטיים, אמנם הדחיפות של עבודת מנעולן מוסמך בזמן שעולה בם צורך הנה מיידית במעלה. בפסקאות המוצגות נציג מגוון נתונים נחוצים בם רצוי להתחשב עוד בטרם שמבקשים לשכור את כל שירותיו השייך למנעולן, כולל אישורים נדרשים, שווי שירות וזמני עבודה.

מיזוג אוויר - על התקנת מזגנים
13/03/12 | שיפוצים
במאמר זה תוכלו למצוא מידע רב על התקנת מזגנים בישראל

דודי שמש - מהתקנה ועד תיקון
13/03/12 | שיפוצים
הכל אודות התקנת דודי שמש ותיקונם

על לימודי גינון
13/03/12 | גינון
במאמר זה תוכלו לקרוא הכל אודות לימודי גינון

טכנאי מחשבים - הכל אודות תיקון מחשבים
במאמר זה תקבלו את כל המידע על תיקון מחשבים בבית או במעבדה

על מורי נהיגה ולימודי נהיגה
11/03/12 | רכב
כיצד בוחרים מורה נהיגה? כנסו כאן ותגלו

על אלומיניום לבית
במאמר זה תוכלו לקרוא על אלומיניום לבית מדלתות ועד חלונות ותריסים

על פרקטים לבית
11/03/12 | שיפוצים
במאמר זה תוכלו לקרוא הכל על פרקטים לבית
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI