דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים מיזוג אוויר - על התקנת מזגנים
מיזוג אוויר - על התקנת מזגנים
רותם יונה 13/03/12 |  צפיות: 2992

טכנאי מזגנים נחוץ לא רק רק לתהליך ההתקנה ששייך למזגנים דנדשים, אלא גם לצורך תחזוק רוטיני ושדרוגים בחיי קירור הקיימים. בשורות המוצגות בהמשך נציג מחירון כמו של פעולת טכנאי מזגנים, למה צריך לשים לב במידה ומזמינים טכנאי מזגנים וכו'. טכנאי מזגנים ששייך לחברות מזגנים הענקיות

השלב הראשוני, לפני שניגשים לשירותי טכנאי מזגנים, הוא למעשה לברר כיצד במקרה מתרחשת אחריות למוצרכם. אין זה אנחנו מדברים על בלבד בדרך משמעותית מאוד לחסוך בכסף. בהרבה פעמים האחריות כוללת הגעת טכנאי מזגנים מנוסה מטעם החברה עד בתינו. אותו טכנאי מתעמק באופן בלעדי במבחר המזגנים השייכים ל העסק, ולכן מתמצא בצורה משמעותית יותר בבעיות האופייניות למערכת המיזוג מוגדרת שלך. מלבד זאת, החלקים שבהם מתבססים טכנאי מזגנים בחסותם של העסקים הם חלקים אוריגינליים בדיוק (בצורה אמיתי למדי), ועל כן איכותם כמעט ודאית.

חברות מזגנים הרבות במדינת ישראל (מיובאות ומיוצרות), ביניהם LG, אלקטרה ורבות שונות, משווקות מגוון חבילות אחריות ושירותים בקניית מוצריהן. עתה אחריות הינה בין שנה אחת אחד בלבד לפחות לבין 3-7, ועד לו 10 שנים. היקף האחריות נמשך שבין בעיה לתקלות יצור בלבד (מתכוונים שכל תקלה שמופיעה כתוצאה משימוש כלי עזר אחרי רכישתו בכלל לא מכוסה על-ידיהאחריות), באמצעות אחריות מגוונת (הכולל נזקי השתמשות רגיל, אך לא מקיף השחתה אמיתי, השתמשות בכלל לא בצורה נכונה ותקלה מכוון), ועד תוכניות אחריות מורכבות המקיפות שירות שכלולים מושלם בשביל עפ"י רוב כל סגנון מסוים של בדבר פגיעות שאפשר להעלות למעשה על הדעת.

טכנאי מזגנים אישי

כפי שרגיל במרבית בעיות, מומלץ לפני כל דבר אחר לאבחן את מקור הנזק. אם וכאשר ומגורם כלשהו (לדוגמא עקב ביקורת של טכנאי מטעם האחריות) אנו יודעים בדיוק אחר גורם הפגיעה, נכון בעיקר לדרוש הצעות מחיר ספציפית לטיפול הנזק אפילו בטלפון, ולא להענות לדברים כמו "קודם כל חייב לפנות לביקור (בתשלום כמובן) ורק אחר כך אפשרי לדעת.

יחד עם זה, אם וכאשר וגורם הנזק אין ברורה לחלוטין, נחוץ להתחיל מביקור בדיקה השייכת לטכנאי מזגנים ראשי, שערכו (חוץ מ דרישות קריטיות בשעות הערב, סופשים וכדומה) משתנה בדרך כלל 200-300 שקלים. בתום בדק הבית חשוב מאוד לבקש פירוט כולל (כדאי לרשום והיה אם ומופיעים מונחים מקצועיים) אודות טיב התקלה, ובנוסף הצעת מחיר בכתב בעבור עלויות תיקון ההחלקה (כולל חלקים ועבודה). המלצתנו הכדאית הינה ממש לא להסכים לדרישות כמו "במידה ו הייתי ממיר מעכשיו זה מבחינת המחיר הוא זול יותר, וממש לא תיאלצו לשלם לצורך הביקור" וכדומה, כי אם להשוות תשלומים באופן עצמאית שבין מגוון טכנאי מזגנים נוספים (על אף ש ללא כל ספק מקובל שהטכנאי שבדק את אותה התקלה ינמיך את תמחור הביקור ההתחלתי אם וכאשר והוא הוא שיעשה את אותו השיפוץ) כמו כן לברר אצל מספר חברות מזגנים לבדוק אחר העלויות.

מומלץ להגיד, התקנת מזגנים כן נמצאת במחיר ששייך לקניית מזגן על פי רוב. מסיבה זו לא צריך להשוות סכומים, אלא אם כן הינכם מעוניינים לבנות אחר המזגן לבדם. התקנת מזגנים מתבצעת בדרך כלל, מספר ימים בגמר קנייתהמזגן ע"י טכנאי ששייך לעסק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רותם יונה


 


מאמרים נוספים מאת רותם יונה
 
הכל אודות סורגים לבית
14/03/12 | שיפוצים
מסגר הינם ככל הנראה אנשי מקצוע שמייצרים תשתיות, חפצים וכלים בידי גיזום, עיקום ושינוי דרכי מתכות חזקה. מסגריות מייצרות על פי רוב תשתיות כמו למשל גדרות ושערים, כלי פעולה, חפצי נוי כלי נשק וכו'. ראשית עיסוקו השייך ל המסגר הוא נפח (העוסק בעיבוד השייך ל ברזל על ידי חימום מתכות לרעיון חידוש אמנות, יצירת חומרים וכדו'). מסגריות הינן במרבית המקרים חברות לא גדולות שמתעסקות בעבודת מתכת, חברות סורגים להבחין מחזיקות מגוון גדול השייך למסגרים. קיימים הרבה סוגים שונים של תפקידים לעוסקים במסגרייה, עובדים האחראיי

נגריות - הכל אודגות נגרים למטבח ולבית
14/03/12 | ריהוט
נגרים נותנים כיום מבחר עצום ורב אודות שירותים ומוצרים שונים, כבר החל בתכנונים בולטים כמו מטבחים שלמים או אולי ריצוף בעץ וכלה בעבודת דקורציה ואומנות קטנות. בפסקאות המוצגות בהמשך נציג כמה מאותם פרוייקטים של נגרים, המחירים של כאלו השירותים, העובדות שכדאי לברר לפני שרוכשים אי אילו מה שירותים אלו, ועוד. ארונות

מנעולן - הכל אודות מנעולנים
מנעולן אומנם אין הוא מצוי בקרב מחזיקי העסק השכיחים במיוחד ברשימת הבקשות ששייכים למשקים פרטיים, אמנם הדחיפות של עבודת מנעולן מוסמך בזמן שעולה בם צורך הנה מיידית במעלה. בפסקאות המוצגות נציג מגוון נתונים נחוצים בם רצוי להתחשב עוד בטרם שמבקשים לשכור את כל שירותיו השייך למנעולן, כולל אישורים נדרשים, שווי שירות וזמני עבודה.

מיזוג אוויר - על התקנת מזגנים
13/03/12 | שיפוצים
במאמר זה תוכלו למצוא מידע רב על התקנת מזגנים בישראל

דודי שמש - מהתקנה ועד תיקון
13/03/12 | שיפוצים
הכל אודות התקנת דודי שמש ותיקונם

על לימודי גינון
13/03/12 | גינון
במאמר זה תוכלו לקרוא הכל אודות לימודי גינון

טכנאי מחשבים - הכל אודות תיקון מחשבים
במאמר זה תקבלו את כל המידע על תיקון מחשבים בבית או במעבדה

על מורי נהיגה ולימודי נהיגה
11/03/12 | רכב
כיצד בוחרים מורה נהיגה? כנסו כאן ותגלו

על אלומיניום לבית
במאמר זה תוכלו לקרוא על אלומיניום לבית מדלתות ועד חלונות ותריסים

על פרקטים לבית
11/03/12 | שיפוצים
במאמר זה תוכלו לקרוא הכל על פרקטים לבית
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI