דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר מנעולן - הכל אודות מנעולנים
מנעולן - הכל אודות מנעולנים
רותם יונה 14/03/12 |  צפיות: 3073

מנעולן אומנם אין הוא מצוי בקרב מחזיקי העסק השכיחים במיוחד ברשימת הבקשות ששייכים למשקים פרטיים, אמנם הדחיפות של עבודת מנעולן מוסמך בזמן שעולה בם צורך הנה מיידית במעלה. בפסקאות המוצגות נציג מגוון נתונים נחוצים בם רצוי להתחשב עוד בטרם שמבקשים לשכור את כל שירותיו השייך למנעולן, כולל אישורים נדרשים, שווי שירות וזמני עבודה.

זהותו בדבר איש המקצוע, או אולי מה שבין מנעולן לפורץ מנעולים

אכן, מספר לא מבוטל של חששות פוקדים לא מעטים מן הציבור בארץ בעת שצץ הצורך בהזמנת מנעולן, יחד עם זאת מנעולן נכס או שמא מנעולן רכב באופן מיוחד בגלל הדאגה שאותו איש עסק מוכשר שהצליח להשתלט על אבטחת חלל המגורים בנוכחותכם, ממש לא יעמוד בפיתוי ויתגבר אודותיה פעם נוספת שלא לידכם. בכל זאת חששות אלה מקובלים, אבל מדי פעם כמעט ואין הנם מוצדקים ביותר. משטרת מדינתנו מאפשרת פיקוח קבוע על עבודתם ששייכים ל מנעולנים, מכיל רישום על כל המנעולנים העושים שימוש באזור והדרישה לציין תעודת יושר השוללת מכל וכל מעורבות בפעילות עבריינית ומחודשת פעם לשנה.

אמנם שוויה בדבר תכולת הבית שלך גדולה ברוב המקרים מעליות עיסוקו בדבר המנעולן (300-1000 שקלים) אך הריסק הגבוה שבשלילת הפרנסה העתידית בסיטואציה השייכת לכישלון אמור לעצור אף מהחמדנים שבאנשי העסוק מלנסות אחר מזלם בפריצה שלא חוקית. רק את כל הטיעונים האלו יתאפשר לכם ורצוי לחזק על-ידי דרישת הצגת תעודת מנעולן בתוקף ממשטרת מדינת ישראל מכל בעל מקצוע שביקשתם לממש פעולת בניית מנעולים, כניסה לא מאושרת, או לחילופין בכל נגיעה במערכת ההגנה והאבטחה ששייכים לדירתכם.

זהותו של הלקוח, או אולי מה בקרב קונה לפורץ

בהתאם לפחדים שרשמנו לעיל, מובנת גם הבקשה של משטרת ארץ ישראל מן המנעולנים ליטול הוכחה לגבי זהותו השייכת למזמין. האסמכתא הטובה מבין כולן וההגיונית ביותר הינה תעודת זהות (או שמא כמעט כל אסמכתא מזהה מקורית נוספת, כולל רשיון נהיגה או דרכון בתוקף) בתוכה רשומה הכתובת המדוברת. והיה אם ואנחנו מדברים בדבר חדירת מכונית, הבקשה זו אסמכתת בעלות בדבר המכונית או לחילופין פוליסת ביטוחים בדבר המכונית על השם שלכם. במידה וממש אין עימכם תעודה שתתקבל על הצדדים, מנעולן צריך בהתאם חוק חדש לגלות את האמת את זהותכם עם אדם מן השכנים שלא לידכם, וגם למצוא הוכחה חד משמעית לבעלות המעון אחרי פתיחתו (אותו ההליך מאושר בנושא חדירת רכבים). במידה ויתכן שאף יחיד מאלה לא הצליח, צריך המנעולן להמתין להגעתו של שוטר.

זמן הפרויקט ושכרה

עבודתו השייכת למנעולן ולא חשוב האם מדובר כאן במנעולן עסק או אולי
מנעולן רכב, נמשכת בין חמש עשר דקות (במקרה של מנעולים בסיסיים ממש בלי אמצעי הגנה רבות) ועד ל 30 דקות והרבה יותר (במידה ודרשתם בעיקר באבטחת המעון). זמן העשייה מותנה כמובן כך גם בכושרו המקצועי והידע השייך לאותו מנעולן. ברוב המקרים השכר השייך למנעולן מותנה בדרך הפעילות ובעצם תוך כדי הזמן שצריך, ונע בדרך כלל 200-300 שקלים חדשים אם וכאשר והקריאה היא בעצם בשעות הפעילות הסטנדרטיות ועד 1000 שקלים חדשים והיה אם ואנחנו מדברים על על אודות מלאכה מסובכת, בשעות לא רגילות ובמקום מרוחק. האף שלפעמים מנעולן לא יותיר פגיעה לא הפיכה למנגנון הנעילה, במקרים חמורים ספציפיים ממש אין מנוס מפני הקמה מחדש של המנגנון כולו כעבור הפריצה.

-->


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רותם יונה


 


מאמרים נוספים מאת רותם יונה
 
הכל אודות סורגים לבית
14/03/12 | שיפוצים
מסגר הינם ככל הנראה אנשי מקצוע שמייצרים תשתיות, חפצים וכלים בידי גיזום, עיקום ושינוי דרכי מתכות חזקה. מסגריות מייצרות על פי רוב תשתיות כמו למשל גדרות ושערים, כלי פעולה, חפצי נוי כלי נשק וכו'. ראשית עיסוקו השייך ל המסגר הוא נפח (העוסק בעיבוד השייך ל ברזל על ידי חימום מתכות לרעיון חידוש אמנות, יצירת חומרים וכדו'). מסגריות הינן במרבית המקרים חברות לא גדולות שמתעסקות בעבודת מתכת, חברות סורגים להבחין מחזיקות מגוון גדול השייך למסגרים. קיימים הרבה סוגים שונים של תפקידים לעוסקים במסגרייה, עובדים האחראיי

נגריות - הכל אודגות נגרים למטבח ולבית
14/03/12 | ריהוט
נגרים נותנים כיום מבחר עצום ורב אודות שירותים ומוצרים שונים, כבר החל בתכנונים בולטים כמו מטבחים שלמים או אולי ריצוף בעץ וכלה בעבודת דקורציה ואומנות קטנות. בפסקאות המוצגות בהמשך נציג כמה מאותם פרוייקטים של נגרים, המחירים של כאלו השירותים, העובדות שכדאי לברר לפני שרוכשים אי אילו מה שירותים אלו, ועוד. ארונות

מנעולן - הכל אודות מנעולנים
מנעולן אומנם אין הוא מצוי בקרב מחזיקי העסק השכיחים במיוחד ברשימת הבקשות ששייכים למשקים פרטיים, אמנם הדחיפות של עבודת מנעולן מוסמך בזמן שעולה בם צורך הנה מיידית במעלה. בפסקאות המוצגות נציג מגוון נתונים נחוצים בם רצוי להתחשב עוד בטרם שמבקשים לשכור את כל שירותיו השייך למנעולן, כולל אישורים נדרשים, שווי שירות וזמני עבודה.

מיזוג אוויר - על התקנת מזגנים
13/03/12 | שיפוצים
במאמר זה תוכלו למצוא מידע רב על התקנת מזגנים בישראל

דודי שמש - מהתקנה ועד תיקון
13/03/12 | שיפוצים
הכל אודות התקנת דודי שמש ותיקונם

על לימודי גינון
13/03/12 | גינון
במאמר זה תוכלו לקרוא הכל אודות לימודי גינון

טכנאי מחשבים - הכל אודות תיקון מחשבים
במאמר זה תקבלו את כל המידע על תיקון מחשבים בבית או במעבדה

על מורי נהיגה ולימודי נהיגה
11/03/12 | רכב
כיצד בוחרים מורה נהיגה? כנסו כאן ותגלו

על אלומיניום לבית
במאמר זה תוכלו לקרוא על אלומיניום לבית מדלתות ועד חלונות ותריסים

על פרקטים לבית
11/03/12 | שיפוצים
במאמר זה תוכלו לקרוא הכל על פרקטים לבית
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI