דף הבית בניין ואחזקה ריהוט נגריות - הכל אודגות נגרים למטבח ולבית
נגריות - הכל אודגות נגרים למטבח ולבית
רותם יונה 14/03/12 |  צפיות: 2910

נגרים נותנים כיום מבחר עצום ורב אודות שירותים ומוצרים שונים, כבר החל בתכנונים בולטים כמו מטבחים שלמים או אולי ריצוף בעץ וכלה בעבודת דקורציה ואומנות קטנות. בפסקאות המוצגות בהמשך נציג כמה מאותם פרוייקטים של נגרים, המחירים של כאלו השירותים, העובדות שכדאי לברר לפני שרוכשים אי אילו מה שירותים אלו, ועוד. ארונות

אחד מסוגים של הרכישות הרצויים ביותר. נגרים יהיה בידם לייצר תוצאה הרבה יותר בעלת רמה ומתאימה אישית מכל יצור רחב (אפילו בבדיקה אל מול לארונות מודולריים ששייכות ל חברות רהיטים לדוגמת "איקאה" או "אייס קנה ובנה") מה שבהחלט יהיה מסוגל להוות יתרון חשוב אם מדובר על חללים מסויימים וניצול באופן מרבי מטעם האיזור העומד אצלכם בשיטה אסטטית ומותאמת עיצובית. בניית ארון רחב (250X40X200) עשוי לעלות שבין 6-25 אלף כאשר אנחנו מדברים על גם על עבודתם של נגרים ספציפית. הגורם להפרש הרחב בעלויות הינה קודם כל בסוג המשאבים (בניה מעץ מושלם תסוכם פי שתים ממקבילות זמינות מראש כגון עץ שבבים או אולי עץ סנדביץ'), ופחות מכך בכמות המלאכה, המורכבות, והביקוש של כאלה נגרים. הצעת מחיר כזו כוללת בה אפילו ארגון פרטני בשיתוף עם הקליינט, העדפת הצבע, ובקשות ייחודיות ממש כמו דלתות זכוכית, פרזול וכדומה. נחוץ הכי הרבה לוודא פרק זמן אספקה, ולציין אודותיו במדוייק בתנאי הקניה. בנוסף לכך ראוי להתנות לא פחות חלק מן המחיר בתום האספקה. לבסוף, התעקשו לקבל אסמכתת יצרן מינימום שנה אחרי הייצור. המחיר חייב להתייחס להפקה כולה, אולם על פי רוב אינו מקיף תמחור הובלה והרכבה (300-500 שקלים חדשים נלווים), יותר איכותי ולא יקר מאשר אצל חברות רהיטים גדולות.

שולחנות ופינות מזון

עכשיו אנחנו מדברים על אודות סט השייך לחומרים מגוונים (מדי פעם השולחן וכיסאות מיוחדים). מפני שכך, הביצוע קשה יותר, ויכולה לעלות בין 7-30 אלף ש"ח, שוב, תלוי בפרמטרים המגוונים שפירטנו לפניכם בנושא יצירת הארונות. נגרים שונים באים במחשבות עיצוביות אחרות, וחשוב מכך, נגרים רבים מתעסקים בשיטות בנייה שונות. בגלל שבמצב בדבר כיסאות יכול להיות ותרצו לכלול הפקת ריפוד, חשוב לבדוק שאותם נגרים שרציתם לעשיית עבודות העץ, איכותיים כך גם בעבודת ריפוד, ובמקרה השונה לשלוח אחר הריפוד לרפד בעל ידע. יחד עם זאת בדקו כי בנגריה מתרחשת התשתית המתקדמת לקיום פרוייקט ריפוד בדרך מעולה, ממש ללא תקלה לחלקי העץ או שמא הבד עצמו. חיוני להבין ששולחנות, במיוחד שולחנות מזון, פתוחים להרבה לחצים שונים ומשונים. מגורם זה מומלץ מאוד לשקול כיסוי זכוכית גם על השולחן, כדי לשמור על העץ, סוג חומר רגיל ורגיש, מפני נזקים שונים, בייחוד כתמי חום (בשל מהנחת כלים חמים ממש על גבי השולחן) או כתמי חומצה (בייחוד מלח לימון).

דלתות

אפי' שהתחום קיבל פופולאריות קטנה במדינה, נגרים בבקשה ספציפית הם בוודאי פתרון איכותי לייצור דלת (כניסה או אולי פנימית) לא רגילה ומעוצבת. מחיר הביצוע, שמקיף בדרך כלל בניית דלת הבית עצמה או שמא הדבקה למעשה על דלת משוריינת (בהתרחשות ששייכת ל דלתות כניסה) משתנה בין 2-5 אלף שקלים, והתמורה העיצובית ללא ספק שווה כל גרוש מאותה ההשקעה.

ישנו בוודאי את כל הענף של נגריות מטבחים נהיו למומחיות מפני עצמה, במיוחד לרגל העובדה החשובה שבניית מטבחים הינה בעצם בניית הנגרות המתאימה אישית השכיחה מבין כולן במדינה שלנו. נגריות מטבחים יבקשו למעשה על פעולתן אלפי ואפילו עד מאות אלפי ש"ח, מותנה בגודל המטבח ובזן העץ.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רותם יונה


 


מאמרים נוספים מאת רותם יונה
 
הכל אודות סורגים לבית
14/03/12 | שיפוצים
מסגר הינם ככל הנראה אנשי מקצוע שמייצרים תשתיות, חפצים וכלים בידי גיזום, עיקום ושינוי דרכי מתכות חזקה. מסגריות מייצרות על פי רוב תשתיות כמו למשל גדרות ושערים, כלי פעולה, חפצי נוי כלי נשק וכו'. ראשית עיסוקו השייך ל המסגר הוא נפח (העוסק בעיבוד השייך ל ברזל על ידי חימום מתכות לרעיון חידוש אמנות, יצירת חומרים וכדו'). מסגריות הינן במרבית המקרים חברות לא גדולות שמתעסקות בעבודת מתכת, חברות סורגים להבחין מחזיקות מגוון גדול השייך למסגרים. קיימים הרבה סוגים שונים של תפקידים לעוסקים במסגרייה, עובדים האחראיי

נגריות - הכל אודגות נגרים למטבח ולבית
14/03/12 | ריהוט
נגרים נותנים כיום מבחר עצום ורב אודות שירותים ומוצרים שונים, כבר החל בתכנונים בולטים כמו מטבחים שלמים או אולי ריצוף בעץ וכלה בעבודת דקורציה ואומנות קטנות. בפסקאות המוצגות בהמשך נציג כמה מאותם פרוייקטים של נגרים, המחירים של כאלו השירותים, העובדות שכדאי לברר לפני שרוכשים אי אילו מה שירותים אלו, ועוד. ארונות

מנעולן - הכל אודות מנעולנים
מנעולן אומנם אין הוא מצוי בקרב מחזיקי העסק השכיחים במיוחד ברשימת הבקשות ששייכים למשקים פרטיים, אמנם הדחיפות של עבודת מנעולן מוסמך בזמן שעולה בם צורך הנה מיידית במעלה. בפסקאות המוצגות נציג מגוון נתונים נחוצים בם רצוי להתחשב עוד בטרם שמבקשים לשכור את כל שירותיו השייך למנעולן, כולל אישורים נדרשים, שווי שירות וזמני עבודה.

מיזוג אוויר - על התקנת מזגנים
13/03/12 | שיפוצים
במאמר זה תוכלו למצוא מידע רב על התקנת מזגנים בישראל

דודי שמש - מהתקנה ועד תיקון
13/03/12 | שיפוצים
הכל אודות התקנת דודי שמש ותיקונם

על לימודי גינון
13/03/12 | גינון
במאמר זה תוכלו לקרוא הכל אודות לימודי גינון

טכנאי מחשבים - הכל אודות תיקון מחשבים
במאמר זה תקבלו את כל המידע על תיקון מחשבים בבית או במעבדה

על מורי נהיגה ולימודי נהיגה
11/03/12 | רכב
כיצד בוחרים מורה נהיגה? כנסו כאן ותגלו

על אלומיניום לבית
במאמר זה תוכלו לקרוא על אלומיניום לבית מדלתות ועד חלונות ותריסים

על פרקטים לבית
11/03/12 | שיפוצים
במאמר זה תוכלו לקרוא הכל על פרקטים לבית
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI