דף הבית עסקים ייעוץ עסקי צריכים רואה חשבון?
צריכים רואה חשבון?
דפנה לוטן 31/03/12 |  צפיות: 2271

מהי נוסחת הקסם להצלחה בעסקים והאם בכלל יש כזה דבר?.

לא תמצאו מישהו שלא רוצה לפתוח עסק מצליח, ועם השילוב של כריזמה, ניסיון עסקי, הבנה של התחום, רעיון מוצלח וקצת מזל, החלום להקים חברה עצמאית ומצליחה עשוי במהירות להפוך למציאות.

אם אתם רוצים לגרום לתוצאות שירצו אתכם, ודאי שצריך להשקיע מאמץ. אם אתם זוממים על לראות תועלת מסוימת מהעסק שבניתם, מומלץ שיהיה לכם ניהול כספי נכון.

אבל מה עם הניהול הפיננסי? כל אחד לייסד עסק מוכרח להכיר בחשיבות רואה החשבון לקיום החברה; מעבר לחישוב השכר וגובה התשלומים שיש להעביר למסים, או עריכת דוחות למס הכנסה, כל רו''ח יכול לשמש כיועץ מס לשיפור ההתנהלות הכספית, לעזור להבין מהן הנקודות הבעייתיות של החברה שלכם וכיצד מומלץ לחזק אותן, ובנוסף, לתרום מנסיונו בהליכי הקמת עסק עצמאי מפרספקטיבה חשבונאית ועסקית.

מהן הסיבות שבגללן אתם צריכים רואה חשבון? מעוניינים במידע על משרד רואי חשבון? המשיכו לקרוא!

הרבה מאוד בעלי עסקים מתייאשים מעומס הניירת החשבונאית, דבר שעשוי אף להתעלות על ההתנהלות היומיומית של העסק, בגלל השקעת משאבים רבים מדי עלרישום וטפסים במקום בהובלת העסק להצלחה. לפעמים חוסר ניסיון בניהול חשבונות הוא הבעיה, עניין אשר עשוי לגרום לבעיות רבות, החל בהפסדים שמהם היה ניתן להימנע וכלה בהסתבכות עם מס הכנסה ומע''מ.

רו''ח מיומן יכול להקל על החברה את ארגון העניינים הכספיים, מתוך הענקת שירות אמין ובלתי-תלוי. תכלית נוספת של השירות היא לספק עצות מקצועיות בכל הנוגע לתחומי מסים, קביעת מחירים וניהול ההוצאות לנוכח ההכנסה במטרה לשפר את רווחי החברה וצמצום של הוצאות המזומנים.

מחפשים רואה חשבון במרכז? מעוניינים לקרוא עוד על הנהלת חשבונות? בקרו באתר שלנו, שם אפשר להתוודע לכל האינפורמציה והשירותים המקצועיים בתחום. שיהיה בהצלחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפנה לוטן


 


מאמרים נוספים מאת דפנה לוטן
 
זקוקים לתיקון מקררים?
18/10/12 | שיפוצים
מחובר לחשמל ואת החלק הפנימי נקו עם מטלית לחה. את האבק שהצטבר בחלקו האחורי של המקרר יש לנקות בעדינות עם מברשת או לשאוב עם שואב אבק.

רשלנות רפואית בניתוח
ועסקית יכולה להגיע לפתרון. הכל כרוך במאמץ משותף תחת הנחיה של איש מקצוע המכוונת לפתרון משברים

תיקוני שיש בבית
18/10/12 | שיפוצים
ניסיון ומיומנות של הרצפים. לעיתים בזמן הריצוף, צצות בעיות, לדוגמא: רצפה לא ישרה, איכות לא טובה של אריחים ועוד. רצף מנוסה יכול לעלות על כל בעיה מראש, עליכם

איך להתקין מעקות אלומיניום?
18/10/12 | שיפוצים
סעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, לוחות הזמנים וגם את תנאי התשלום. חוזה שכזה ישרת אתכם במקרים

מידע על תיקון מנעולים
להזמין שירות בחינם. אם לא, מחיר עבור ביקור של פורץ מנעולים תל אביב היא עד מאתיים ש"ח, תלוי במורכבות

הזעת יתר בכפות הידיים
לנסות ולשפוט את הצלחתו של ניתוח האף ממש אחרי הורדת התחבושת, יש צורך להיות סבלניים תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תחלוף והאזור המטופל יקבל את

היכן קונים סוכך חלון?
18/10/12 | שיפוצים
מאוד לקבל 3-4 הצעות מחיר שיהיו מפורטות כולל מחירי התקנה. לעתים קרובות עדיף להשקיע

השוואת ביטוח צד ג
18/10/12 | ביטוח רכב
חוות דעת בדקו עם ידידים או מכרים קרובים, אולי להם יש מכונית בדיוק כמו שיש לכם

צריכים טכנאי מחשבים?
18/10/12 | שיפוצים
להציג לכם את עבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות נסו ללכת לפגישה עם רעיונות מוגדרים ככל האפשר לגבי המראה לו אתם שואפים להגיע ובקשו מבעל המקצוע שיציגו

ארונות דלתות הזזה
17/10/12 | ריהוט
בבית חדר ארונות? חדר ארונות הוא חלל בבית המוקדש לאחסון בגדים. אם חדר ארונות הוא יעדכם, כדאי לחפש בעל מקצוע שיעניק לכם הצעת מחיר. המחירים לחדר שכזה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI