דף הבית קניות וצרכנות צרכנות דלתות כניסה ופנים ומה שביניהן...
דלתות כניסה ופנים ומה שביניהן...
yakir bachar 11/06/12 |  צפיות: 3669

דלתות כניסה ופנים הן כבר מזמן לא רק אביזר שימושי בבית אלא פריט עיצובי ורב גוני, בעיקר עבור הכניסה מטעמים הגיוניים. דלת הכניסה לבית או לעסק חייבת להיות אמינה, חזקה ועמידה מפני פריצות וכמו כן עליה להיות אסתטית ועמידה לפגעי מזג אוויר למיניהם. לעומת הכניסה, דלתות פנים צריכות להיות אסתטיות ומתאימות לעיצוב הכללי של המקום’ אך הן פשוטות יותר וצריכות להיות בעיקר פרקטיות. בישראל, שם נרדף לדלתות כניסה חזקות ואיכותיות הוא פלדלת – שם של מותג ישראלי ותיק בתחום.

בחירת דלתות כניסה

המבחר של דלתות כניסה כיום הוא רחב ומגוון מאוד, הן מבחינת יצרנים ישראלים דוגמת פלדלת ואחרים וגם יצרנים בינלאומיים והן מבחינת עיצובים ואפשרויות אסתטיות. יש דלתות מעץ מלא, דלתות מתכת, דלתות עם בידוד לרעש ועיכוב בערה, דלתות עם פאנלים מזכוכית, דלתות בעבודת יד וכן הלאה. בחירת דלתות כניסה מצריכה התייחסות להיבטים הבאים:

· רמת הנעילה והאבטחה: דלת כניסה חייבת מנגנון נעילה כמה שיותר בטוח ומורכב, זאת על מנת להקשות על פורצים להיכנס דרכה. בהתאם לאזור המגורים ולרצון האבטחה שלכם בחרו דלת עם מנגנון אבטחה ונעילה מתקדם ומורכב – לא רק צילינדר פשוט אלא נעילה מכמה מקומות וכיוצא באלו כמו בדלתות פלדלת למשל. היום יש אפילו דלתות עם מנגנוני נעילה ביומטריים המצריכים זיהוי של טביעת אצבע או של רשתית העין על מנת לפתוח את הנעילה.

· עמידות: דלתות כניסה צריכות לעמוד חזקות ואיכותיות במשך כמה שנים טובות. לכן חשוב לבדוק את עמידות הדלת לקרינת שמש, לחות, גשם וכדומה – בעיקר אם היא פונה דרומה לכיוון השמש. כמו כן בדקו את נושא בידוד הרעש של הדלת.

· עיצוב: דלת כניסה מאפשרת בחירה מתוך מגוון עיצובים עצום, כך שהשקיעו מחשבה ובחרו דלת שאתם אוהבים, שמתאימה לעיצוב החלק החיצוני של הבית כמו גם לאזור הכניסה.

· מאפיינים מיוחדים: אם אתם רוצים מאפיינים מיוחדים של דלתות כניסה יש לשים על כך דגש – מצלמה בתוך העינית, אפשרויות נעילה פנימיות, מנורה על פתח המפתח, ציפוי מסוים וכן הלאה.

דלתות פנים

דלתות כגון פלדלת הן בעיקר דלתות כניסה – אך דלתות פנים צריכות מחשבה ותשומת לב במידה לא פחותה. דלתות פנים אינן צריכות כאמור מנגנוני נעילה מורכבים ומספיק צילינדר פשוט. דלתות אלו לרוב מיוצרות מעץ או חומר סינטטי במראה דמוי עץ. היום מומלץ לבחור דלתות פנים מעוצבות בהתאם למראה הבית, דלתות פנים עם גומיות בחלקן הפנימי או כל מנגנון אחר להשקטת הטריקה שלהן – בעיקר בחדרי ילדים.

דלתות פלדלת

דלתות פלדלת הן דלתות כניסה חזקות ואיכותיות במיוחד, בייצור ישראלי כבר 30 שנה. פלדלדת הוא מותג של חברת רב בריח (מציעה גם קטלוג דלתות פנים נרחב) הפעילה בתחום זה ובעוד תחומי מנעולים למיניהם. דלתות פלדלת כוללות מאפיינים כמו מנגנוני נעילה מורכבים ומתקדמים, מנורה לפתח המפתח עם חיישני קרבה, רכיב התרעה על השארת פלדלת פתוחה, אפשרות לשומרי שבת, עמידות גבוהה ועיצובים מודרניים מרשימים.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 yakir bachar


 


מאמרים נוספים מאת yakir bachar
 
דלתות כניסה ופנים ומה שביניהן...
11/06/12 | צרכנות
דלתות כניסה ופנים הן כבר מזמן לא רק אביזר שימושי בבית אלא פריט עיצובי ורב גוני, בעיקר עבור הכניסה מטעמים הגיוניים. דלת הכניסה לבית או לעסק חייבת להיות אמינה, חזקה ועמידה מפני פריצות וכמו כן עליה להיות אסתטית ועמידה לפגעי מזג אוויר למיניהם.

הקשר בין סרטן הערמונית לפוריות הגבר
סרטן הערמונית הוא אבחון שיותר ויותר גברים מקבלים בשנים האחרונות, סרטן זה גורר במקרים רבים טיפול כריתת הערמונית שבהחלט מציל חיים רבים.

מזרון אורטופדי – אתם חייבים את זה לגב שלכם!
11/06/12 | צרכנות
כיום כבר ידוע ומוכח מעבר לכל ספק כי שינה טובה היא מרכיב חיוני לחיים בריאים וטובים יותר, שינה טובה תורמת ליכולות הריכוז והמחשבה, היא מקלה עלינו לשמור על תזונה מאוזנת, מאפשרת לנו להיות חדים וערניים כשצריך ועוד שלל יתרונות.

חוק הגנת השכר – חגורת הביטחון של העובדים
חוק הגנת השכר הוא אחד החוקים החשובים ביותר במערכת יחסי העבודה אם לא החשוב שבהם. חוק זה מהווה את חגורת הביטחון של העובדים. במסגרת התיקון לחוק והרחבתו, הוגדרה, בין השאר, החובה לפרט באופן מדויק את מספר שעות העבודה שבגינן שולם השכר. אחד האמצעים הבטוחים והבדוקים לכך הוא שעון נוכחות עובדים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI