דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות אולמות חתונה במרכז הארץ
אולמות חתונה במרכז הארץ
menu velet 09/04/12 |  צפיות: 2688

התארסתם? זה הזמן להתחתן! על מה אסור לוותר בחתונה? כאן מתחילים לקרוא וללמוד על כל הפרטים המשמעותיים לגבי אירועים מדהימים... בואו להתוודע אל התחום הגדול של האירועים השונים: אולמות חתונה, עיצוב ארועים ושירותי קייטרינג!

הזמנתם כבר גן אירועים לחתונה?

הפרט הראשון שצריך לעניין אתכם, הוא גן הארועים בו יתקיים הארוע. ייתכן וזה יהיה אולם ארועים, וזה גם יכול להיות בטבע. רק לאחר קבלת ההחלטה על מיקום האירוע, אפשרלהחליט על מועד האירוע, סוג החתונה ואפילו לבחור את כל הפרטים הקטנים שיעשו את האירוע לחוויה מוצלחת. אתם מוכנים לתכנן את היום הגדול?

איך לבחור אולם חתונות? חייבים אולמות חתונה במרכז?

רוב הזוגות מתלבטים במשך ימים לפני שהם מחליטים, וזאת בשל סיבות רבות. גני אירועים רבים הינם שונים בכל מיני היבטים; מספר האורחים שניתן להביא, התאורה, סגנון הגשת המזון ולבסוף המיקום הגיאוגרפי בישראל. מומלץ לדעת מבעוד מועד מה בדיוק אתם חפצים להרים, זה יסייע לכם במסע אחר האולם הרומנטי ביותר…

אחרי שמגיעים לאולם חתונה בכדי לבחון מקרוב, מומלץ לשים לב לדברים האלה: האזור נראה סטרילי ונק? האם הגודל מספיק לכל האורחים שלכם? כמה בערך ברמנים יעבדו בארוע? אף אחד לא מעריך בורקסים מהאירוע של הלילה הקודם או, למשל, מקום בלי תודעת שירות... ע"מ להימנע מפאדיחות במהלך הארוע, ודאו בזמן שאתם לא שוכחים את השאלות הגדולות!

אל תטעו בבחירה הזאת!

את היום הגדול תערכו כנראה רק פעם אחת (זו לפחות השאיפה...), מסיבה זו פה אין מקום לפאשלות. אז כיצד עושים את האירוע? רצוי לא להסכים להתפשר על פרטים קטנים וגדולים! לדוגמא, בהנחה ואתם חולמים על מקום עם בלונים מתעופפים, אז מגיע לכם להגשים את החלום…

מה עושים לאחר מכן?

בהנחה וכבר השגתם גן ארועים - ניתן להתייחס אל הפרטים הקטנים. זה יכול להיות, לדוגמא, סידור פרחים מקצועי... אם במקרה עדיין לא שמעתם שיש כזה דבר, אז זה בעצם אמנות אמיתית. עם כמה אנשי מקצוע המבינים בעיצוב וחן, אפשר בקלות לגרום לכך שהארוע שלכם יהיה ראוותני ומקורי. עם שימוש בחופות מעוצבות, רק דוגמה קטנה, באפשרותכם לשדרג בדקה את כל הסביבה. האורחים שלכם שיגיעו למסיבה ירגישו מההתחלה שהם באיזשהו אירוע מעולם אחר ויחגגו באופן שכנראה עוד לא יצא להם אי פעם... לא תרצו בכך?

רק אם כבר סיימתם להתעסק בעיצוב, באפשרותכם לחשוב על פרטים קטנטנים…

לכולנו ודאי יצא באיזשהו שלב בחייהם להיות מוזמנים לאיזשהו אירוע. אירועים מהסוג הזה הם כמעט תמיד בנאליים - אוכל חשוד, שמפניה וגימיקים מאוסים. אם השאיפה היא לארגן חגיגה שונה לגמרי, קיים צורך במעט ארגון וחדשנות. כך, ירכלו על האירוע שארגנתם גם עוד שנים מעכשיו... היכן יש הכול לאירוע?

הכל מתחיל עם אוכל!

בעבור אורחים החלק החשוב באמת זה המזון שתגישו. בחירת חברת הקייטרינג היא בעלת השפעה על החוויות מהחתונה, לפיכך בכלל לא מומלץ להתפשר או להקל ראש בהחלטה הזו. אז השתדלו ללכת רק על קייטרינג משובח וצלחות גדולות מספיק. אף אחד לא אוהב לצרוך איזשהו אוכל זול או כזה שמונח על צלחות מיניאטוריות. העצה שלנו היא שכדאי להשקיע עוד קצת כסף על מנת שהאוכל שיוגש הוא עשוי בטוב טעם וממלא!

מה לגבי אולמות אירועים בשפלה? מוזיקה עדיין לא הצלחתם למצוא?

רק לאחר שהאכלתם את המוזמנים שלכם, מומלץ גם לשעשע אותם, ויש שפע של שיטות לכך. איך מתחילים? אי אפשר לחשוב על הילולה רצינית ואפילו לא לציין תקליטן. לא בא לכם לקרוא לאיזשהו תקליטן מקצועי? עם אחד כזה יש אפשרות להרקיד ולהקפיץ את האורחים לאורך האירוע... אתם רק צריכים לבחור ולהיסגר על סוג מוזיקה שאתם אוהבים, ואת השאר יעשו במיוחד בשבילכם.

אחרי שקראתם את כל זה, ארגון ותכנון אירוע מוצלחיהיה פשוט מאוד… לטיפים, עצות ואינפורמציה חשובה - חזרו לכאן לכל המאמרים, לאירוע המשפחתי שלכם.תהנו!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 menu velet


 


מאמרים נוספים מאת menu velet
 
רשתות ליונים מציקות
יש סיבה לחיות בסבל אם אפשר בקלות לפתור אחת ולתמיד את הבעיה? מדבירים מוסמכים מסוגלים לפתור בקלות את הבעיה, לטהר את האזור הנפגע ולבסוף לשים קץ לפולשים. לעיתים קרובות לא תצטרכו לערוך הדברה יותר מפעם אחת. מתי בדיוק חשוב לקרוא לשירות הדברה?

שולחנות משחק לאירועים משמחים
יש מאגר רחב של סופר אטרקציות שאפשר לשלב שללא ספק יתרמו רגעים קטנים של אושר לארוע שלכם. מה שכן, בכל רעיון שתבחרו משמעותי שלא תשכחו מי האורחים שלכם שיגיעו לערב שלכם ולפי זה להחליט על האטרקציות.

צילום מוצר לקטלוג
08/08/12 | צילום
מדפיסים שלט לעסק? עושים פלייר מושקע? מעוניינים לבנות אתר פרטי להצגת העסק? צלם יוכל לסייע לכם לכל המטרות הללו.

בשביל מה צריך בוסטר לרכב?
כשצעירים הופכים להורים הם גם ישר מגלים לא מעט בעיות שכמובן שבכלל לא שמעו עליהן בעבר. פתאום צריך להביא לול, אוכל מסוים, לדאוג לסורגים מיוחדים ולעשות שינוי קיצוני בהתנהגות שלנו.

אטרקציות לאירועים ושמחות
במסיבה אישית יחסית לא צריך הרבה שיקולים פיננסיים ודרישות לוגיסטיות, ולעומת זאת עוד קיימת רוח של שימחה והנאה, בסטייל של שמחות משפחתיות או ימי נישואין. תאמו את כמות האורחים עפ"י גודלו של הארוע וביחס לגודל המקום.

מעבדה לתיקון אייפון 4
כיום המציאות היא של תקופה טכנולוגית חדשה - זמן הסמארטפונים, תקופה בה הטלפון הוא הרבה מעבר לטלפון פשוט הוא מחשב אישי, הוא מצלמה, הוא שעון ולמעשה חוץ מלהדליק לנו את הדוד כבר אפשרי לנהל דרכו כמעט את הכל .

אם אתם צריכים שירותי צילום ברית או בריתה
30/07/12 | צילום
מתחתנים? עושים מסיבה גדולה? בעולם המודרני אין אפשרות שלא לקחת צוות צילום שלם לשם תיעוד את כל מה שקורה מהערב הגדול שלכם. בעתיד הכניסו את ה-DVD או עיינו באלבום התמונות וביחד תוכלו לראות את הרגעים הבלתי נשכחים.

מגנטים לאירוע המיוחד שלכם
26/07/12 | צילום
מדי פעם אנחנו שוכרים שירותי צילום בשביל לתעד תקופה מיוחדת: צילום שנתי של המשפחה למסגור ותלייה בבית, צילום של הקטנים כל כמה חודשים, צילום תקופת ההיריון ותיעוד פרק הזמן המיוחד הזה בחיים

מה היתרונות של פתרונות ענן?
אם כבר קניתם אתר אינטרנט, דאגתם לעצב אותו, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן, מחשבה וכסף - זה הרגע לדבר על אחסון אתרים.

עריכת קליפ בת מצווה מרגש
מחפשים איך לחגוג יום הולדת שונה? אירוע גדול כבד לכם? במקרים מסויימים נרצה לציין אירוע מסויים, אך מצד שני, נעדיף שלא להפיק אירוע ענק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI