דף הבית קניות וצרכנות צרכנות מזרון אורטופדי – אתם חייבים את זה לגב שלכם!
מזרון אורטופדי – אתם חייבים את זה לגב שלכם!
yakir bachar 11/06/12 |  צפיות: 3639

כיום כבר ידוע ומוכח מעבר לכל ספק כי שינה טובה היא מרכיב חיוני לחיים בריאים וטובים יותר, שינה טובה תורמת ליכולות הריכוז והמחשבה, היא מקלה עלינו לשמור על תזונה מאוזנת, מאפשרת לנו להיות חדים וערניים כשצריך ועוד שלל יתרונות. כמו כן ידוע וברור גם כי מזרן איכותי ומתאים הוא חלק מהותי מהשגת שנת לילה טובה, יש סוגי מזרנים רבים מאוד בשוק אך באופן כללי מזרון אורטופדי הוא הבחירה הנכונה לשמירה על שינה איכותית, בריאות מרכיב השלד וכמובן תחושת נוחות ללא פשרות.

מזרון אורטופדי – ההגדרה היבשה

בהגדרה היבשה שלו, מזרון אורטופדי הוא מזרון המתוכנן כך שהוא תומך בצורה מיטבית במערכת השלד, בגב ובכל הגוף באופן כללי. היום היקף נרחב מהמכירות של מזרנים חדשים מהווה מזרונים אורטופדיים או בעלי מאפיינים אורטופדיים מסוימים. לאור התפתחויות רפואיות ומדעיות לגבי פיזיולוגיה, שינה וכדומה באזור 1950, יצרניות מזרנים רבות החלו להשקיע מאמצים ומשאבים בפיתוח המספקים חווית שינה איכותית ובריאה יותר. התוצאה לאחר מחקרים ומאמצי פיתוח ארוכיםהייתה מזרון אורטופדי שהשיקו כמה יצרניות במקביל.

בישראל או בעולם אין בפועל הגדרת מזרן רשמית או סטנדרט תעשייתי ההופכים מוצר אחד למזרון אורטופדי ואחר למזרון רגיל שאינו אורטופדי – כך שבפועל מרביתם של המזרנים בשוק מתפארים במאפיינים אורטופדיים אך עדיין יש מזרנים פשוטים שהם בבסיסם פשוט מערכת קפיצים ומסביבה ריפוד.

תמיכה איכותית בגב

מרכיב מהותי של כל מזרון אורטופדי הוא בכך שזהו מזרן המיועד לספק תמיכה טובה ואידיאלית לגב – כאשר הכוונה היא לשרירי הגב, מערכת השלד וכו'. מזרן אורטופדי הוא כזה שכאשר שוכבים עליו, הגב נשאר ישר ויציב לכל אורכו, קו הגוף נשאר ישר ואין שקיעות או עיוותים בגלל מבנה המזרן. לשם כך יצרניות מזרנים מיישמות שימוש במערכות מתקדמות של קפיצים, חומרי ריפוד ובנייה כך שלא משנה כיצד המשתמש ישכב, הגב יישאר ישר ואותו מזרון אורטופדי יספק את התמיכה האופטימאלית לגוף.

קפיצים

למרות שהיום מרביתם של האפשרויות מבחינת מזרנים אורטופדיים כוללות מערכות קפיצים, אין זה מחויב המציאות וישנם מוצרים ללא קפיצים אלא רק מערכות ריפוד ובד מתקדמות. מזרן עם קפיצים יכול להיות במבנה של בלוקים של קפיצים המחוברים יחד בצורה צפופה או מזרון אורטופדי במבנה של כיסי קפיצים בודד – כאשר האפשרות האחרונה היא החדשה יותר וזו שאמורה להעניק תחושה אחידה בכל נקודה על גבי המזרן.

חומרי הריפוד והמילוי

כל מזרן צריך גם להיות רך במידה הנכונה, נעים למגע ובעיקר נוח – לכל אחד רמת הקשיות הרצויה מבחינת מזרנים ולכן יש לבחון את התחושה של מזרון אורטופדי היטב לפני הרכישה. מעבר לקפיצים ולמערכת השלד של מזרן אורטופדי הוא כולל כמובן ריפוד וחומרי מילוי. כיום נעשה שימוש בחומרים סינטטיים לצד חומרים טבעיים כגון לטקס, החומרים משלבים בין רכות ולעמידות, יכולת לעמוד בפני שינויים ועיוותים למרות שנים של משקל ושימוש, נעשה שימוש בקצף או חומרי ציפוי עם "זיכרון" וכיוצא באלו עם פיתוחים טכנולוגיים של מזרנים אורטופדיים בכל דגם מזרן ספציפי.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 yakir bachar


 


מאמרים נוספים מאת yakir bachar
 
דלתות כניסה ופנים ומה שביניהן...
11/06/12 | צרכנות
דלתות כניסה ופנים הן כבר מזמן לא רק אביזר שימושי בבית אלא פריט עיצובי ורב גוני, בעיקר עבור הכניסה מטעמים הגיוניים. דלת הכניסה לבית או לעסק חייבת להיות אמינה, חזקה ועמידה מפני פריצות וכמו כן עליה להיות אסתטית ועמידה לפגעי מזג אוויר למיניהם.

הקשר בין סרטן הערמונית לפוריות הגבר
סרטן הערמונית הוא אבחון שיותר ויותר גברים מקבלים בשנים האחרונות, סרטן זה גורר במקרים רבים טיפול כריתת הערמונית שבהחלט מציל חיים רבים.

מזרון אורטופדי – אתם חייבים את זה לגב שלכם!
11/06/12 | צרכנות
כיום כבר ידוע ומוכח מעבר לכל ספק כי שינה טובה היא מרכיב חיוני לחיים בריאים וטובים יותר, שינה טובה תורמת ליכולות הריכוז והמחשבה, היא מקלה עלינו לשמור על תזונה מאוזנת, מאפשרת לנו להיות חדים וערניים כשצריך ועוד שלל יתרונות.

חוק הגנת השכר – חגורת הביטחון של העובדים
חוק הגנת השכר הוא אחד החוקים החשובים ביותר במערכת יחסי העבודה אם לא החשוב שבהם. חוק זה מהווה את חגורת הביטחון של העובדים. במסגרת התיקון לחוק והרחבתו, הוגדרה, בין השאר, החובה לפרט באופן מדויק את מספר שעות העבודה שבגינן שולם השכר. אחד האמצעים הבטוחים והבדוקים לכך הוא שעון נוכחות עובדים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI