דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר עבודה בהוואי אחרי צבא
עבודה בהוואי אחרי צבא
menu velet 04/04/12 |  צפיות: 3550
כמה משעמם בארץ... לפני כ15 שנה, בן דודי טס כדי לעבוד במזרח הרחוק במשך שנה שלמה. ההורים השתגעו מדאגות וקיוו שיחזור במהרה. אבל כשלבסוף הוא חזר, זה היה לאחר מסעות וטיולים, קניות רחבות, חוויות, והמון כסף. כמה שאני קינאתי... בהשראתו, אחרי שהשתחררתי מהצבא החלטתי לטוס גם, ועתה יכול אני להסביר לכם על מה שחוויתי בנושא עבודה בהוואי.

לעבוד ועוד.

הרווח המיוחד מעבודה בחו"ל זה שבעצם קיבלת טיול ארוך ומספק. נכון, העבודה קשה גופנית והשעות לא פשוטות, אולם עדיין,אתה מקבל חופש, סופג תרבויות שונות וחווה הרפתקאות במקומות שונים תקופה ארוכה. היתרונות רבים, מבלי שכתבתי על הסיפוק מהשכר הגבוה שמרוויחים. מעבר ליתרונות הללו, בזמן שתשהה בחצי הגלובוס השני, תוכל, אם תרצה,להתחיל בלימודים של מקצוע כלשהו, ולהתנסות בו לפני שתשוב למשק בארץ.

ומה עם עבודה בלאס וגאס? כל הפרטים בהמשך.

כל מה שנחוץ


אם רצונך הוא לעבוד בחו"ל, תיאלץ קודם כל להוציא אשרת תייר; כשכל ממשלה והתנאים שלה לאירוח אזרחים מבחוץ. לעתים, סוג הויזה הרלוונטית יתחלף לפי מטרת ביקורך, אבל לרוב, בשביל אשרת עבודה מסויימת - אתה אמוּר להצטלם לתמונות דרכון, להנפיק לעצמך דרכון ולקבוע פגישה אצל השגריר הרלוונטי. עדיף עבורך להתעדכן ע"פ השגרירות המדוברת לגבי הדרישות עבור קבלת האשרה, על כל מקרה, הנה לך כמה דברים כלליים שיוכלו לעזור בנושא:

לפעמים, את מרבית הנוהל יתאפשר לך להשלים ע"י האינטרנט. כנס מדיי פעם לאתר הרלוונטי ואולי כך תוכל לחסוך לעצמך בזמן.

היראה כמו בנאדם; כמו בדייטים, המראה החיצוני שלך הוא חשוב מאוד.

הצטייד בתמונות פספורט עדכניות. אם שכחת להביא - בחלק מהמקרים אפשר להוציא תמונות כאלו בצלמניה הנמצאת בקרבת מקום.

ודא ששמת עליך כרטיס אשראי, למקרה ו...

במה עובדים שם?


כמובן, בעולם יש הפתעות, אבל עדיין, סגנונות העבודה המוצעים לתיירים - לא רבגוניים במיוחד, ויכללו בדרך כלל מכירות ציורי שמן או הובלות. אבל עדיין, בכל עיסוק - פלוסים משלו, בהתאם למדינה ויחסי ממונים-עובדים.

מעוניין במידע נוסף בנושא?שלח פה תגובה ואציע את עזרתי על בסיס ניסיוני. שיהיה לך בכיף!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 menu velet


 


מאמרים נוספים מאת menu velet
 
רשתות ליונים מציקות
יש סיבה לחיות בסבל אם אפשר בקלות לפתור אחת ולתמיד את הבעיה? מדבירים מוסמכים מסוגלים לפתור בקלות את הבעיה, לטהר את האזור הנפגע ולבסוף לשים קץ לפולשים. לעיתים קרובות לא תצטרכו לערוך הדברה יותר מפעם אחת. מתי בדיוק חשוב לקרוא לשירות הדברה?

שולחנות משחק לאירועים משמחים
יש מאגר רחב של סופר אטרקציות שאפשר לשלב שללא ספק יתרמו רגעים קטנים של אושר לארוע שלכם. מה שכן, בכל רעיון שתבחרו משמעותי שלא תשכחו מי האורחים שלכם שיגיעו לערב שלכם ולפי זה להחליט על האטרקציות.

צילום מוצר לקטלוג
08/08/12 | צילום
מדפיסים שלט לעסק? עושים פלייר מושקע? מעוניינים לבנות אתר פרטי להצגת העסק? צלם יוכל לסייע לכם לכל המטרות הללו.

בשביל מה צריך בוסטר לרכב?
כשצעירים הופכים להורים הם גם ישר מגלים לא מעט בעיות שכמובן שבכלל לא שמעו עליהן בעבר. פתאום צריך להביא לול, אוכל מסוים, לדאוג לסורגים מיוחדים ולעשות שינוי קיצוני בהתנהגות שלנו.

אטרקציות לאירועים ושמחות
במסיבה אישית יחסית לא צריך הרבה שיקולים פיננסיים ודרישות לוגיסטיות, ולעומת זאת עוד קיימת רוח של שימחה והנאה, בסטייל של שמחות משפחתיות או ימי נישואין. תאמו את כמות האורחים עפ"י גודלו של הארוע וביחס לגודל המקום.

מעבדה לתיקון אייפון 4
כיום המציאות היא של תקופה טכנולוגית חדשה - זמן הסמארטפונים, תקופה בה הטלפון הוא הרבה מעבר לטלפון פשוט הוא מחשב אישי, הוא מצלמה, הוא שעון ולמעשה חוץ מלהדליק לנו את הדוד כבר אפשרי לנהל דרכו כמעט את הכל .

אם אתם צריכים שירותי צילום ברית או בריתה
30/07/12 | צילום
מתחתנים? עושים מסיבה גדולה? בעולם המודרני אין אפשרות שלא לקחת צוות צילום שלם לשם תיעוד את כל מה שקורה מהערב הגדול שלכם. בעתיד הכניסו את ה-DVD או עיינו באלבום התמונות וביחד תוכלו לראות את הרגעים הבלתי נשכחים.

מגנטים לאירוע המיוחד שלכם
26/07/12 | צילום
מדי פעם אנחנו שוכרים שירותי צילום בשביל לתעד תקופה מיוחדת: צילום שנתי של המשפחה למסגור ותלייה בבית, צילום של הקטנים כל כמה חודשים, צילום תקופת ההיריון ותיעוד פרק הזמן המיוחד הזה בחיים

מה היתרונות של פתרונות ענן?
אם כבר קניתם אתר אינטרנט, דאגתם לעצב אותו, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן, מחשבה וכסף - זה הרגע לדבר על אחסון אתרים.

עריכת קליפ בת מצווה מרגש
מחפשים איך לחגוג יום הולדת שונה? אירוע גדול כבד לכם? במקרים מסויימים נרצה לציין אירוע מסויים, אך מצד שני, נעדיף שלא להפיק אירוע ענק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI